COMENTARIS

+
2

-
0
RipollAnònim, 26/09/2011 a les 12:38
serà el primer poble de la comarca a sumar-se a l'associació?

+
9

-
2
Bé!Anònim, 26/09/2011 a les 12:57
De moment Pardines i Ripoll ja s’hi han afegit, anem bé!!!
Els pobles governats per sociates no crec que s’hi afegeixin.

+
5

-
14
Mes, Mes.Anònim, 26/09/2011 a les 13:05
Seria espectacular crear una plataforma en la Província de Girona demanés l'independència de la resta de Catalunya. ¿ Perqué No ?.
Ens en sortiríem segur.
Els Gironins, tenim tot el que cal, per empendre-ho. SI.!
¿ Qui s'apunta ??.

+
15

-
5
INDEPENDÈNCIA!Anònim, 26/09/2011 a les 13:22
Si senyor INDEPENDÈNCIA ja!
Prou espoli fiscal, prou retallades, prou sentències del tribunal constitucional contra Catalunya. Prou dir-nos el que em de fer, amb el model lingüístic amb les places de toros, etc i a sobre ens foten els cales! n'estem farts!!
No podem creure més amb el PP i PSC-PSOE!!! Fa massa temps que dura la broma! INDEPENDÈNCIA!!!

+
3

-
0
TorrentadaAmònim, 26/09/2011 a les 14:11
Aviat s'en sumaran molts més, serà una torrentada,

+
2

-
6
independentista gironí?Anònim, 26/09/2011 a les 14:19
Al suposat independentista gironì que comenta més amunt: no pots amagar el teu espanyolisme ni quan et fas el graciós.les províncies són un invent de l'estat espanyol,no responen a cap mena de realitat territorial. En qualsevol cas,tranquil,l'estat català permetra els referendums i no tindra tribunals constitucionals per passar per sobre de la sobirania popular.que tinguis molta sort,patriota gironi,i no t'hi cansis...

+
4

-
2
Només hi ha un camísergibr, 26/09/2011 a les 15:07
Independència ara o mai, ara i sempre. //*//

+
5

-
1
SíAnònim, 26/09/2011 a les 15:44
Doncs sí, ja n´hi ha prou!!!Des de sempre Catalunya ha estat per la resta d´espanya, DIFERENT!! Ens donen per tant la raó, SOM UNA NACIÓ; i per tant, és lògic voler ser INDEPENDENTS!!!
"Ells" ens fan ser desitjosos de la INDEPENDÈNCIA!!!
VISCA CATALUNYA LLIURE I INDEPENDENT!!!

+
2

-
0
Benvinguts al club!Toni daró, 26/09/2011 a les 16:45
Els que sempre ens hem manifestat com independentistes miren un xic astorats el passos en la bona direcció que ara estan fent els convergents. Tanmateix com que el primer és el país jo estic prou feliç de veure com ens passen per la dreta. Espero que aquesta vegada vagi de veritat.

+
7

-
1
A Sant PauAnònim, 26/09/2011 a les 17:01
Recordo el discurs del nou alcalde el Sr. Josep Palos el dia que arribava la Flama del Canigó a Sant Pau, va dir que estava molt enfadat perquè això de la independència no arribava,només se'n parlava i res més, doncs ara ja hi pot fer alguna cosa des de el seu municipi.
Endavant, i que no siguin només paraules!!!!

+
3

-
2
Al Ofés.Anònim, 26/09/2011 a les 18:06
Les províncies, com dius, son el que vulguis, pero lo que es pretén amb les vegeries, consells comarcals, diputacions, ajuntaments, comunitats de veïns .... etc, no porta a en lloc.
Excepte les Provincies, Diputacions, i Ajuntaments, el demés, ès burocràcia imposada des de la Capital de Catalunya que serveix unicament per a crear pobresa. Aveure quan es portará a cap el referendum que prediquen els AMOS de Catalunya.
Teniu que tenir present que Catalunya no es propietat de les idees d'uns quants, per tant, hom es lliure de expressar el que vulgui.
No admeto cap tipus de dictadura, com la s'ens "dicta" des de la capital de Catalunya. Ja us ho regalo, pero ........
GIRONA INDEPENDENT, som autosuficients, i ens sentim capaços de sortir-nos-en, a un preu molt mes barat.
!! INDEPENDENCIA PER GIRONA !!!!.

+
0

-
0
ofes?Anònim, 26/09/2011 a les 20:31
No ofen qui vol,sino qui pot.i tu no pots.l'unic que provoques es llastima.
Parlar de dictadura quan tenim un parlament catala que,a cada decisio que pren,li passen els tribunals espanyols per sobre, es mala llet, ceguera o ignorancia.

+
0

-
1
Proposo:independiente, 26/09/2011 a les 23:29
...independizarme de tanto indenpendentista dependiente de mis tasas municipales y demás tributos dependientes independientemente de lo que un independiente servidor piense. Quiero decir: Qué se independicen con sus dineros y que cuelguen su bandera en su casa o me independicen del censo tributario municipal y autonómico, que un servidor hace tiempo se independizó y mis dineros me cuesta

+
2

-
2
i ara seriosament: independiente, 26/09/2011 a les 23:37
Posar una institució que és de tots al servei de les idees (de bombers) d'uns, i que a més van contra dels interessos, sentiments i idees una bona part dels vilatans és un acte que està molt a prop del feixisme. Si l'actual alcalde entra en aquest joc, amagant amb la bandera les retallades en drets efectius que el seu partit està perpetrant, està encara més a prop del feixisme que la seva antecessora

+
3

-
1
INDEPENDÈNCIA!Anònim, 27/09/2011 a les 08:04
Aquest que constantment està emprenyant amb la independència de Girona, és un socialista o pepero camuflat que vol desvia l’atenció.
Jo dic Independència de Catalunya Ja!!! Prou que ens prenguin el pèl i ens robin els calers per fer AVES i aeroports que no hi va ningú!

+
6

-
0
Toni daroAnònim, 27/09/2011 a les 09:03
Pasos en bona direcció dels convergents? sincerament l'animalada mes gran que s'ha comentat en aquesta noticia, ho potser ho dius en tó ironic.
Ciu mai , absolutament mai fara pases en aquesta direcció, si tens cap dubte et recomano escoltar una estoneta al super independentista del Duran i Lleida

+
1

-
0
IndependénciaCiutadà S, 27/09/2011 a les 10:47
Prescindint de si ún és o no partidari de l¨independéncia, CiU mai ho ha estat. Ara s´hi apunten perque saben que el PP guanyarà les eleccions, potser per majoria Absoluta, i ni Duran Lleida, un dels personatjes mes nefastos de la política Catalana, que només té per objectiu ser ministre. La lliga de Cambó, antecesors de Ciu, "Rides Again", que dirien els Anglo saxons. Van segons bufa el vent. No son de fiar, com no ho son els socialistes.

+
4

-
1
Independencia ?Anònim, 27/09/2011 a les 13:40
Si hem de seguir a la Unió Europea i a la NATO (com crec que tothom ho pensa), en que consistirà la independència ? Moneda pròpia no en tenim ni la tindrem, Exèrcit propi ni en tenim ni en tindrem, Judicatura ja la tenim (amb última instància a Europa), Parlament ja en tenim (el que es fa a l'espanyol bàsicament són transposicions de les Directives europees), etc....
L'únic que potser aconseguiriem és certa autonomia fiscal (només certa, doncs mireu Grècia, Irlanda i Portugal). I els espanyols o catalans d'origen espanyol, amb tot això, seguirien rondinant com fins ara o encara més. En definitiva, no ho acabo veient.

+
0

-
1
Resposta al Ofès (2)Anònim, 27/09/2011 a les 14:12
El que es llastimós, xicot, ès que uns il.luminats, com es el teu cas ens vulguin fer passar per l'anell del fanatisme a altres amb idees diferènts, i tant llegìtimes com les demés, des de el respecte i sense faltar ( llastimós ).
Estic absolutament d'acord amb la independència, pero unicament pel que es la "comarca/provincia" (o com ho vulguis entendre) GIRONA.
No surt a compte pertanyer a un conglomerat "politic" que unicament pensa que son els propietaris de Catalunya, i que el que prediquen va a misa. Doncs saps qué, t'ho pots molt ben quedar. Pero VISCA GIRONA INDEPENDENT I LLIURE.
Que passis un bon día xicot.

+
1

-
1
Independència si!Anònim, 28/09/2011 a les 08:16
El que té dubtes respecte la independència, no sé si hem de seguir a la unió europea o no, Suïssa no hi està i no li va gens malament les coses sinó tot el contrari, per nombre d’habitants i extensió territorial és semblant a Catalunya.
Si no tenim exèrcit no crec que sigui el gran problema, podem tenir un país model també en això, sense toros i sense exèrcit. Tenim aquí el costat Andorra i respon molts dels dubtes que tens tu.
Catalunya pot ser com un país nòrdic, que són els que millor van sortint de la crisis, països petits, moderns i amb capacitat de maniobra més ràpida, més proper a la gent i amb un gran estat del benestar.
Que proposes continuar ancorats a Espanya? que decideixin per nosaltres, que cada dos per tres ens fotin estocades per la via política o judicial, que ens continuïn espoliant???? per fer AVE'S que no porten enlloc?
Jo vull decidir per mi sol, ja som grans, Independència ja! per viure millor.