Redacció | Actualitzat el 19/09/2011 a les 12:17h

Un accident laboral a Ripoll obliga a activar un helicòpter

Quan s'ha realitzat l'avís no hi havia cap ambulància disponible

Un treballador que feia reformes en un edifici del carrer Josep Maria Pellicer, al barri de la carretera de Barcelona, ha caigut aquest matí. El sinistre ha obligat a activar un helicòpter medicalitzat ja que en aquells moments el 112 no tenia disponible cap ambulància segons han explicat fonts de la Policia Local.

El ferit ha patit un trencament de femur i ha estat evacuat cap a l'Hospital de Campdevànol. Tot i això, en arribar l'helicòpter a la zona de la Deves del Pla -on ha aterrat- ja havia pogut arribar una ambulància a la zona del sinistre. L'accident laboral ha mobilitzat a banda del SEM, dotacions de Policia Local, Mossos d'Esquadra i Protecció Civil de Ripoll.

Navega per les etiquetes

Policia Local de Ripollaccident laboral

COMENTARIS

+37
-3
-
Anònim, 19/09/2011 a les 12:44
Entenc que la situació de crisi imposi, en certa mesura, retallades. Amb tot, cal plantejar-se quin preu ha tingut per a la salut pública una descoordinació com la d'avui.

Per començar, crec que és inconcebible que en un moment determinat no hi hagi una ambulància per atendre un ferit i, per acabar, quant ha costat la broma d'activar un helicòpter per després no fer-lo servir?

Valdria més no retallar en ambulàncies en comptes d'haver de mobilitzar helicòpters innecessàriament, cosa que m'imagino que no és pas barata. Cal una mica de sentit comú.
+32
-3
BURRUSSSSS
Anònim, 19/09/2011 a les 12:47
Vaja despilfarro de calers esteu fotent amb la supressió d'ambulancies.
+27
-3
SANITAT RESPON
Anònim, 19/09/2011 a les 12:51
Potser les retallades en sanitat tampoc surten tant a compte.
+22
-3
aixi anem....
milloremtotsjunts, 19/09/2011 a les 12:55
Ens treuen una ambulancia per les putes retallades.... i per una fractura de femur enviem un helicopter ... no se on arribarem.... No ho dic pel ferit eehh!! Ho dic pels senyors consellers !!!Que ens diuen que no feia falta l'ambulancia... el cost d'aquest helicopter qui el pagarà?
Com el metge que esta de guardia a a vall de camprodon que dorm i fa estada a l'hotel camprodon ? Aixo son retallades ???
+23
-3
:(
Anònim, 19/09/2011 a les 12:57
a veure si ho entenc? No hi ha diners per mantenir un servei d'ambulancies com deu mana, i podem pagar un helicòpter?
:(

que no sigui res pel ferit salut i sort!
+9
-3
...
Anònim, 19/09/2011 a les 17:59
Al final com arribarem si ara ja, per culpa de les retallades no hi han ambulàncies i han d'enviar un helicòpter per una fractura al fèmor... !
+1
-3
Idea gratuita anticrisi = retallada
Anònim, 19/09/2011 a les 20:08
Al pròxim que el vagin a buscar amb parapent,sinó hi ha ambulància i l'helicòpter és car crec que el parapent és la solució....
+3
-8
!!!!!!!!!
Anònim, 19/09/2011 a les 21:21
on eren les ambulancies? DUES per urgencia? per favor...pude no cal!!!!!!!!
+4
-2
ai,ai
Anònim, 20/09/2011 a les 06:19
Però no diuen que quan ha arribat l´helicopter, ja hi havia l´ambulància???

No serà que hi algú que fa politica d´amagat?????
+6
-2
!!!!!!!!
Anònim, 20/09/2011 a les 10:20
a la persona que se interesa por donde estaban las otras dos ambulancias,,,,,cuando una persona habla ha de saber lo que habla,si no mas vale que no comente,,,para tu,, interes, hay urgencias,,que con solo una dotacion no puedes hacer nada,,,y sobre todo si es una parada cardio respiratoria, a parte de muchas otras situaciones,,,,que todos vamos a pagar el precio de las retalladas de sanidad,,,en eso si que te voy a dar la razon,,,,y como siempre habra de pasar alguna desgracia para que esto se arregle,,,,todo el mundo habla y critica,,,pero nadie se queja a quien se tendria que quejar,,,un saludo,,,ah el pueblo es la union,,por separado no somos nada,,
+0
-2
?????
Anònim, 20/09/2011 a les 22:26
Lo trist es que tindra que passar una desgràcia per poder arreglar aquest desastre de retallades????

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: