El Ripollès.info | Actualitzat el 25/08/2011 a les 18:52h

Cavalls de pura raça

Sant Joan de les Abadesses acull una nova edició de l'Arabequus

Un dels participants a l'Arabequus 2010. Foto: Xevi Mas

Sant Joan de les Abadesses acull de nou l'Arabequus, un certamen eqüestre que se celebrarà divendres i dissabte, dies 26 i 27 d'agost. Cavalls de raça àrab d'Alemanya, Itàlia, França, Suècia, Emirats Àrabs, Estat espanyol i catalans es donaran cita en aquesta sisena edició del certamen, puntuable per al Campionat de Catalunya.

La raça àrab és una de les races més antigues del món. Aquests cavalls destaquen per la seva bellesa, vigor, gran elegància i noblesa. Segons els experts, hi ha trets morfològics claus per entendre els cànons estètics d'aquesta raça com el cap o la cua.


HORARI

DIVENDRES 26 D'AGOST:
De 9:00h a 20:00h Recepció de cavalls i control del comitè disciplinari

DISSABTE 27 D'AGOST:
A partir de les 9:30h Inici concurs morfològic: potres, eugues i sementals
Lliurament dels premis del Campionat de Catalunya i dels premis als millors moviments


Més informació, des del web de l'Arabequus




-------------
Galeries de fotos

Arabequus 2010

Arabequus 2009

Navega per les etiquetes

hípicaArabequus

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: