Redacció | Actualitzat el 19/08/2011 a les 09:27h

Excavacions Dani i Purgatori, gran final del Torneig de Futbol Sala de Camprodon

Aquest divendres es disputen les finals de les quatre categories

Després de quasi 20 dies de competició aquest divendres es jugaran les finals del Torneig de Futbol Sala de Camprodon. En la categoria reina, el títol se'l disputaran l'Excavacions Dani i el Purgatori que es van desfer a les semifinals del Taverna Fraxanet i el Tagaplac respectivament.

En la categoria B la final la jugaran el Peçallarga i el Materials Gil mentre que en categoria A serà del Busmer i els Esports Vivac. Finalment, la final femenina la disputaran l'Escola Taboada i el Bastiments Aventura.

 Quadre final del Torneig de Futbol Sala de Camprodon 

Navega per les etiquetes

futbol sala

COMENTARIS

+8
-0
correció
Anònim, 19/08/2011 a les 15:07
excavacions dani, a semis es va desfer de can tarra/pabel, no de fraxanet

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: