Redacció | Actualitzat el 25/07/2011 a les 13:27h

Ambulàncies en lluita contra les retallades

Inicien una vaga indefinida però els serveis mínims són del 100%

Les ambulàncies continuen en lluita. Foto: Adrià Costa

El sector de les ambulàncies inicien aquest dilluns a la mitjanit una vaga indefinida al transport urgent, tot i que els serveis mínims imposats són del 100%. Tots els sindicats del sector protesten contra les retallades que suposaran 47 ambulàncies i 935 hores diàries menys de servei al conjunt del Principat i que ha suposat eliminar la unitat que donava servei diürn al Baix Ripollès. En aquest sentit alerten que el temps de resposta pot créixer en moments concrets fins als 50 minuts.

Més informació a Nació Digital

Navega per les etiquetes

ambulànciessalutcrisiretallades

Referències a Internet

ambulàncies

COMENTARIS

+4
-0
Denigrant
Anònim, 27/07/2011 a les 06:50
Ara entenc d'on surten aquestes pujades de sous que aquest senyors s'han fet, i pensar que son els que habien de fer-nos sortir de la crisis i el que esta generant son mes families a l'atur, aixó si el seu sou no está en crisi el meu lloc de treball si, tal icom ells li deien a en ZAPATERO ara li hem de dir tots VAYASE SEÑOR MAS Vd. i la seva cúpula.
+8
-0
Mals amics
Anònim, 28/07/2011 a les 11:55
I encara hi ha alguns treballadors del CTSC que tenen a l'Artur Mas d'amic al Facebook, burricassosss.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: