COMENTARIS

+
28

-
29
RobatoriAnònim, 21/07/2011 a les 15:10
Això no és res més que un robatori encobert.
Servirà per a saciar l'ànim recaptatori del nou govern de dretes? o ens obsequiaran amb altres taxes i tributs diversos?.

+
30

-
34
molt beAnònim, 21/07/2011 a les 16:13
Ja seria hora que algu i poses ma. Molt bé per l´Ajuntament.

+
26

-
19
així es fa país Anònim, 21/07/2011 a les 21:16
Ho teniu clar, fins ara tota aquesta gent que venia a visitar-vos ja passar-lo bé, com el lògic i natural davant d'un atracament a mà armada......se n'aniran a un altre lloc i sens dubte deixaran de fer despesa i consum a la població.
Bé per l'ajuntament i els seus pensadors, i un copet a l'esquena als qui els han votat.

+
19

-
19
alucinant!!Anònim, 21/07/2011 a les 22:07
Pel de les 21;16:
Aviam que faries tu?? Vols que no es pagui, vols que estigui plegats de pixapins, vols k ho deixin ple de merda..quina es la teva solucio?

+
13

-
20
CansinosAnònim, 21/07/2011 a les 23:00
Tot el que faci aquest govern serà mal vist, trobo que aixó descongestionarà aquests espais de xusma, no entenc aquest comentaris absurds....si es consumeix al poble és GRATIS!!!. Tot plegat fa pudor al mal perdre socialista.

+
25

-
16
la 1ª zona blava del pople un ex-banyista del torrent RPR, 21/07/2011 a les 23:41
Vilatans, ja teniu La 1ª zona blava del pople , es un fet historic!! cava per tots...

+
17

-
12
teníem molta sanitat... Anònim, 22/07/2011 a les 00:54
...i pocs peatges... i va arrivar CiU amb les rebaixes.

+
23

-
19
misèriaAnònim, 22/07/2011 a les 00:55
Si per tenir de pagar una misèria deixen de venir, doncs millor, senyal de que son uns pelacanyes que no deixen ni un duro als pobles que visiten.
Segur que van amb els bocates i la nevera des de casa i l´únic de deixen és les deixalles.

+
14

-
9
demaneuAnònim, 22/07/2011 a les 08:56
Demaneu a quants comerciants del poble es beneficia d'aquesta gent que puja a on tot es gratis.

+
14

-
10
Si nos fos.....Anònim, 22/07/2011 a les 09:04
Desbordeu xenofòbia en mes d'una opinió cap als farigoletes, pixapins i tota mena de delícies,però heu parat en compte que hi ha molts alcaldes de la zona que no són oriünds de la població que estan governant?, a aquests com els nomeneu?

+
17

-
14
per favorAnònim, 22/07/2011 a les 09:13
....xusma... segur que venen amb la nevera de casa i els bocates...pixapins... qui us penseu que sou, vosaltres, la cort de lluis XIV?
Cuanta sobèrbia, quina xuleria, que guai que sóm els de muntanya, i que provincians i quina vergonya em fa.
Ai, CyU, que només vol gent que gasti gasti gasti, sobretot, que la botiga no pari...
en fi
Suposo que quan aneu pel món, si es que mai heu sortit d'aquest forat, gasteu mooolt i us mostreu espleeeendits i us en canta pagar peatges i tota la pesca, no???
Apa, ara a posar-vos calents apretant els negatius.. ;)

+
8

-
10
9;04Anònim, 22/07/2011 a les 09:19
D'aixo s'en diu xenofofia..jaja! Feu el ridicul!! Ahh i si et pica et rasques!!

+
11

-
14
patèticAnònim, 22/07/2011 a les 09:20
Ara resulata que amés de pesseteros són racistes, xenòfobs i, sobretot, classistes.
Els que no tinguin peles per gastar a dojo a cals botiguers que donen suport al govern, que no vinguin a Cande. Aquí només volen els potentats que poden pernoctar a l'hotel o comprar pastissos. Aquests, si els ve de gust poden aparcar gratuïtament. Els altres ...
El PP està a l'esquerra d'aquest govern municipal.

+
13

-
14
INDIGNANTAnònim, 22/07/2011 a les 09:58
És molt gros que les persones del Ripollès haguem de pagar diners per anar a banyar-nos a un riu o torrent, o anar a fer una costellada, que des de l'època dels nostres pares ja ho feiem, per culpa de l'incivisme de les persones de fora que venen a les nostres contrades, per culpa dels càmpings i centres que organitzen excursions massives a aquests paratges, i finalment per culpa d'un govern municipal amb en Manso al capdavant que nomès pensen en la butxaca i putejar el personal.
No us penseu que el ticket-compra a les botigues del poble és una sortida, perque jo si em vaig a banyar, no necessàriament haig de comprar coses.
Què serà el següent? El que s'hauria de fer és fer pagar a la gent de fora la comarca i punt!!! Després ens queixem que la gent marxa...

+
12

-
15
molt béAnònim, 22/07/2011 a les 10:32
No sabia que els eco-socialistes tinguessiu un butlletí electrònic.Em feu llàstima. Només critiqueu, critiqueu, critiqueu............i no aporteu res, absolutament RES !!Kamentable la vostra actitud!! Bé , de fet així us va !!

+
16

-
10
fatxes classistesAnònim, 22/07/2011 a les 10:39
Acabo de quedar-me bocabadat al llegir comentaris com "pixapins" i "xusma". De veritat que cada dia tinc mes clar que tenim el que mereixem, la "gent" que pensa aixo dels altres, nomes per viure a unes quantes parades de tren, son el motor d'aquest mon podrit i les titelles obedients dels quatre governants corruptes...
Recomano humilment que llegiu una mica mes, mes cultura i menys supèrbia. Aquesta doble moral classista de pagès de dretes carda fàstic.
N'heu fent "ovelles porugues", no obriu els ulls!! Que quan ho vegeu vindre ja serà massa tard.

+
5

-
14
presaAnònim, 22/07/2011 a les 10:55
Quina presa a tingut en Manso per fer pagar, aprofitant que la Nuria es fora, preparat per cuan torni Manso.

+
18

-
12
Al loro!!Anònim, 22/07/2011 a les 10:56
La zona d'aparcament es del terme municipal del barri nord de Ripoll, pero les basses pertanyen al terme municipal de les Lloses, axi que us convido a tots a recorrir les multes!!!

+
8

-
6
no és veritatAnònim, 22/07/2011 a les 12:01
No és veritat. El Torrent de la Cabana i Estiula pertanyen a Campdevanol. El terma de les Llosses comença a l' Oró

+
16

-
6
Al·lucinoAnònim, 22/07/2011 a les 12:48
Però, a veure, més enllà de la típica picabaralla esquerres/dretes tots aquells que argumenteu que si és una mesura classista, que si ara pagar per banyar-se, que si ... a veure, TANT DIFICIL ES VEURE QUE HI HA UN PROBLEMA AL TORRENT? TANT DIFICIL ES ACCEPTAR QUE MALGRAT QUE LA MESURA L'HA PRESA UN AJUNTAMENT DE CIU, ALGÚ HO HA DE FER?
Com preteneu mantenir el torrent? que ho pagui l'ajuntament (o sia, els vilatans)?
M'agradaria veure els comentaris a la notícia "Ajuntament de Campdevànol puja impostos per mantenir el Torrent de la Cabana i La Font del Carol" ... tots aquells que ara critiquen la mesura presa o calificarien d'escàndol !!!
En definitiva, no hi ha solució bona, només menys dolentes. Pagar 5 euros per anar a banyar-te un dia (que pot ser 0) no crec que sigui per tant. Si pares a Ripoll a la zona blava, pagues, no ?

+
1

-
0
mmmmmmAnònim, 22/07/2011 a les 13:00
Jo diria que tots 2 teniu part de raó i part d'equivocació. No sé ben vé on comença les Llosses i acaba Campdevanol.

+
8

-
2
ironiaAnònim, 22/07/2011 a les 13:47
Totalment d'acord amb Al.luciono!!

+
3

-
11
Quan costa?Anònim, 22/07/2011 a les 14:18
Resulta que a l'estudi de costos de la nova taxa només surt despesa d'administratius i vigilants que s'han de pagar amb la taxa. Per tant, no poseu la taxa i us estalviareu els costos.
Perquè s'han de pujar els impostos per mantenir la font del Querol o el Torrent?. Bé s'han mantingut fins ara ( i s'han millorat) sense haver de pagar res.
Pesseteros!!

+
3

-
9
FET HISTORICex- banyista , 22/07/2011 a les 14:58
Percert els cotxes que sempre veix de la casa de mes amun tambe pagaran,tambe els multen?? I si jo dema agafo i hem poso ha fer forats i a posar ferros per tot el torrent de la cabana com han fet els del rapel no pasara res?? i puc fer negoci com ells?? AJUNTAMEN 0,0€ . UN FET HISTORIC 1ª ZONA BLAVA DE CAMPDEVANOL.

+
3

-
6
RoviraJep Cabestany, 22/07/2011 a les 15:04
Avans quan jo era jove es deia, que pagui Pujol, ara direm, que pagui en Rovira, que l'hi han apujat el sou.

+
6

-
4
TermesAnònim, 22/07/2011 a les 17:05
Jo voldria saber si estic equivocada o no i si algú em pot respondra. Tenia entès que la bassa del colomer ( a apart de que pertany a les Llosses) i part del torrent es propietat privada, si es així que hi pinta l'ajuntament de Campdevànol fent pagar per una cosa que no els hi pertany. Tampoc estic d'acord amb la gent que carrega tota la culpa de la merda i deixalles que es deixen siguin la gent que venen de fora, de porcs ni han per tot arreu

+
4

-
6
quin nivellAnònim, 22/07/2011 a les 20:47
Quina vergonya...feu-vos'ho mirar...això no passa enlloc més!!

+
12

-
4
Que paguin!!Anònim, 23/07/2011 a les 11:50
Quan hem de vaixar a Barcelona, ja no per fer la volta, si no per feina o per anar de visita al metge, per posar uns exemples, hem de pagar peatges i parkings, i no precisament barats, doncs si venen aqui perque no han de pagar? Si aixi s´evita de que es massifiqui mes, doncs perfecte!!

+
12

-
2
No us ha de doldre pagar, ho fem des de 1.714Antonio Mora Vergés, 23/07/2011 a les 13:51
M’agrada llegir alguns texts infantils – anònims o no - ; únicament pagaran els que ho facin servir, la resta per descomptat no.
Em dol pagar per mantenir les autovies andaluses, o extremenyes, o els trens d’alta velocitat, i encara em dol més veure com ens obliguen a desatendre a les persones grans, als malats, als aturats, als joves,...
Per accedir a un espai natural d’aforament limitat, trobo que és just i necessari haver de pagar.

+
1

-
9
jo al 1714 no cotitzavaAnònim, 25/07/2011 a les 00:14
doncs això... que sou uns cansinos, home. A mi tampoc m'agrada la relació que tenim amb els veins, però de tant parlar-ne m'esteu cansant molt. Sempre el mateix cuento.

+
1

-
0
A partir de les 6 res d pagarAnònim, 26/07/2011 a les 23:54
Si penseu q els de fora deixaràn de venir per pagar 5 euros esteu molt equivocats. Aquí els únics q hem deixat d´anar som els de casa. Gràcies als q van tenir la gran idea de promocionar el Torrent ( molt intel.ligents). Ara q el mal està fet podriau copiar altres iniciatives. A partir de les 6 cap barrera. Així, almenys, els de casa podrem anar a fer el bany diari de cada any sense tenir q estar patint per una posible multa. Jo aquest any encara no he pujat i es q em dona tanta pena q no em vull ni acosta. Fem propostes de veritat q ens deixin continuar gaudin de la natura de kasa nostre sisplau.

+
2

-
0
Sempre els de fora, els de casa mai fan res...Raquel, 26/07/2011 a les 23:56
La veritat que llegint els diferents comentaris em fa una mica de pena tot plegat. Ara resulta que la culpa la tenen els farigoletes, pixapins, ....
No us heu parat a pensar que no sempre la culpa és pel qui ve de fora. He vist gent de la comarca deixant les seves deixalles, anar en moto o similars destrossant la muntanya creient-se els amos del món, contaminant amb les seves burilles el riu en el qual ens banyem, i fent pintades per marcar territori com els gossets. És que aquests si tenen permís per a poder fer-ho, només per ser d'aquí???.
La consciencia social i mediambiental la tenim els d'aquí i els de fora, que de marranos hi ha a tot arreu. Trobo un tant abusiu fer pagar per poder gaudir de la natura amb la família, ja sigui al Torrent com a la Font. Una cosa és fer pagar preus simbòlics o limitar els cotxes que poden pujar i una altra cosa és atracar-te.
Hi ha solucions, només cal ser una mica resolutius i fer servir el sentit comú, el menys comú de tots els sentits.

+
0

-
0
RaquelAnònim, 27/07/2011 a les 08:39
La solucions que dius ... quines són?

+
0

-
0
Solucions resolutives????Anònim, 27/07/2011 a les 08:55
Quina gràcia em feu aquests que dieu que hi han solucions més resolutives..i perquè no les proposeu?aqui he vist molta gent que no li sembla bé aquesta proposta però no hi ha hagut ningú que hagi proposat una alternativa.
Entre setmana s'hi pot anar sense pagar. S'aparca el cotxe al parquing i es puja a peu. Us recordo que l'any passat tampoc es podia pujar amb cotxe. Si trobes que hi ha molta estona a peu..agafes la bici i en un no res hi ets.
Jo no hi veig el problema.

+
0

-
0
propostaAnònim, 28/07/2011 a les 21:46
Jo si q he fet una proposta q si no m´equivoco es el q es fa a Sant Aniol. A partir de les 6 obren la cadena pq la gent de kasa pugui pujar a fer l´ultim bany després de sortir de la feina. Això és el q feiem fins ara cada dia de l´estiu. Es totalment lícit cuidar als de fora i voler treure un benefici econòmic pero crec q tb es molt important cuidar a la gent de kasa q som els q vivim aquí.