Redacció | Actualitzat el 05/07/2011 a les 10:00h

Jordi Armengau s'imposa a la dura Núria-Queralt-Berga

Galeria fotos (Lleïr Soler)

Sortida de la Núria-Queralt. Foto: Lleïr Soler/92km.com

Jordi Armengau es va imposar a la dura travessa Núria-Queralt-Berga. La marxa d'ultra-resistència, de 96 km de longitud i 5.000 metres des desnivell positiu acumulat, es va celebrar entre dissabte i diumenge i puntuava per la Lliga Catalana de l'especialitat.

Armengau va arribar a Berga després de córrer durant 12 h 54' 23''. A només dos segons, es va classificar Jaume Folguera, mentre que Mateu Planella va completar el podi. En categoria femenina la victòria va ser per Judit Casas (14 h 53' 48') mentre que Olga Mankó i Queralt Solé van ser segona i tercera respectivament.

La 31a edició va comptar amb 398 inscrits i fins a 154 corredors van abandonar. A la meta de Berga hi van arribar 220 corredors.

Galeries de fotos

Núria-Queralt 2011 (Lleïr Soler/92km.com)

Núria-Queralt 2009 (Joan Benet)

Referències a Internet

Núria-Queralt

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: