Redacció | Actualitzat el 04/07/2011 a les 15:31h

Aleix Fàbregas guanya la I Cronoescalada BTT a Sant Pere d'Aüira

Sortida de la I Cronoescalada a Sant Pere d'Aüira. Foto: UCC

El ripollès Aleix Fàbregas es va imposar en la primera edició de la Cronoescolada a Sant Pere d'Aüira amb BTT. Fàbregas va completar l'ascensió, coincidint amb l'aplec, amb un temps de 25 minuts i 20 segons. Van completar el podi Manel Martín i Albert Páez.
La prova la va organitzar la Unió Ciclista Campdevànol i tots els participants van gaudir d'un esmorzar preparat pel Grup Excursionista Campdevànol. A més, van poder participar al sorteig d'una equipació sencera cortesia de Casa Vilà de Ripoll.

Classificació I Cronoescalada Sant Pere d'Aüira

1. Aleix Fàbregas 25' 20''
2. Manel Martín 28' 10''
3. Albert Paez 30' 40''
4. Gerard Planas 33' 00''
5. Eudald Danés 35' 30''

 Resultats complets 


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: