Redacció | Actualitzat el 24/06/2011 a les 10:13h

Sant Joan: nit màgica i tranquil·la

Els Bombers i Protecció Civil no van haver de realitzar cap servei en una nit amb una vintena de revetlles

Nit del Foc a la font del Tòtil de Ripoll. Foto: Gerard Garcia

La nit de Sant Joan al Ripollès ha estat màgica però, sobretot, molt tranquil·la. I és que ni els Bombers de la Generalitat ni l'agrupació de Protecció Civil de Ripoll ha hagut de realitzar cap sortida per emergències derivades de les revetlles.

La celebració del solstici d'estiu s'ha viscut intensament en una vintena de revetlles organitzades a 17 dels 19 municipis de la comarca -tots menys Toses i les Llosses-. Unes festes protagonitzades per les fogueres enceses majoritàriament per la Flama del Canigó que va arribar puntualment però envoltada de boira a les quatre de la tarda al coll d'Ares.

Les principals novetats van ser el retorn de la Nit del Foc dels Diables de Ripoll a la font del Tòtil i l'estrena de la Comi de Ribes amb la Nit del Clavell Groc. A Sant Joan, per la seva banda, Sant Joan va tornar a ser una Nit de Bruixes.

Les fogueres van ser les grans protagonistes de la nit de Sant Joan. Foto: Arnau Urgell

Galeries de fotos de Sant Joan

Galeries 2010

Arribada de la Flama del Canigó a Campdevànol

Arribada de la Flama del Canigó a coll d'Ares
 



Galeries 2009

La Flama del Canigó a coll d'Ares

Rebuda de la Flama a Ripoll

Fogueres de Ripoll

Rebuda de la Flama a Molló
 



Galeries de fotos 2008

Acte de la Flama del Canigó a coll d'Ares

Rebuda de la Flama a Sant Joan de les Abadesses
 



La Flama del Canigó a coll d'Ares aquesta tarda. Foto: Adrià Costa

Navega per les etiquetes

Sant JoanFlama del Canigó

Referències a Internet

Sant Joan

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: