Arnau Urgell | Actualitzat el 26/05/2011 a les 21:13h

ERC de Campdevànol no demanarà contrapartides al Consell Comarcal

Iniciaran en breu els contactes amb CiU i PSC i esperen prendre una decisió en menys d'una setmana

Helga Pujol i la seva llista. Foto: Arnau Urgell

La secció local d'ERC de Campdevànol s'ha reunit aquest dijous per primera vegada després de les municipals. Aquesta primera presa de contacte ha servit per acordar iniciar aquest mateix cap de setmana els contactes amb els dos altres partits amb representació al consistori campdevanolenc. Primer ho faran amb CiU, per ser la força més votada, i després serà el torn del PSC. “Volem escoltar-los a tots dos” ha explicat la regidora electa Helga Pujol.

La cap de llista republicana espera que les negociacions no s'eternitzin i que a finals de la setmana vinent es puguin resoldre. En tot cas, tal com va recordar poques hores després dels comicis, una de les seves prioritats és que la situació resultant “doni estabilitat a Campdevànol”.

Pujol també ha volgut tallar d'arrel qualsevol sospita que les negociacions de Campdevànol anirien vinculades al Consell Comarcal. “Nosaltres només parlarem del nostre municipi i no entrarem en aquest tipus de dinàmiques” ha explicat a ElRipollès.info.

Navega per les etiquetes

ERCmunicipals 2011Helga Pujol

Referències a Internet

Helga Pujol

COMENTARIS

+18
-7
comèdi
Anònim, 26/05/2011 a les 21:22
comèdiaaa està tot lligat i ben lligat.
+6
-3
Ben fet!
Anònim, 26/05/2011 a les 21:27
Ben fet!
+19
-8
Ben lligat
Anònim, 26/05/2011 a les 22:37
Dons si que està tot lligat , el Sr. Manso el dilluns ja es presentava per tot el poble com el nou alcalde de Campdevànol, sino ho té lligat de fà dies com es que ja se les dona d'alcalde? Aquest fet no es més que un acte de immaduresa, clar només té 23 anys.
Que tinguis sort marrec!
+12
-5
Per què?
Anònim, 27/05/2011 a les 03:31
Comèdia?
Per què sempre hem de dubtar de la paraula de la gent? Tant mentiders som que no podem creure que un altre digui la veritat del que creu o pensa?.
Molt bé Helga! espero que segueixis ferma i no et deixis portar per les ofertes trampa ni pels comentaris amb mala intenció.
Felitats al teu grup pel la voluntat de treballar per Campdevànol d'una manera diferent i també per l'objectiu que ens diferencia " la independència de Catalunya"
+10
-6
careta
Anònim, 27/05/2011 a les 08:02
Almenys aquests treballen per Campdevànol. Una que conec jo ja s’ha tret la careta i ha demostrat que el poble només li interessat quan ha governat. Sinó, se’n va...
+4
-5
Em sabria greu...
Jaume F G, 27/05/2011 a les 10:41
Jo us vaig votar, fa quatre anys també. Em sabria greu que aquesta vegada premiéssiu a les persones que fa quatre anys van fer el què van fer amb el tema Perarnau. No és de rebut pactar amb el PSC, clar i català! Parlar amb tothom està bé, però la decisió ha de ser clara.
+9
-1
La dreta
Anònim, 27/05/2011 a les 11:12
Suposo que ja no hi ha res a fer, però serà molt trist que l'única vegada que governi CiU (al marge de la moció de censura d'en Nieto), sigui gràcies a ERC.
La dreta governarà el meu poble amb el suport de la candidatura d'esquerra. I o perquè sigui una dreta independentista, sinò per qüestions personalistes. Molt trist, vaja!
+5
-6
A Jaume F G
No hi ha opció , 27/05/2011 a les 11:12
Complatament d'acord amb el Jaume F G.
Es pot dir més alt però no més clar.
I per evitar pressions externes , pot ser , el millor seria un pacte per tota al legislatura amb CiU.
+4
-0
A A Jaume F G
Anònim, 27/05/2011 a les 12:06
Estem parlant de ERC........?.
Pressions externes.......... quines?
Pacte amb CIU............... perque?
+18
-1
independentista
Anònim, 27/05/2011 a les 12:27
Si en Manso és independentista, jo soc l'Henri Kissinger, vaja!
+10
-0
independentista
Anònim, 27/05/2011 a les 12:54
Si el manso es independentista, i l'anonim es Henri Kissinger, jo soc el Duque de Ahumada.
+7
-1
Resposta a Jaume F G
Anònim, 27/05/2011 a les 13:34
Estem parlant d'ERC.
Si es pacta amb CiU, per tota al legislatura, es per evitar les presions que pot tenir, ERC, dies abans de cada ple.
És a dir no podem estar quatre anys sense saber si una cosa s'aprovarà o no , si ara ja bon rotllo amb una formació o bé amb l'altre , si es fa una moció de censura, si no es fa etc...
Si , teòricament , no es pot pactar amb el PSC ( per l'història del la darrera vegada ), crec que s'hauria de pactar amb CiU, per evitar que la representant d'ERC des de l'exterior li diguin el que ha de fer.
No se si contesto totes les teves preguntes?
+0
-1
Resposta a Jaume F G
Anònim, 27/05/2011 a les 14:32
T'agraeixo la resposta, però no, no m'ho aclares.
Segons la teva argumentació, s'ha de pactar amb CIU per que amb PSC ha hagut tensions... creus que no hi haura amb CIU.......... Històricament que...hem de tirar d'hemeroteca sempre, o s'ha de mirar de fer un pacte estable pel poble.

Jo m'esmimo mes un pacte estable, i a poder ser per escrit.
En fi, sense cap mena de mala llet, res mes lluny de la meva intenció.
Repeteixo agraït per haver-me respos.
Bon cap de setmana a tothom.
+5
-3
Sempre d´esquerres
Jo mateix, 27/05/2011 a les 17:35
A veure,al poble el grup que a tingut mes vots esta clar que es ciu,pero qui a guanyat es l´ESQUERRA no em foteu jo sóc d´esquerres desde que tinc sent,i ara perque l´unic que tenen en comú erc i ciu es que estan a favor de l´Independencia han de pactar!vinga home al poble han de governar la ESQUERRA i l´Helga alcaldessa!!
+9
-5
+dreta
Anònim, 27/05/2011 a les 19:01
En Manso és la dreta pura i dura. No sé si algú d'esquerres pot estar d'acord a donar-li l'alcaldia quan els vots d'esquerres superen ampliament els de CiU.
Si els històrics d'ERC aixequessin el cap, no es podrien creure el que stà passant a Campdevànol
+6
-3
Res de pactes per tota la legislatura!
Anònim, 28/05/2011 a les 07:20
Res de pactes per tota la legislatura, si penseu que CIU està a favor de la independència , aneu llestos.
Només cal sentir en Duran LLeida i la seva camarilla , d'independistes res de res.
A Campdevànol convé , escoltar, mesurar, fer acords puntuals i que CIU i el seu estimat Manso s'ho vagin fent i demostrin com ens estimen i que volen fer el millor pel poble, no pel seu ego ni pels seus "gurus" .
Qui pensi que oferir caramels enverinats a ERC i què s'acceptaran contraprestaccions al Consell de Ripoll(per exemple ), no coneix gens a la gens d'ERC .
+0
-7
viva españa
Anònim, 29/05/2011 a les 22:56
polacos dais pena!
+4
-0
que macus!
Anònim, 29/05/2011 a les 22:56
En Manso i la Pujol a la festa dels Elois! quin honor, tu!
+4
-2
Penòs
Anònim, 30/05/2011 a les 10:48
En Manso va voler donar lliçons al debat de TVR i va fer un ridícul espantòs. Fins i tot en Carles Bassaganya (ERC) li va retreure que els seus arguments sobre llistes més votades era un frau a la democràcia. De pena!!
+4
-0
+ votats
Anònim, 30/05/2011 a les 10:51
Sens dubte, la candidatura més votada ha estat la de CiU, però no cal que oblidem que només ha tingut el suport del 26,47% del cens electoral. En altres paraules (seguint els arguments d'en Manso la legislatura passada) 3 de cada 4 campdevanolencs no els vol. Els números canten.
+5
-4
Fora PSOE (PSC)
Anònim, 30/05/2011 a les 11:59
Sóc votant d’ERC, i el que els hi demano és: "fora PSOE de Campdevànol!". Fora els cadells dels que van en contra de Catalunya, voten contra el fons de competivitat, tolerant la retallada de l’estatut, castiguen cada any amb els pressuposts el nostre país i els seus ciutadans, etc, etc, etc… Fora!
+2
-3
PSC
Anònim, 30/05/2011 a les 12:59
ERC va ser part del tripartit per formar part del govern de la Generalitat el PSC també mira els interessos de Catalunya, no com el PP que no vol si veure els Catalans i es de dretes com CIU i per cert el Sr. Manso té bons contactes amb aquest partit. Si el PSOE es dolent per Catalunya el PP ens exterminaria si pugues.
+5
-3
PSOE (PSC)
Anònim, 30/05/2011 a les 14:08
Quan es tracta de Catalunya el PSOE és igual que el PP. Almenys els del PP venen de cara, i diuen el que pensen. El PSOE molt bones paraules, molt “aprovaré!” però l’hora de la veritat res de res. Si més no el PP fa pujar el sentiment independentista i acaben fent el mateix...
+5
-3
Fer el burro
Anònim, 30/05/2011 a les 14:15
Només teniu un problema vosaltres, que cada quatre anys hi han eleccions i el poble parla per sort! En Manso us agradi o no ha tret 127 vots més que la Núria López amb piscines, places cobertes i una campanya de marketing de pelicula, la resta son tonteries! Feu el favor d'acceptar d'una vegada que a la Lopez no ha guanyat les eleccions i deixeu-vos de fer el burro.
+4
-1
contrapartides
Anònim, 30/05/2011 a les 15:32
Feu malament de no demanar contrapartides, total en Rovira ja diu a l'entrevista que està disposat a donar-vos una vicepresidència... quin gran negociador està fet! Com per tot sigui igual, ja patirem...
+4
-2
1 de cada 4
Anònim, 30/05/2011 a les 20:19
Si, és cert a en Manso l'ha votat 1 de cada 4 campdevanolencs amb dret a vot.
Ha guanyat (molt uns 40 vots + en relació al Serrador)I això tenint en compte el "tsunami" convergent que ha arrassat arreu i els rumors i les mentides que han escampat pels barris (com el famós dèficit de l'Ajuntament, quan es va tancar el pressupost amb superàvit, i altres perles similars).
Que governi, home, i així sabrà el què és treballar, que ara només parla d'oides!! I també sabrà que no és tant fàcil i que els resultats no baixen del cel (amen).
+2
-3
Manso el millor!
Anònim, 31/05/2011 a les 09:35
En Joan és el millor! El millor candidat i molt millor com a persona.

És injust que es valori a una persona pel fet d'haver cotitzat o haver treballat abans. Què us penseu que vosaltres sou millors?

Ara en Joan i tot el seu equip tenen 4 anys per treballar i demostrar cada dia, com ja ho porten fent, que primer és Campadevànol i la seva gent.

Jo crec que no ens fallaran, pq no ho han fet mai, ni quan han estat a l'oposició, en Joan i tota la seva gent ens han fet costat, dia a dia.

Un encoratjo a tirar endavant un poble amb moltes possibilitats!
+1
-1
a Manso el millor!
Anònim, 31/05/2011 a les 10:44
Als "palmeros d'en Joan"

Espereu a arribar a l'ajuntament, que encara no sou.
+0
-0
Primer Campdevanol
Anònim, 31/05/2011 a les 11:25

Començant per aquí, penso que tots podriem fer un esforç per deixar de banda aquestes disputes imbècils que no porten enlloc i donar una mica d'exemple entre tots.
Tens raó, de moment no tenim cap alcalde, per tant siguem prudents i esperem a 11 de juny per veure com acaben les negociacions. Això no treu, que sigui quina sigui la teva ideologia política puguis fer un comentari afí a la persona que has votat sense faltar el respecte a ningú.
Una mica de sentit comú siusplau.
+1
-1
a Primer Campdevanol
Anònim, 31/05/2011 a les 12:39
Sento que la paraula "palmeros d'en Joan", t'hagui sentat malament, si aquesta no t'agrada en tinc moltes mes.
+0
-1
Lamentable
Anònim, 31/05/2011 a les 16:56
No et sàpiga greu...ja veig de quin peu calces i que dius són tonteries. Ja pots dir totes les paraules que et passin pel cap perquè el que tu puguis dir no m'interessa per res.
Després direm que volem una bona imatge pel poble....

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: