Redacció | Actualitzat el 19/04/2011 a les 16:00h

Vall de Núria tanca temporada amb un 7% de forfets més

En canvi el nombre de visitants cau un 10%

Núria ha venut el 7% més de forfets que el 2010. Foto: Vall de Núria

L'estació de Vall de Núria va acabar dissabte la temporada d’esquí amb la celebració de la tercera edició del Cremallera Festival. Pels gestors del complex el balanç final és molt positiu, amb un total de 40.151 forfets venuts en el període entre el 27 de novembre i el 17 d’abril.

Les millors condicions meteorològiques en comparació amb l’inici de temporada de l’any passat, van permetre iniciar la temporada uns dies abans, la qual cosa es va traduir en un augment del 6,95% en la venda de forfets. Concretament es va passar dels 37.542 forfets venuts l’any passat als més de 40 mil d’aquest any.

En canvi, el nombre de visitants al llarg de la temporada hivernal ha caigut en un 10%. En aquest sentit el cremallera ha passat de 78.000 a 70.872 visitants.

Comença la temporada de primavera
 
Més enllà de la temporada d’esquí i el tancament de les pistes, l’estació de muntanya de Vall de Núria continua oberta amb una gran oferta d’activitats i serveis de restauració i allotjament a l’abast dels visitants.

Coincidint amb l’arribada del bon temps i la calor, Núria ofereix un gran ventall de propostes d’oci com és el cas dels ponis, els cavalls, les passejades amb barca pel llac, les canoes, el senderisme, el tir amb arc, el circuit d’orientació i el Parc Lúdic amb els Tubbys i els jocs d’equilibri.

Navega per les etiquetes

esquíVall de Núrianeu

Referències a Internet

Vall Núria

COMENTARIS

+8
-0
guanyen un 7% i rebaixen nòmines un 5%
Anònim, 19/04/2011 a les 19:50
2.609 forfets més que l'any passat a 31€ = 80.879€ que FGC pot retornar al 5% que han robat a les nòmines dels seus treballadors i que de ben segur estan gaudint tots els càrrecs directius...
+3
-1
No estic d'acord
Anònim, 20/04/2011 a les 17:37
Tan sols comentar que amb aquests 80.879€ és insignificant comparat amb la despesa corrent de Núria. Tren, personal, eificacions, entorn, manteniment del cremallera amb helicòpters, instal·lacions d'esquí i un llarguíssim, quasi inacabable, etc. Crec que tots som conscients que si la Generalitat ni hi posa diners Núria no és viable tal i com l'entem avui en dia.
Amb això no vull dir que us hagin de baixar el sou però jo per si de cas no em queixaria gaire, no sigui que us apliquin un criteri econòmic d'auto-sostenibilitat ... i hagueu de tancar.
+1
-0
segueixo
Anònim, 20/04/2011 a les 17:39
Ah! com a comentari: que hagin venut más forfaits no significa que tinguin més beneficis, o menys pèrdues :)
+3
-0
fre net
Anònim, 20/04/2011 a les 20:30
que s'hagin venut més forfaits no vol dir que siguin beneficis, doncs si es mira el global del que cal aportar de diner públic, crec que hauria d'esser un dels llocs on caldria més retalls abans que a la sanitat.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: