COMENTARIS

+
70

-
21
QUE PAGUINAnònim, 06/04/2011 a les 15:33
Espero que paguin les conseqüències d'aquesta feta! Robar, com moltes altres coses, hauria d'estar penalitzat i molt fort!!!! cadascú lo seu!

+
28

-
56
GAS A LA BURRA!Anònim, 06/04/2011 a les 17:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
tiu polete tan cardat amb un marder q flipas sense tenir cap culpaa,saps q stic amb tu!!
GAS + GAS A LA BURRAA!!!!!!!!!!!!!!

+
24

-
49
Anims POLAnònim, 06/04/2011 a les 18:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sabem que ja estàs a casa! Pit i cullons,tothom sabem que tu no has fet res, Anims POLETE

+
38

-
11
Eh?¿?Anònim, 06/04/2011 a les 19:07
I si no ha sigut en POLETE,. qui ha sigut eh? llest?¿?

+
40

-
8
que feiaAnònim, 06/04/2011 a les 19:42
es pot saber que feia amb una moto robada si no a set ell?

+
11

-
39
GAS A LA BURRA!Anònim, 06/04/2011 a les 20:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
TU EH,si no sabes nada te callas la boca que estas mas guapo graciaaaaaas i poleteee atope!!! gas i mes gas que no sacabi maii!!!

+
14

-
29
GAS A LA BURRA!Anònim, 06/04/2011 a les 20:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
aiam si n sabeu de q va lasuntu per q no calleu q asobre de xafardes aneu de sobrats jajaja POBRES!!!

+
12

-
31
GAS A LA BURRA!Anònim, 06/04/2011 a les 20:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
aiam aqui fica q al q es va donar a la fuga el van trobar al costat per q han de mentir tant els mossus? si n el van poguer agafar els i fa vergonya dir q va tenir q anar pel seu propi peu a comisaria??¿?

+
27

-
7
normalAnònim, 06/04/2011 a les 20:48
No, si es pensaven que era un hiper on s'agafen les motos, recanvis i cascs i ja passaran els de benestar social a pagar

+
43

-
7
em fa vergonya ser de sant joanjusticia per tots, 06/04/2011 a les 21:38
Espero que tot això passi el mes aviat possible , això ha acabat donant una mala imatge de sant joan . i tots els st joanins i/o comarca o podem oblidar-ho el mes aviat possible.
Aquesta colla se'ls hi haura de caure la cara de vergonya.. molt farda de crack i mira el que han fet ... robar !! desde aqui donar suport als familiars que segur ho deuen estar passant malament , i no saben que fer amb els fills. Penseu que la major part us donen suport .
I aquest que doneu suport amb en Polete... crec que us ho heu de fer mirar... crec que jo no agafaria una moto que no se de on a aparegut ... que tothom esta passant mals moments... pero aquesta no crec que sigui la millor solucio ! Anims familiars !

+
35

-
7
LLADRESAnònim, 07/04/2011 a les 08:38
Comentar al del Gas de la Burra que aquí l' unic que no sap de que va l' història és ell. Són culpables per moltes coses i s'hi han robat que ho paguin ja són majors d'edad per saber el que feïen i ningú els hi va possar una pistola al pit per dir-lis que entressin en una botiga a robar dues motos i accesoris diversos i realment estic totalment d' acord que pobres familiars per tindré que soportar aquesta vergonya tant forta. Espero que els tenquin i aprengin la lliço que no és pot agafar el que no es teu

+
26

-
6
EH?¿Anònim, 07/04/2011 a les 09:47
Mira GAS A LA BURRA. tu defenses en Polete, i segurament no en tens ni idea de com va anar l'assumpte,.. aixi que tambe calla.
Tu no ets ningu per dir qui es el culpable i qui no, com diuen per aqui dal, ja son majors d'edat i haurien de saber que esta correcte i que no; aixi que calla tu tambe.
Dono tambe suport a les families, es un cop fort a mes a mes si no t'ho esperes dels teus fills, Anims.
Tot passara quan hagi de passar i sera el que tingui que ser.

+
39

-
7
escolaAnònim, 07/04/2011 a les 10:24
Amb una mica més d'escola i no tanta moto hauria anat millor la cosa. Perquè GAS A LA BURRA més malament no es pot escriure.

+
24

-
9
a la presóAnònim, 07/04/2011 a les 11:50
GAS A LA PRESÓ!(es de ser inútiles..)

+
12

-
25
animsanonim, 07/04/2011 a les 12:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
va poletee q tots els q et coneixemm savem q ets inocent axinss q ls coses ja sortiran bee i els daki dal apart del de gas a la burra, sino saveu l\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'assuntuu cm a anat no pareleuu tan, i als del ripolles info ja els i val de posar un nom inocent axins kee shhhhhhhhhhhhhht!!!

+
17

-
2
Com?Anònim, 07/04/2011 a les 13:04
I de la resta d'implicats? Sant Joan es un poble petit on tot es sap,. i tots ens coneixem,. si no ha sigut en Polete que vol dir que ha sigut l'altre o el menor?
Crek que aqui ningu sap res de com anat la cosa i que tots estem dien xorrades " fora d'alguns comentaris clar" aixi que,,. com k no som jutjes no jutjarem a ningu.

+
9

-
8
pel de: com??Anònim, 07/04/2011 a les 13:59
tens rao..només es diuen que xorrades però... lo més trist de tot es que aki només es parli de'n Pol, quan latre major d'edat és el que li prestava la moto(robada) amb en Pol, i el menor d'edat del qual ningu diu res...es amb el que se li va trobar tot el material robat a casa.

+
11

-
9
"El que este libre de culpa , que tire la primera piedra".Anònim, 07/04/2011 a les 14:01
No ser l´edat dels que esteu aquí opinan,encara que en aquest món tothom te dret ha opinar, tingueu l´edat que tingueu.
El que no ser es si algú de vosaltres es pare i si ho sou no ser si podeu arribar ha posar-vos en la seva situació,
yo crec que no,ho podem entendre pero no sentir.Yo el que veig es que si han estat ells ho pagaran, per aixo que ningú es preocupi
però si no han estat ells crec que també ho pagarán,ja ho estan pagan ,mes que res per molts comentaris que corren per aqui.
A l'hora de jutjar els altres ens creiem éssers celestials,com si nosaltres fóssim perfectes, evidenment molts de nosaltres
no som capaços de fer el que "suposadament" en fet ells, pero, i si pel que fos ens hi trobéssim?!Ens agradaria certa classe de
comentaris?!. L'ésser humà no es perfecte pero crec que es capaç de tot,eh! ningú se´n salva,
cada individu estar marcat per moltes coses,
cada persona es un món, amb les seves pors,els seus defectes i sobretot els seus dubtes,perquè,
encara que sortin absolts a tots
sempre ens quedarà el dubte,oi!, les persones som així(i la guerra continua).Deixem tant de jutjar els altres, respectem i deixem
que cadascú pagui el que tingui que pagar "si es que ho tenen que pagar".Com es pot arribar a fer certs comentaris
i despres ánima els pares!, es de cínic!
Yo no ser com arreglar aquest món, ni crec que ningú ho sápiga,
pero així no ho crec. No es la mala imatge de Sant Joan sino la mala imatge com éssers humans, tant uns com altres.
Ánimo i espero que els qui han estat robats recuperin les seves coses, i que cadascú es preocupi de les seves cosetas
que tots tenim cosetas que amagar."El que este libre de culpa , que tire la primera piedra".

+
8

-
12
callaAnònim, 07/04/2011 a les 14:49
Lo millor que és pot fer en aquests casos és calla no sabem mai lo que la vida ens espera i per uns pares avis i familiars prou dur és una cosa de aquestas tots tenim errors i tots ens hem equivocat algun cop lo millor en aquests casos és que ells reflexionin i ningú als marqui amb el dit perque el fi i al cap encara son nens i de aquesta lliço de segur que han apres algú anims a tots familiars i a ells que no sensorrin que rectificar és de sabis.

+
16

-
1
ànims??????????Anònim, 07/04/2011 a les 14:56
anims suposo que per els familiar oi??? Sí els han agafat ha ells per alguna cosa serà oi? No sé si saps que hi havía molt de jovent el dilluns per provar les motos que supusadament habíen comprat i si només van detindre tres persones per alguna cosa deu ser.
Estic d' acord amb el comentari que la gent parla i no sap de que va la història .

+
25

-
1
ai, pobretsAnònim, 07/04/2011 a les 15:57
Com que hi ha aquest to de comprensió, d'"ai pobrets", per això passa el que passa. Cadascú ha d'assumir les seves responsabilitats, i a 20 ó 21 anys tothom ja sap quines coses són ben fetes i quines són mal fetes. El que trobo absolutament al·lucinant és que el que diu "encara són nens" (!!!!!!). Fa cinc o sis anys tenen edat legal per treballar i per follar, en fa dos o tres que la tenen per votar i per portar cotxe (i moto...). I són nens????? Què collons entén la societat d'avui per nens????? A la seva edat, i més joves, els pilots de moto que ells deuen admirar, com l'Espargaró o en Márquez, són un exemple de maduresa i responsabilitat.

+
4

-
13
follarAnònim, 07/04/2011 a les 16:06
quina és l'edat per follar. es un tema interessant!

+
19

-
6
ai, pobretsAnònim, 07/04/2011 a les 16:23
Ells deuen admirar en Marquez i l'Espargaró pq són un exemple de maduresa i responsabilitat, però espero que cap nen admiri el campió del món de bike trial de st. joan! Ja m'enteneu

+
3

-
2
Com?¿?Anònim, 07/04/2011 a les 16:36
Aixi que l'altre major d'edad es el que deixava les motos als altres dos? jo estic ben a la parra, com que no se de que va la historia, nomes puc dir el que ja he ecrit mes amunt,.. no estic pas aqui per jutjar a ningu.
Puc dir i amb pena, que si ho han fet ho pagaran d'alguna manera o altre, ja que no es poder fer aquestes coses pel mon, nose,. som persones humanes i hauriem de saber el que es correcte i el que no.
Algu sap com va anar la historia? pk clar,.. crek k el que hi ha aqui son tot suposicions o no?

+
5

-
7
jutjesAnònim, 07/04/2011 a les 16:49
Qui sou tots els que ja heu condemnat aquestes persones? jutjes? Fins que no hi hagi una sentencia, no s ha sabra qui es absolt i qui es culpable, però vosaltres ja els heu penjat a tots a la" plaça del poble".Potser fins i tot us alegreu que siguin aquestes les persones que han comes aquest delicte!oi

+
19

-
4
educacióAnònim, 07/04/2011 a les 17:49
De fet el nivell dels que defensen al famos POLETE té tela, en lloc de tant GASSSSSSSSSSSSS, i tanta tonteria, podrien apendre a escriure que fot vergonya.

+
9

-
18
vergonyaAdil, 07/04/2011 a les 19:10
mol valentss tts comentat sense posar el vostre nom ni ki souu, vergonya em fariaa ami jutjar a una personaa q ni coneixeuu axins q siusplau a calla tts shhhhhhhhhhhhhhhht!!

+
7

-
24
GAS AL CAVALLAnònim, 07/04/2011 a les 20:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
eieieiei no us paseu amb en polete k ell no ha fet res k mu va dir a mi k les motos se les van troba pel carreri a mes robar tampoc es tan greu, es pijor matar i aki ningu a mata a ningu

+
8

-
7
robar tampoc es tan greuAnònim, 07/04/2011 a les 21:26
Si els amics pensen aixo, que es pot esperar.

+
12

-
5
Trista Actuació!Anònim, 07/04/2011 a les 21:41
Bé, comentar que aquests 3 individus segons fonts anonimas, s'estan culpan uns als altres i dir que el que faria jo en aquest cas seria tencar-los a tots 3 perquè a sobre de mentiders i lladres no tenen cervell per pensar una mica el que estaven fent. Un delicte penal que es paga amb presó ( desde el meu punt de vista més humil penso que aquests nois tenien la gasolina al cap i no tenen res que mentir) si han fet un delicte que el reconeixin i que paguin per ell. Perquè inclús un nen de 5 anys sabria que 1 persona sola no pot robar més de 2 botigues.
Els hi desitjo el millor per els 3 però que paguin per tots els mals de cap que han causat a les persones afactades i que es pagui justament...

+
7

-
5
Amics , espero que no sigui cert el que llegeixo de vosaltres.No m'ho puc creure o més ben dit no ho vull creure que ho hagueu fet vosaltres, 07/04/2011 a les 22:39
Bona nit , primer de tot !
1)Perque sempre es parla d'en Pol aqui , que ell no ha fet res , vosaltres agafarieu una moto sense saber de qui es ?tota aquesta colla de Gas a la burra... estigueu el cas que feu ara vosaltres , si en Pol el deixen lliure de càrrecs ... que es el mes probable per lo que posa per els vostres comentaris , els mossos li tindran els ulls a sobre .
2) Nomes son dos els que han robat o pressuntament ho han fet ? No hi han altres persones ? Perque per sant joan hi han altres noms... i no sorten en aquest mitja i en cap altre .. perque es ? nomes han de fer mal aquestes dos persones ?Crec jo que sortiran molts mes noms .. que aixo es impossible que ho hagin fet pressuntament en Pol i l'Eduard , sols , bueno amb la col·laboració del menor... que en cap moment s'anomena , perque ? esta prohibit per llei manteni'l en anonimat?
3)Totes les persones que donen les seves opinions pensen que estan ferint els sentiments dels seus familiars ?
4)Respecte el GAS AL CAVALL : doncs tu potser els vas ajudar , o potser hi eres dilluns a provar les motos , o tu tambe les vas trobar , o que en saps de la historia... si jo em trobes una moto per un carrer o camí , no em presentaria vestit de motorista a agafar una moto que no es meva i no se de qui es... el que faria es trucar a la policia..si no vull trobar-me en problemes. I que me'n dius del garatge ple de garrafes etc... van apareixer per art de màgia ?
5)Pel que tinc entes també diuen que el tercer es va aconseguir escapar de la policia mentres probaven les motos allà al remei , i que desprès es va anar a entregar ell a la comissaria.
SINCERAMENT EM SAP GREU QUE CORRIN RUMORS PEL POBLE QUE NO SON CERTS , SI NO SE SAP L'HISTORIA O/I FINS QUE EL CAS NO ESTIGUI TANCAT ,RESPECTEM ELS FAMILIARS I AMICS PROXIMS D'AQUESTS PRESSUMPTES LLADRES DEIXE'M DE FER ACUSACIONS O DE DONAR LES NOSTRES OPINIONS SI NO HO SABEM EL 100% QUE ELS HI ESTEM FENT MAL A ELLS ,I AQUESTS SAPIGUEU QUE TENIU EL MEU SUPORT, PERDONEUME PERO SI HAN SET ELLS CREC QUE ES JUST QUE EN PAGUIN LES CONSEQÜENCIES ,SI NO , TOTS ELS QUE ELS HAN ACUSAT ES DISCULPIN , ESPERO QUE ES POGUI SOLUCIONAR EL MES AVIAT POSSIBLE . I EN SORTI L'AIGUA CLARA !

+
15

-
1
Càstig pels responsables!Anònim, 07/04/2011 a les 22:41
Deixant a part qui escriu bé i qui no, jo crec que amb l'edat que tenen ja saben de sobres què està bé i què no, i no cal ser major d'edat per saber-ho perquè ja des de petits et diuen que robar és una cosa que està mal feta. I pel GAS AL CAVALL, sí, robar no és tan greu com matar, però si et robessin alguna cosa que fos teva no et faria gaire gràcia tampoc, no cal busar-los-hi cap excusa, el què han fet no es fa i ja són suficientment grans com per assumir les conseqüències (que les tenen ben merescudes).
Pels que defensen en Pol, si ell no ha fet res tard o d'hora es sabrà, i si els altres són amics seus diran la veritat.
Llàstima del que és menor que per haver fet una cosa s'emportarà molta menys culpa que els altres, sabent de sobres que el què ha fet no es fa.

+
5

-
7
comentariAnònim, 07/04/2011 a les 22:41
Jo si volgués comprar una moto i men oferissin una per provador u faria i si dspres et trobes am el merder ??? Ànims Pol!!!!!!!

+
4

-
7
inesperatAnònim, 07/04/2011 a les 22:54
sels va parar molt l olla i crec que haurien d anar per lo menos a la botiga a demanar perdo i a retornalsi els diners i a cpmplir justicia!!! anims pol!

+
6

-
6
injustAnònim, 07/04/2011 a les 22:56
Un joves s' equivoquen i correm a fer mala sang...
D' acord ... qui la fa la te de pagar, només faltaria.
Però a mi m' emprenya molt més q pels nostres pobles corrin un piló de camells que venen droga, que podreixen la nostra societat i que ningú és mogui i es passegin tan traquils.

+
7

-
2
au mariaAnònim, 08/04/2011 a les 08:51
GAS A CAVALL "acuestate" que avui ja no fa falta dir res més.
quina tela nen.

+
7

-
4
¿¿¿???Anònim, 08/04/2011 a les 08:51
Hi han comentaris que realment són coherents peró hi han d' altres que valdría més que callín.Perquè NO deixem que la justícia faci la seva feina i ens deixem de suposicions si han estat ells o no han estat ells. Realment si ha nestat detinguts i posteriorment han tingut que anar al jutjat ha declara amb els corresponens abogats per alguna cosa deu ser oi? o realment es tot una enganyifa? No sé peró jo NO he trobat mai unes motos abandonades al carrer esperant que jo les agafi, Peró quines xorrades que s' estàn dient.Sigue-ho coherents alhora de parlar i si no se sap de que va la història val més callar .

+
17

-
1
IncreïbleAnònim, 08/04/2011 a les 09:29
Em sembla increïble el to de condescèndencia en alguns dels misssatges (els que animen al tal Polete ja no cal ni fer comentari).
Aquests homes, que són homes, no nois, han ROBAT. I per robar el què han robat han pensat, planificat i executat el robatori. I no han robat per necessitat, sinó simplement per un 'hobby'. I encara els defensem? I si quan van robar s'arriben a trobar l'amo de la botiga i, per aquelles coses que passen, li fan mal? I si, mentre conduïen aquestes motos, atropellen un nen? I si de motos passem a robar altres coses ? I si ...
Una mica de sentit comú. Sí, s'han equivocat. I sí, són tontos (estar a la Roca Morta de Ripoll amb motos robades o "trobades" és de tontos). Però àquestes accions s'han de castigar i severament.

+
7

-
12
pressunció Anònim, 08/04/2011 a les 10:26
Tothom te dret a la pressumpció d'inocència. Mentre no siguin condemnats, ningú pot dir que són culpables de res. Per moltes sospites que tingeu, no condemneu a ningú abans de que sigui jutjat. Ho trobo lamentable.
Sembla que tothom té vocació de Jutge en aquest fòrum.

+
18

-
3
al de pressuncióJurtges, pffff, 08/04/2011 a les 11:43
Això de la pressumpció d'inocència explica-li al propietari de les motos.
Troben uns tius jugant amb les seves motos robades i s'ha d'esperar molt de temps que un jutge que digi si això es delicte o no.
Pel propietari de les motos i per molta gent amb quatre dits de front, aquest nois son uns delinquents.
Molt joven d'avui creu que es pot fer el que es vulgui, sense respondre de les conseqüencies.
Molta part de culpa, la tenim els pares que tenim els nostres fills en una vitrina i els hi donem tot i més del que puguin demanar o necessitar.

+
19

-
7
voleu dir?Anònim, 08/04/2011 a les 12:30
si els detinguts fossin dos magrebins, que diríeu?
"sobretot no els jutgeu abans d'hora" voleu dir que ja no els hauríeu crucificat directament.
ara com que son gent de "bé", sobretot respecteu-ho tot i no son culpables fins que no es demostri el contrari.
a veure si així ho creieu ho feu servir sempre, no només quan ús interessa.

+
6

-
5
pressumpció 2Anònim, 08/04/2011 a les 13:27
Veig que el fòrum està freqüentat per pressumptes delinqüents que es volen prendre la justícia per les seves mans. Vaja que llinxarien els detinguts sense donar-los-hi possibilitat de defensar-se davant d'un tribunal.
Insisteixo: no sé qui és més delinqüent, però en tot cas, em feu por. No sé perquè, em venen a la ment imatges de temps ja superats en els quals tots erem culpables si ho deia algú amb credencials davant el règim. Una pena!.
Si ens carreguem l'estat de dret només ens queda la jungla o el feixisme. Una mica de reflexió, si us plau.

+
12

-
2
per al "voleu dir"Anònim, 08/04/2011 a les 14:51
Jo volia proposar la mateixa reflexió. Ja m'agradaria veure el to d'aquests mateixos comentaris si aquesta hagués set la situació. Ningú vindira a fer aquests comentaris condescendents i comprensius (amb el tema Gass a la burra ja ni hi entro) i, està clar, ningú es preocuparia dels sentiments de les seves famílies, a qui estitllaria de delinqüents igualment.

+
15

-
2
flipoAnònim, 08/04/2011 a les 17:09
És evident que fins que no es demostri, jutgi bla bla bla ningú pot "fer" res. Però és que els van enxampar amb les motos fent el burro, amb el material, etc etc i encara pretenem defensar-los? Per sort, aquesta canalla viu en un país civilitzat i moderat i, justament per això, ni seran "jutjats" públicament ni res semblant. Però d'aquí a pretendre treure ferro a l'assumpte i justificar el no justificable va un tros.
I mira, la família, què vols que et digui. Em fa pena. Però millor que em faci pena la família i els enxampin que el contrari. O millor tancar els ulls i que els nenets vagin robant pels pobles?
No, si encara els haurem de felicitar ...

+
6

-
9
AnimsAnònim, 09/04/2011 a les 07:20
Ànims als tres. I al dir això no vull dir que us aplaudeixi pel fet, sino simplement que sigueu forts i que sigueu capaços de fer sortir la veritat a la llum. Evidentment que si us hi heu vist enmerdats pagareu pel fet, però si estaveu en el lloc equivocat a l'hora equivocada, també esteu ja pagant pea alguna cosa que poder no vareu fer. El temps i la justicia trobarà la veritat, ningú mes.
Respecte al comentari del "ai pobrets" et demano que no barrejem les coses. L'Eduard ha set un gran esportista i SI que es mereix que els nens de Sant Joan l'admirin com a tal, com el campió del món de bike trial de st. joan!

+
8

-
3
"presumtes"e5, 09/04/2011 a les 14:15
Sincerament crec que casi totes les persones que han comentat aquesta notícia només saben el que posa el diari o el que els hi ha anat comentant la gent.
Si llegiu bé la notícia també veureu que posa \\\"presuntament\\\", per tan vol dir que encara no se sap segur si han estat ells o no.
Per què per comentaris com els que fa molta gent aquí després la gent es fa una idea equivocada del que va passar. El que hauríeu de fer és esperar a que realment se sapiga el que va passar i després podeu jutjar sabent realment la veritat. Però és de hipòcrita fer-ho sense conèixer tots els detalls.
L\\\'únic que esteu fent és perjudicar amb aquests nois i les seves families amb les vostres suposicions. El que hauríeu de fer és fer la vostra vida i deixar estar amb els altres, que el que hagi de passar ja passarà, per això no patiu.
I encara no entenc com hi ha gent que reclama que els tanquin... Segur que si fossin familiars seus veuren les coses d\\\'una altre manera i sino ja m\\\'agradaria veureu-hos amb una situació com aquesta.
Per últim donar suport a tots els familiars ja que estan en una situació molt difícil per culpa de de gent com vosaltres, que de una notícia al diari fa les seves suposicions i després les explica com si fossin veritat. I això en un poble petit pot fer molt mal. Però espero que si surt la veritat i tot el que dieu és mentida, sigueu igual de valent per demanar perdó per totes les vostre suposicions.
PD: Em sento orgullós de ser de Sant Joan per què de problemes n\\\'hi ha a tots els pobles.
I pel que diu que no saben escriure, només que sàpiga, que si ha entès el què han posat ja n\\\'hi ha suficient que per opinar en un fòrum no s\\\'ha de ser un expert en gramàtica.
Atentament, e5.

+
12

-
2
Es veu el llautóBruixa de Malatosca, 11/04/2011 a les 10:58
No escric per dir res respecte de la noticia,entro per dír que es véu el llautó a la gent de Sant Joan,tant acostumats al "vetealláydile"al "¿saps qui es aquest? i "Ja t´ho dic jo que ho se de bona tinta".
Penso que tant els que defensen com els que acusen de franc hauríen de pagar per fer el seu comentari,no hi hauría cap opinió.
Estic mol d´acord amb qui ha dit que si fosin nois ja no axtrangers,sino del poble del costat,en aquestes líneas sels tractaría d´unaltre manera
No estic d´acord amb qui parla de families bones de Sant Joan,(res a dir de las dels nois no les conec)tothom es bó sigui de la familia que sigui fins que no es demostri el contrari.
El nom de Sant Joan no s´ha embrutant amb aquest afer,i tampoc ens hem de pujar per les parets,per desgracia tenim presumptes delincuents i delincuents declarats,que no embruten el poble peró si el futur de molts dels nostres fills.
lo que més h´há suptat es que avans criticavem només als de fora,i ja el nostre defecte el fem servir per en contra de nosaltres mateixos, que pel sol fet de ser Santjoanins creiem que som escullits de algún déu.
Hi há una dita castellana que diu:
Callados estamos mas guapos