Redacció | Actualitzat el 23/03/2011 a les 10:00h

Inicien la retirada de la uralita del pavelló de Sant Joan

La inversió, d'uns 157.000 euros, també dotarà de més lluminositat l'equipament. Esquerra demana millorar-ne la sonoritat

Obres per retirar la uralita del pavelló. Foto: Ajuntament de Sant Joan

L'Ajuntament de Sant Joan ha iniciat les obres per substituir la coberta del pavelló per valor de 157.000 euros. L'actuació permet solucionar els problemes d'impermeabilització així com retirar aquest material que conté l'amiant que és contaminant. Les obres també dotaran de major lluminositat l'interior del recinte ja que la coberta tindrà obertures de vidre.

Al mateix temps, segons ha anunciat l'equip de govern, es millorarà l'acústica del recinte i la seva insonorització atenent la demanda dels veïns de la zona que es queixaven del soroll que sentien quan hi havia espectacles al pavelló. També s’aprofitarà l’obra per pintar les parets i canviar els sòcols de fusta que envolten la pista.

El grup municipal d'ERC, per la seva banda, ha demanat que l'actuació serveixi per solucionar la mala sonorització de l'espai que provoca un “elevat grau de reverberació i acabar escoltant amb una pèssima qualitat”. Els republicans consideren que una solució definitiva de la qüestió suposaria augmentar en un 10% el pressupost del projecte.

Nota de premsa de l'Ajuntament de Sant Joan

Nota de premsa d'ERC de Sant Joan

COMENTARIS

+7
-13
vaca cega
Anònim, 24/03/2011 a les 18:09
Aquest d´ERC només proposen coses quan manen els altres. Ells hi van ser els ultims vuit anys avanç d´en Ramon i el pabelló tenia goteres per tot arreu, no hi van fer absolutament rés.Ara després de 12 anys algú ho repara hi també ho critiquen.Hi que consti que ara només ho fan perqué venen eleccions.
+15
-3
idea
Anònim, 25/03/2011 a les 00:17
Que portin les plaques al Samala, per fer pèrgoles per cubrir el gabions i així preservar-los del Sol.
+15
-4
Aprop de la vaca cega
Anònim, 25/03/2011 a les 08:33
Vaca cega, que jo sàpiga en Sergi Albrich i la seva llista no han governat mai. O potser el que et molesta es que ells proposin i tu no facis res?

Els grups encara que estiguin a l’oposició hi són per treballar, fiscalitzar, proposar, fer critica constructiva... Per això es presenten no? sinó quedat a casa!

Per això va bé que es renovin les llistes electorals, perquè sinó sempre s’acaba parlant del passat i retreien coses, haguessis fet bé fent el mateix.
+8
-2
al noi
Anònim, 25/03/2011 a les 09:28
Topant de cap en una i altra soca... l'actual cap de llista de CIU no és aquell que va dir a una entrevista que aquesta últims anys havia estat desmotivat, no havia fet propostes etc...?

Desmotivat i quatre anys cobrant a la poltrona! si senyor!
+9
-0
a vaca cega
Emma, 25/03/2011 a les 16:47
Trobo bé que arreglin la coberta del pavelló, recordo que la última intervenció gran va ser el paviment nou.
creus que està malament demanar millores a la sonoritat? tú vas al pavelló quan es fan festes o actes lúdics? tú mateix pots dir si se sent bé?
ara que es feia la coberta nova, s'hi podia haver pensat, potser també es pot intentar fer per sota la coberta, però ara que està tancat seria un bon moment.
+4
-5
vaca cega
Anònim, 26/03/2011 a les 08:21
Emma hi estic completament d´acord, jo el que dic es que quan les coses es fan,no s´han de criticar només perque les fan els altres, i això penso que a nivell de poble no hauria de ser així.En quan a l´aprop de la vaca cega només dir-l´hi que estic d´acord amb tu, però resulta que desde ERC lo unic que arriba sempre, son critiques fasin el que fasin.
+3
-1
Positiu
Anònim, 28/03/2011 a les 09:03
Vaca cega, que es demani la millora de la sonoritat mentres es fan unes obres, de fet és el moment de fer-ho, és una critica??
Quin concepte tens de crítica? a mi em sembla un aportació positiva.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: