Redacció | Actualitzat el 15/03/2011 a les 10:14h

CiU de Ripoll veu un Ajuntament que combina inauguracions amb «nyaps»

Jordi Munell considera que les "macroobres" contrasten amb la "deixadesa" amb els detalls

Jordi Munell carrega contra els "nyaps" de l'Ajuntament de Ripoll. Foto: Arnau Urgell

El portaveu de CiU de Ripoll, Jordi Munell, considera que l'Ajuntament juga al “de nyap a nyap i tira perquè em toca”. En aquest sentit, l'alcaldable nacionalista lamenta que mentre dura el que qualifica de “campanya fotogràfica i de promoció sobre les actuacions al Barri Vell” encara hi hagi tapes i rajoles de les places trencades.

Per aquest motiu Jordi Munell ha demanat a l'equip de govern que aclareixi en quina situació es troba la substitució definitiva de les tapes de serveis del sector reformat de les places Gran, Sant Eudald i el carrer Mossèn Cinto Verdaguer que el regidor d'Urbanisme i Barris va anunciar el 2009. Per altra banda, el portaveu de CiU també exigeix que aquesta qüestió, juntament amb les “nombroses” peces de pedra trencades, “quedin definitivament solventades i pagades abans del final de legislatura.

Per altra banda, en un apunt el seu bloc, Munell lamenta que la pluja de milions i les “macroobres” de la legislatura contrastin amb “la manca d'interès o deixadesa” de detalls com els problemes per entrar als garatges de la renovada carretera de Sant Joan, els acabats de la plaça Gran que “suposen un perill de caiguda”, la contaminació lumínica de la Lira, els problemes en la recollida de deixalles o els problemes de conservació del fons Mata de la biblioteca. Pel portaveu de CiU es tracta d'exemples de “veritables nyaps” que han “escapat de les milionàries inversions i del control dels regidors governants”.

Finalment, el nou pavelló no s'escapa de les crítiques de Jordi Munell ja que qualifica l'espai de tecnificació com un “gimnàs amb unes màquines de musculació i una sala amb sauna i dues banyeres que a més no tenen accés per a persones discapacitades”.

Navega per les etiquetes

pavellóJordi Munellmunicipals 2011CiU

Referències a Internet

Jordi Munell

COMENTARIS

+22
-14
Convergència sempre criticant
Anònim, 15/03/2011 a les 10:49
Senyor Munell, a part de criticar la feina del govern, heu proposat alguna cosa en aquestes dues legsilatures? Convergents: no foteu res, només una crítica ferotge i destructiva! Deixeu-vos de vísceres i treballeu una mica pel poble, només sabeu que ficar el dit a la llaga.
+18
-14
Independentistes d'havent dinat
Anònim que té raó, 15/03/2011 a les 10:53
Quina colla de botiflers... On és ara l'estelada que duien? On és ara la consulta per la independència? Convergents, sou el què no hi ha: independentistes de diumenge, criticadors de mena i desqualificadors amb qualsevol partit que no sigui el vostre. Això sí, sempre escombrant cap a casa. I Munell, retira't, que portes 18 anys menjant de la mamella pública i això és lleig!
+19
-8
Ai,ai...
Anònim, 15/03/2011 a les 11:00
Patètic. Enveja d'haver estat incapaços de res. Botiflers.
+15
-8
Oposició per Conveniència
Anònim que té raó, 15/03/2011 a les 11:25
Ahhhh, ja ho recordo: l'oposició de Convergència només apareix quan queden quatre dies per les eleccions. Això sí, el govern que no sigui el seu, tan i tan malament. Terrible, apocalíptic.
+20
-11
ai ai
Anònim, 15/03/2011 a les 11:33
Molt malament ho deu haver fet l'actual equip de govern, pq en les properes eleccions guanyi un partit polític que aneu dient que son incapaços de fer res, que només fan que criticar...etc.
+9
-4
Pel poble
Habitant, 15/03/2011 a les 13:15
Perquè enlloc de criticar-se uns als altres, no sou capaços entre tots de tirar el poble endavant? Preocupem-nos més perquè el poble tingui una mica més d'atractiu i no mig abandonat per tot arreu, més serveis, millores en el trànsit, un millor comerç... Potser cal plantejar-se que el doble carril tot això s'ho emportarà.
+16
-5
Prou criticar
Anònim, 15/03/2011 a les 14:55
A mi els de CiU m’acaben cansant molt. No podeu dir el que faríeu vosaltres si governéssiu i no estar tot el dia criticant? La gent se’ns fa pesat això!
+3
-7
nyap rera nyap
Anònim, 15/03/2011 a les 18:31
Per nyap gros, les obres a la crta. de sant Joan, doncs avui dimarts, amb les plujes ha quedat plena d'embassaments d'aigua en varis punts, requerint la presència dels municipals per donar pas alternatiu.
+6
-4
CiU
Ciutadà S, 15/03/2011 a les 19:08
Els de CiU son ,com diuen a castella, "El perro del hortelano , que ni come ni deja comer". No "come", perqué quan estàn al govern poca cosa fàn i quan estan a la oposició "no dejan comer ". Es innegable que Ripoll ha canviat molt en els ultims 8 anys. S´han fet coses criticables, clar, peró qué hagues canviat si hagués manat CiU ?. Personalment crec que no gaire res.
+6
-0
A prou criticar
Ciutadà S, 15/03/2011 a les 22:33
Es que son així. critiquen , tenen sempre el mateix discurs de que Catalunya està putejada. etc. etc. Peró no fan res. Només diuen que son Catalans . Cosa buide de contingut social i fàcil de colocar a l, ópinió pública. Jo espero que la gent no es deixi enganyar per aquests tios que utilitzen la política per prometre coses que no fàn. L´esperit critic, es molt positiu, es genial, peró amb criteri i racionalitat. No es pot anar pel mon amb interessos politics per devant d´interessos de la gent. Els polítics son SERVIDORS PUBLICS. No ho oblidem.
+2
-3
Desastre
Anònim, 16/03/2011 a les 01:30
Son tots una banda! CIU perque com sempre xerra i no fa res. ERC fa el que li passa pel forro, i el psc...ni es veu ni es fa sentir. Aixi que aquestes eleccions no se pas a qui votarem...
+5
-2
Xulanco
Anònim, 16/03/2011 a les 15:10
Si si, és molt fàcil criticar, però quines opcions o alternatives proposa la gent de CIU ???
I qui és la gent de CIU que es presenta a les llistes municipals?? Seran els mateixos de sempre ( Munell, Rovira, Guix, Arias, Pujol, Cima i Creixants )no creieu que ja fa uns quants anys que aneu repetint i sense donar fruit.
Una mica de canvi siusplau !! I que no siguin els 4 enxufats de sempre ( alies Grimas, Cimas, etc )
+3
-2
esguerres
Anònim, 16/03/2011 a les 20:49
Per molt malament que ho facin aquests de CIU, no crec que puguin arribar a un nivell tant baix com els actuals governants.
+1
-0
llistes obertes
Ciutadà S, 16/03/2011 a les 21:23
Jo soc partidari als municipis de la mida de Ripoll o mes grans inclus de fer llistes Obertes. Que els ciutadans no es vegin obligats a votar a un partit , sino, a unes persones. Segur que n´hi han moltes que no son ni de PSC , ERC O CiU, que son molt vàlides i estarien disposades a presentar-se a unes elccions municipals. les disciplines dels partits no son gaire pràctiques ni vàlides en la vida municipal. I menys, quan s´és alcalde , diputat o alguna cosa més.
+0
-0
part de raó
Anònim, 16/03/2011 a les 22:53
És cert, perqué tots els partits i en especial CIU, es veuen obligats a posar una certa gent a les llistes, ja siqui per Convergencia / Unió / o per la llei de peritat, i això no els permet posar gent que s'ho mereixerien i que realment està preparada per ocupar segons quin lloc.

Un exemple clar és:

Jordi Munell: Per Convergencia
Miquel Rovira: Per Unió
Fina Guix: Per la llei de peritat
Cima: Per acumulació de càrrecs i influencies en el partit.

I així sucesivament.

Amb tot això el que vull dir és que com han dit, els partits haurien de deixar una mica de banda el partidisme i lluitar una mica més pel poble.


+0
-0
EL GOVERN DELS MILLORS!!!!
Anònim, 17/03/2011 a les 21:13

1- la falsificadora de CV
2- el germà de Felip Puig
3- La dona de Josep Rull (CIU)
4- La dona de Josep Martí (CIU)
5- La dona de Pere Macias (CIU)
6- Juan Prat (íntim d'Aznar)
7- Bozal (l'anti-consultes!)
8- Ramon Bonastre (processat!)
9- Cullell (inculpat!)
+0
-0
senzill
jo també piulo, 17/03/2011 a les 23:02
que fàcil que és criticar detallets, la majoria "xorradetes" quan les coses estan fetes, o potser el que es vol és demostrar que saben fer anar el les xarxes 2.0? tot per continuar fent el que han fet sempre: vendre fum.
re-estudiar la circulació? ara que es pot passejar tranquil·lament pel centre
aparcament gratuït? més? o es que no podem caminar 3 min?
ajudar a les persones amb més problemes econòmics? qui? la dreta? ok!! com tota la vida han fet
un pàrquing a la lira? com a tots els pobles de Catalunya, de 3 pisos, i vistes al riu
+ oci? un camp de golf?
22@ al pla: chuchi piruli
continuem ... fent fum a veure si tenim sort i no ens deixa ni veure el canvi

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: