Redacció | Actualitzat el 10/03/2011 a les 22:00h

El temporal fa posposar una setmana el dissabte de Carnestoltes de Ripoll

En canvi es mantenen la Ruta Hippie de divendres i el Carnestoltes infantil de diumenge

Galeries 2010: Ruta Hippie i rua de Carnestoltes

La Ruta Hippie es pot salvar de la pluja. Foto: Eudald Rota/Quimera Solucions Visuals

Els pronòstics de temporal de pluja per dissabte han obligat a la Comissió de Festes a ajornar durant una setmana els actes del dia central del Carnestoltes de Ripoll. D'aquesta manera, tant la Rua Oficial, com el sopar, la rua golfa i el ball se celebran el dissabte 19 de març. La resta d'actes -la Ruta Hippie d'aquest divendres- i el Carnestoltes infantil de diumenge es mantenen.

Els actes previstos pel dia 12 es traslladen segons ha decidit aquest dijous al vespre la Comi al dissabte 19. L'únic canvi serà el ball que no es farà al pavelló sinó a la sala Eudald Graells ja que la instal·lació esportiva ha d'acollir diversos partits.

La decisió d'ajornar el Carnestoltes, com sol passar sempre, no ha agradat a tothom. De fet al Facebook hi ha un grup que demana que la gent es disfressi el dia 12 i on s'han creat diverses discussions sobre la necessitat o no de la suspendre'l.

Canvi de recorregut

La principal novetat de la rua d'enguany -que finalment se celebrarà el dissabte 19- serà el canvi en el recorregut que passarà més pel centre que mai. En aquest sentit, la rua entrarà pel carrer de les Vinyes, el carrer Sant Pere, la plaça Sant Eudald i la plaça Gran.

El punt de sortida i final serà com sempre el passeig de Sant Joan. Des d'allà anirà pel carrer Progrés, el pont d'Olot, la plaça de l'Ajuntament i el carrer Ramon Berenguer el Vell. A la zona de l'escola Vedruna hi haurà el primer gir complicat. Després de baixar un tram de la carretera de Ribes la rua entrarà de ple al Barri Vell pel carrer de les Vinyes.

El jurat se situarà a la plaça Sant Eudald on les carrosses i comparses tindran tres minuts màxim per mostrar les seves coreografies.


Agenda del Carnestoltes de Ripoll

Divendres 11 de març


XIII Ruta Hippie del Romànic. Plaça de la Lira (22:30)

Diumenge 13 de març

Carnestoltes infantil. Cercavila des de la plaça de l'Ajuntament (17:00)
A continuació, animació infantil amb Amadeu i cia. Pavelló

Dissabte 19 de març

Sortida de la rua oficial de Carnestoltes. Passeig de Sant Joan (18:30)
Sopar i pregó de Carnestoltes. Sala Eudald Graells (21:30)
II Concurs de Bars Disfressats (nit)
Rua golfa. Passeig de Sant Joan (24:00)
Gran Ball amb Pachucos i DJ. Sala Eudald Graells (01:00)


Mostra el mapa més gran

Galeria de fotos 2011

- Cap de setmana de Carnestoltes a Camprodon (Valldecamprodontv.com)
- Rua de Carnestoltes de Sant Joan (Xevi Mas)
- Rua infantil del Carnestoltes de Campdevànol (Isaac Muntadas)
- Escudellada de Queralbs (ElRipollès.info)

Galeries de fotos 2010

- Rua oficial de Carnestoltes de Ripoll (Eudald Rota/Quimera Solucions Visuals)
- Ruta Hippie de Ripoll (Eudald Rota/Quimera Solucions Visuals)
- Cap de setmana de Carnestoltes a Camprodon (Sònia Aparicio)
- Carnestoltes infantil de Sant Joan (Lurdes López)
- Escudella de Carnestoltes de Queralbs (ElRipollès.info)
- Cap de setmana de Carnestoltes de Ribes (Laia Deler)
- Carnestoltes infantil de Camprodon (Xevi Mas)
- Segon acte del Carnestoltes de Ribes de Freser (Laia Deler)
- Carnestoltes de Campdevànol (Ajuntament de Campdevànol i Arnau Urgell)
- Primer acte del Carnestoltes de Ribes de Freser (Laia Deler)

Galeries de fotos 2009

- Rua oficial del Carnestoltes de Ripoll (Arnau Urgell)
- Ruta hippie de Ripoll (Adrià Costa)
- Carnestoltes infantil de Camprodon (Adrià Costa)
- Carnestoltes infantil de Sant Joan de les Abadesses (Adrià Costa)
- Dijous Llarder a Ripoll (Arnau Urgell)
- Escudella de Carnestoltes de Queralbs (ElRipollès.info)
- Carnestoltes infantil de Campdevànol (Arnau Urgell)
- Farinetes de Pardines (Joan Vila i Triadú)

Galeries de fotos 2008

- Rua de Carnestoltes de Ripoll (Arnau Urgell)
- Escudella de Carnestoltes de Queralbs (ElRipollès.info)

Navega per les etiquetes

Carnestoltes

COMENTARIS

+0
-0
ciri...
Anònim, 09/03/2011 a les 13:16
I si portem un ciri a Sant Eudald????
+7
-1
volen omplir
Anònim, 09/03/2011 a les 13:28
el pantanooo!
+0
-0
pluja no!
anònim, 10/03/2011 a les 09:20
hi ha prevista cap altre alternativa si plou? o simplement NO ES FARÀ LA RUA?
+5
-1
hue
Anònim, 10/03/2011 a les 15:26
ole hueso ole hueso eh eh
+3
-4
Sisplau!
anònim, 10/03/2011 a les 22:22
Hem estat sempre amb pluja venim tot l'any des de que va començar esperant per qe arribi aqesta festa, a olot encara que hi tambe ploura no l'han suspes i crec que no han pensat en les nostres ilusions estem tots dispusats a suportar la pluja i tot el que vingui VOLEM CARNAVAL!
+4
-2
carnaval
Anònim, 10/03/2011 a les 22:45
I els pronòstics del temps no poden equivocar-se no? serà que no i ha vegades que han dit qe hi hauria pluja i no n'hi ha hagut.. per altre banda, portem molt de temps esperan aquest dia, i molta gent bé de fora o el cap de setmana que vé no i és... això no hauria de ser així,i menys dos dies abans... perque si la setmana que vé també s'espera pluja, que farem? anirem aplaçant el carnestoltes?
+9
-3
VOLEM CARNAVAL
Anònim, 10/03/2011 a les 23:02
Anul·lareu també la festa major de Ripoll? ho dic per concienciar-me ARA!
+2
-7
La Comi
Anònim, 11/03/2011 a les 00:07
Les activitats de dissabte de carnestoltes s'ajornen fins al dissabte dia 19 (Rua, sopar i ball), es mantenen horaris però el ball es farà a la Graells. La Hippie i l'Infantil es mantenen per aquest cap de setmana tal i com estava previst.
+5
-5
no suspensio
Anònim, 11/03/2011 a les 09:09
NO A LA SUSPENSIO. DISSABTE 12 TOTS DISFRESSATS. SUPEREM LA PLUJA
+3
-0
Amortització de disfressa
Anònim, 11/03/2011 a les 09:19
Bé! així podrem anar a Olot i Ripoll.
+3
-0
ajornament
Anònim, 11/03/2011 a les 09:52
Que quedi clar NO es suspen, s'AJORNA per al dia 19.
+4
-3
eudald graells????
Anònim, 11/03/2011 a les 10:09
Molt bé fer el ball a la Sala Eudald Graells, si senyor!!!! Allà morts de calor, apretats, tot ben brut.... molt bé!!!! ((estic sent ironic, per si no ho heu agafat!!!)
+7
-0
pluja
Anònim, 11/03/2011 a les 10:52
És ven be que mai plou a gust de tothom!
+10
-3
Bona decisió
Anònim, 11/03/2011 a les 11:02
Felicitats als organitzadors per pendre aquesta decisió valenta.
Veient les previsions que es pronostiquen, crec que es la millor opció, ja que s'ha d'intentar que la feina i la il·lusió que ha posat molta gent en construïr la seva carrosa no serveixi per res.
Es una festa que s'ha de lluïr i disfrutar al carrer, i per això cal que no plogui.
Esperem que el proper dissabte no plogui.
+6
-1
festa?
Anònim, 11/03/2011 a les 12:01
Quina festa més estranya. Si et disfrasses i fas el tonto ets guai, si ho fas un altre dia no estàs bé del cap. En fi, l'excusa perfecte per fer el ridicul
+0
-0
Ajornament
Anònim, 11/03/2011 a les 16:32
A Olot també s'ha ajornat...els primers comentaris apunten cap a aquest diumenge...
+4
-1
ciu patetic
Anònim, 11/03/2011 a les 17:31
ciu rajant de la comi. Podeu esperar al maig a fer campanya? Gràcies
+1
-1
paciencia
Anònim, 11/03/2011 a les 21:07
yo crec que la decisio de suspendre el carnaval es tindria que veure el disabte al migdia per veure se fara bon temps o no pq un dijous per mol que digui el tems que ploura potser que no plogui i plogui la semana seguent...yo u trobu absurd de decidir que no es fa el carnaval akesta setmana i la vinent si axo u auriau de haber proposat en ves de suspendral!!!

si fa mal temps fora i si fa bo dons endevan.yo u veic axins i la millor manera si =ment les carroses van al riu despres del cap de setmana....
+0
-0
paciencia 2
milloremtotsjunts, 12/03/2011 a les 00:47
te donc la rao paciencia.... s'ha d'esperar a lultim moment... el temps pot girar-se

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: