COMENTARIS

+
18

-
1
preguntaAnònim, 23/02/2011 a les 18:46
És necessari pel poble aquest creixement urbà?

+
29

-
1
blocsabadessa, 23/02/2011 a les 18:47
un edifici plurifamiliar és un bloc.
no ens vulguin enganyar.
a més les planes de la torre NO S'HAURIEN D'EDIFICAR.
volem una altra coromina del bac?
acabem el que està començat.
no volem que sant joan sigui un poble de segona residència, això els hi té que quedar clar.
volem un poble per viure i treballar i no s'hi podrà fer ni una cosa ni l'altra.

+
19

-
1
Prou!Anònim, 24/02/2011 a les 08:41
A mi m’és igual si a la Torre en comptes de cinc plantes se’n poden fer dues o tres.
No si hi ha d’edificar i punt, no ens podem permetre malmetre aquest espai.

+
18

-
2
ContentAnònim, 24/02/2011 a les 10:44
Estic content veig que no sóc l'únic que està totalment en contra de destrossar els plans de la Torre, puc subscriure els 3 comentaris anteriors.
La solució és molt fàcil, els plans del a Torre com la resta de planes agràries del baix ripollès s'han de quedar tal i com estan ara, no xafem més el poc territori amb valor que ens queda.
I per acabar de fer-ho bé, deixem les escoles on estan i si convé millorem-les
Sr. Fortet, el que fa falta a Sant Joan són pagesos que es puguin guanyar la vida i no segones residències per especuladors.

+
14

-
2
Donar la caraAnònim, 24/02/2011 a les 11:15
En Roqué és especialista en tirar la pedra i amagar la mà, ara fa sortir a fer declaracions a l’arquitecte. Els arquitectes fan el que els hi diuen els seus caps! Hauria de donar la cara qui li toca!

+
11

-
1
torreabadessenc, 24/02/2011 a les 17:30
recapitulem: perquè s'urbanitzen les planes de la torre???
doncs perquè l'equip de govern (PSC) havia d'ubicar la zona esportiva a un altre lloc, on??? a la coromina del bach no, doncs on??? a les planes de la torre.
Allà un dels empresaris més importatnts del poble té gairebé tots els terreny, a ell li agradarà que s'urbanitzi, pagarà la urbanització de la zona esportiva, ja que els seus terrenys passaran a ser urbans (vol dir dinerons), el municipi de sant joan tindrà una nova zona esportiva i tots contents ...... però el conte no s'acaba bé. La gent es revela i no es creu els paperets i documents que l'alcade fa escriure i repartir .... ohhhh com acabarà???
NO URBANITZACIÓ A LA TORRE, DIGUEM NO.

+
10

-
1
Ja n'hi ha prou!!!!Anònim, 24/02/2011 a les 18:50
JA N'HI HA PROU!!! entre uns i els altres ens fan combregar amb rodes de moli!!!.
Si la majoria de la gent que vivim, que paguem els nostres impostos i com no que donem vida el poble de Sant Joan (cosa que el SR.Roqué crec que no fa), si NO VOLEM QUE S'URBANITZIN LES PLANES DE LA TORRE crec que hi tenim el nostre dret perquè s'ens escolti ja d'una vegada.
Fem alguna cosa!!!

+
11

-
1
especuladorAnònim, 24/02/2011 a les 18:50
Roqué especulador! segur que ja t'han promés una casa a la plana de la torre.O potser vols urbanitzar-hi per fotrehi una carpa!

+
3

-
15
il·luminats Anònim, 25/02/2011 a les 13:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A tots aquests que esteu en contra de que es planifiqui (ningú està concedint llicència d'urbanització) el desenvolupament urbanístic de la Torre, on éreu quan es va aprovar l'anterior PGOU i quan es va començar a tramitar l'actual POUM??????. O és que us heu caigut ara de la figuera????.
La Torre ja estava planificada fa molts anys i ningú s'hi va oposar.
La única oposició a la proposta d'Urbanisme la va fer l'Alcalde, per evitar la massificació (i se'n va sortir) i els propietaris (Inmasde) perquè no volen pagar una part de la urbanització (la passera). Ningú ha presentat cap al·legació per tal de que quedi verge (i santa) la plana. Ni s'hi va oposar a les construccions ja existents (per cert, no gaire afortunades)

+
12

-
0
La veritatAnònim, 25/02/2011 a les 13:34
És mentida que la Torre fa anys que estava planificada per urbanitzar-hi! no deus ser del poble que no ho sàpigues, de Campdevànol potser?
Si que es varen presentar varies al•legacions al POUM, de grups i particulars, demanant per deixar les planes de la Torre verges, en dono fe. Aneu a l’ajuntament a veure l’expedient! Abans s’agafa a un mentider que un coix.

+
10

-
0
Especulador i CoixAnònim, 25/02/2011 a les 13:55
Entorn sociata per favor! si us heu carregat les planes,com a minim no mentiu al poble!sigues velent i diguis que vols cases i mes cases a la torre!

+
6

-
0
a l'ill.luminattorre, 25/02/2011 a les 17:37
a il.luminats, anònim 25/02/2001 a les 13:11.
MENTIDER O MENTIDERA.
crec que amb això n'hi ha prou.
no mentides, la torre no ha estat MAI planificada per urbanitzar MAI fins ARA, fins que s'ha aprovat aquest POUM.
oposició a urbanisme??? deixa'm riure ja ja ja!!!!
Aquesta urbanització es va començar a parlar-ne quan es va decidir unilateralment que la ZONA ESPORTIVA es posava a les plantes de la torre, abans no se n'havia parlat MAI.
QUEDA CLAR???? MAI MAI MAI.
I si no mira totes les actes dels plens des de que hi ha ajuntaments democràtics, això és una cosa DEMOSTRABLE.

+
1

-
1
refilaAnònim, 25/02/2011 a les 18:03
Jo crec que sous masses a opinar d´uns terrenys que no son vostres, hi han set propietaris implicats que crec que també poden opinar, i sembla que siguin els unics que no poden fer-ho perquè quatre els hi diuen cacics.

+
0

-
10
PropietarisAnònim, 25/02/2011 a les 20:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els propietaris no sols han opinat sinó que han pressionat i encara ho fan i ho faran per treure'n profit econòmic.
Els d'ERC opinen i menteixen més que parlen per treure'n profit electoral i els ignorants opinen de la mateixa manera que ho fan quan tenen diarrea.

+
1

-
11
Mentider tu!Anònim, 25/02/2011 a les 20:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Al torre, 25/02/2011 a les 17:37
El PGOU contemplava cinc hectàrees de sòl urbanitzable no programat dins de l'àmbit de l'actual pla parcial de la Torre.
Qui és qui diu mentides i quins interessos defenses?.
El PGOU es pot consultar a l'Ajuntament igual que es poden consultar les actes dels plens. Mentir sobre això no és propi de ningú que mereixi respecte i credibilitat.
L'urbanisme ha de ser sostenible també econòmicament i voler que tot sigui gratis i verge no és sostenible. Ni aquí ni a la Xina. Els propietaris tenen dret a poder edificar en el seu terreny. El conjunt del municipi té dret a que el desenvolupament urbanístic sigui raonable, sostenible i respectuós. I l'Ajuntament ha de vetllar perquè respongui a les necessitats del municipi fent viables les propostes d'equipaments i infraestructures que hi contempla.
Però cada un pel seu cantó vol:
Els propietaris, que pagui el poble i ells ingressin.
Els conservacionistes que no es toqui res, però ells a viure còmodament.
Els de l'oposició a treure'n profit de les posicions contradictòries per carregar contra el govern.
I el poble, tenir molts equipaments i infraestructures (millor qualitat de vida) sense haver de pagar.
La feina del govern no és fàcil, per això hi és. Però no tot el que fa es pot desqualificar i menys, dient mentides.

+
10

-
1
Salvem la TorreAnònim, 26/02/2011 a les 02:10
Jo em conec molt bé el pla general i a la Torre mai s’ha pogut urbanitzar fins ara. Suposo que la persona que va repetint això vol confondre. Jo no sóc de cap partit ni res, però el que si que vull és que no facin malbé el meu poble!!!! No vull que l’hipotequin per sempre més!!! NO SI HA DE FER RES A LA TORRE!!!
Ja varen espatllar una entrada del poble amb el polígon de la coromina del bac, ara només falta que ho facin a l’entrada més maca que tenim, a sobre per ficar-hi segones residències. Quin cap intel·ligent entre això????

+
0

-
1
primer una cosa i després ..Anònim, 28/02/2011 a les 12:16
Primer dius que és mentida que el Pla general anterior contemplés el desenvolupament de La Torre i ara dius que no hi entens?
Se't veu una mica el llautò, maco/a