El Ripoll ha tornat de buit de la Bisbal. Foto: At. Bisbalenc
El Camprodon va aconseguir la quarta victòria consecutiva contra el Quart (3-0). Una golejada que confirma l'escalada d'un equip que ja és cinquè de la classificació. Aquest diumenge, els homes de Manel Puigverd van vèncer contra els gironins gràcies als gols de Karam (just abans del descans), de Martí (minut 75) i Plana ja en temps en descompte.
Els camprodonins ja són a només dos punts de l'Abadessenc que tot i l'empat mantenen la tercera posició. Els de Sant Joan van arrencar dissabte un punt de Bescanó -que fins ara eren vuitens- gràcies a un gol de José Luis al minut 54. A la primera part els locals s'havien avançat mitjançant Quintana (minut 40).
Per la seva banda el Ripoll es va deixar remuntar a la Bisbal un partit que guanyava per 0 a 1 al minut 58. Els homes de Toni Garcia es van avançar gràcies a Valldaure només començar la segona part. Deu minuts després els locals van empatar i van marcar el segon en ple temps de descompte gràcies a Burch. Els ripollesos mantenen la segona posició amb cinc punts d'avantatge respecte l'Abadessenc i ja té el líder, el Lloret, a 19 punts.
Primera Regional (Grup 1)
UE Camprodon 3 - Quart 0
At. Bisbalenc 2 - CF Ripoll 1
Bescanó 1 - CE Abadessenc 1
Segona Regional (Grup 5)
UE Campdevànol 3 - CE Llerona3
Tercera Regional (Grup 3)
CF Atlètic Monestir 2 - At. Rodenc 2
CF la Gleva 0 - CF Ripoll B 2
CF Ribetana 0 - CD Montesquiu 1
Tercera Regional (Grup 27)
Vilallonga de Ter CF 0 - Les Preses CF 2
CE Abadessenc 1 - Amer B 3