Redacció | Actualitzat el 14/02/2011 a les 12:00h

Primera visita «territorial» de Casadesús

Es reunirà amb el president de Consell i els alcaldes

Eudald Casadesús es reunirà aquest dimarts amb Enric Pérez. Foto: Arnau Urgell

Dimarts el flamant delegat del Govern a Girona, el ripollès Eudald Casadesús, iniciarà les seves visites "territorials". Començarà al Ripollès -cada dos mesos serà a totes les comarques- amb una reunió amb el president del Consell Enric Pérez i amb els alcaldes de la comarca. La reunió, que forma part de la roda de contactes posteriors a prendre posessió del càrrec, podrà abordar entre altres la renovació de Pla d'iniciatives de dinamització local. Després de la reunió s'ha convocat una roda de premsa per informar dels principals temes tractars.

També està previst que Casadesús visiti la comisaria dels Mossos d'Esquadra i el parc de bombers de Ripoll. Al matí, per altra banda, també serà a l'Ajuntament de Ripoll on es reunirà amb l'alcaldessa Teresa Jordà i els regidors.

Navega per les etiquetes

Eudald CasadesúsEnric Pérez

Referències a Internet

Casadesús

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: