Redacció | Actualitzat el 11/02/2011 a les 08:14h

ICV també demana més inversió a Comforsa

S'afegeix a la demanda de CCOO després de l'accident mortal de dimarts

CCOO demana més inversions a Comforsa després de l'accident mortal. Foto: Adrià Costa

Iniciativa per Catalunya-Verds (ICV) també reclama més inversió a les plantes de Comforsa després de l'accident mortal que dimarts passat va costar la vida a Ramon CV, de 51 anys i veí de la Pobla de Lillet, quan reparava una premsa de foneria. Ho ha fet a través d'una pregunta parlamentària afegint-se a les demandes del sindicat CCOO.

El diputat d'ICV-EUiA per Girona, Joan Boada, ha instat el Govern a fer les inversions per renovar i modernitzar la maquinària i els equipaments de la metal·lúrgica ripollesa de propietat pública.

Boada, a la pregunta parlamentària, denuncia la sobreexplotació de l'equipament industrial de l'empresa, “que s'ha de sotmetre constantment a reparacions a causa de l'augment de la producció de les plantes i la pressió de la demanda i la saturació productiva actuals, que agreugen la situació”.

Navega per les etiquetes

ComforsaCCOOICV

COMENTARIS

+3
-5
I ells?
Eudald, 11/02/2011 a les 11:56
Perquè no la varen fer per ells? quan manaven ara es volen fer els sants.
+5
-0
NECESSITATS URGENTS D’INVERSIONS COMFORSA.
Anònim, 14/02/2011 a les 10:20

El Sr. Casadesùs tenia raó, COMFORSA no s’està portant bé, ja que els succesius Governs de la Generalitat no han fet les inversions necessàries i urgents per invertir a l’empresa COMFORSA i renovar el seu parc de maquinaria. Si COMFORSA no fa inversions en maquinaria quedarà obsoleta, amb avaries freqüents i sense poder fer un manteniment preventiu correcte. Degut a la forta demanda dels clients. L’empresa anirà degenerant, perden clients i Cash Flow. Això, portaria l’empresa a tenir pèrdues i acurt o mig termini el tancament.
+1
-0
Ara toca CiU
Anònim, 14/02/2011 a les 14:52
No s'hi val amagar-se. Ara toca a l'Eudald Casadesús i els seus companys aplicar-se la medicina que receptava pels altres. A veure quan i com ho fan.
La política ja ho té això. Quan governes has d'aplicar mesures que has reclamat quan estaves a l'oposició.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: