COMENTARIS

+
17

-
9
Perearnau&LopezAnònim, 02/02/2011 a les 08:35
López, no defensaves tant en Perearnau al principi de legislatura, “toma castanya! Això per voler el poder a qualsevol preu, tothom té el que es mereix.

+
19

-
8
No ho entencAnònim, 02/02/2011 a les 09:18
No entenc que vol aquest senyor ? . Si això ho hagués fet abans podia donar molts problemes a l'alcaldessa, però ara penso que no és el moment. Falten 4 mesos per a les eleccions senyor, que passa que veu que se li acaba cobrar sense treballar ? . Que vol tornar-se a presentar i ningú el vol ?. Està fent el ridícul, val més que es quedi a casa.

+
10

-
6
ploramiquesAnònim, 02/02/2011 a les 09:40
sra Alcaldessa encara recordo quan va fer el pacte, va dir que el sr Perearnau era una persona treballadora, íntegra i bona persona.
Ho vas clavar ara t´aguantas i no ploris...

+
8

-
5
Cacicadas?Miquel, 02/02/2011 a les 10:30
No existeix una cosa anomenada democràcia?
Llavors, l'alcaldessa expulsarà a Perearnau per votar el que el creï lícit, i no el que l'alcaldessa vol que voti.
Qui hauria de dimitir és l'Alcaldessa.

+
8

-
6
irresponsablesAnònim, 02/02/2011 a les 10:40
Una colla d'irresponsables tant Perarnau com CiU. Tant se'ls hi en dona el poble, l'ajuntament i els serveis públics municipals, l'únic que els interessa és el seu protagonisme al preu que sigui. Critiquen i esmenen un pressupost que finalment no s'aprova i volen reduir al 42% el pressupost que es prorroga que era un 38,7% més elevat fent un Ple cada dos dies per aprovar segons quin tipus de despesa. Pot ser que s'ho facin mirar abans de dir o fer segons quines barbaritats, perquè el poble no es mereix aquests personatges al capdavant de l'ajuntament

+
1

-
3
EleccionsAnònim, 02/02/2011 a les 11:31
Ens les properes eleccions, val més que no es pressenti ningú dels que tenim ara a l'equip de govern ni a la oposició, estem farts de sortir sempre a la premsa per les mateixes tonteries, si es volen discutir com a nens petits, val més que tornin a estudi i es barallin al pati del col.legi i deixin pas a noves persones que estimin el poble.
Sr. Perearnau, sino a treballat en tot aquest temps i ara vol fer el que no a fet en tot aquest temps auria de tornar els diners cobrats per el poble.

+
2

-
7
al irresponsablesAnònim, 02/02/2011 a les 11:32
Aqui només hi ha una irrespondable que es l'alcaldessa, que no maregin la perdiu perque el problema el tenen ells, l'equip de govern, per tant t'agraigira que no fesis demagogia de la notícia, els pactes es paguen cars.
A mi no em fa pena. Parlant de números els que varen presentar son hipócrites savent que els hi votarien en contra, per aixó va fer el ple si no encara l'estarien esperant. A més a l'equip de govern son sis, encara no ha fotut a fora en Perearnau, per tant els pressupostos els van tombar ells L'EQUIP DE GOVERN AMB L'ALCALDESSA AL CAP DAVANT.

+
2

-
3
no teniu vergonya!!!!Anònim, 02/02/2011 a les 11:40
No teniu vergonya! cap ni un de tots vosaltres, Que té el poder que encisa d´aquesta manera?? Es perd la objetivitat l´ética i la moral, tot si val per romandre al poder. Dormiu satisfets a la nit?

+
1

-
3
explicacionsAnònim, 02/02/2011 a les 12:10
Que ens expliquin els de CIU i en Perarnau tot això: perque estan en contra, perque diuen que no....que ens ho expliquin tot, que ho entenguem....
Cal que tots el politics (gobernants i oposició) es dediquin a fer la seva feina el millor que sapiguin i sino, que ho deixin.
Els temps que passem i aquesta colla de politiquets van jugant amb la gent. Hi ha molta gent que ho està passant malament i aquests amb lo seu.
Deu no vulgui que casos com el d'Olot no es repeteixin, però la indignació que es veu a tot arreu pot provocar casos similiars. Temps al temps....

+
4

-
0
solucióAnònim, 02/02/2011 a les 12:12
Que es tenquin tots a dins el consistori i que no surtin fins que no trobin una solució, i deixin de escalfar a la gent del poble.

+
4

-
3
dimissió a dojoAnònim, 02/02/2011 a les 14:19
Aquí tots sou una colla d'irresponsables. A Campdevànol no us estimeu el poble. Només voleu protagonisme mediàtic. Tots i cada un de vosaltres!.
Dimissió de l'alcaldessa. Aquells que l'hi agrada tant contestar-se a si mateixa en aquest fòrums. Dimissió per governar amb un impresentable que ha demostrat que no s'estima el poble i que només s'estima la cadira. Dimissió per no saber escoltar la gent i anteposar el partit abans que tot.
Dimissió al sr. Perernau per tot el què ha fet, per traïr als partits i al poble que l'hi ha donat suport.
Dimissió als dirigients polítics de CIU per no saber estar a l'alçada i només fer oposició!.
Que vingui un gerent i ens salvi a tots. Polítics Campdevanolencs. NO SABEU NI HEU ESTAT MAI A L'ALÇADA. Als altres pobles governen i les oposicions s'estimen el seu poble, vosaltres no! FORA!

+
3

-
3
Al Serrador Anònim, 02/02/2011 a les 14:35
El comentari de "al irresponsables" és idèntic a l'argument que va fer servir en Serradorfa quatre anys, quen en Nieto li va donar l'alcaldia traint als seus companys i votants. El mateix que fa donar ahir al Ple: "el problema és de l'equip de govern, nosaltres (CiU) l'únic que fem és aprofitar-nos de la situació". T'ho creus això?. Jo ho torbo d'un cinísme aclaparador.
El problema el tenim tots els veïns per tenir una colla d'irresponsables i aprofitats a l'ajuntament que els importa un pebrot el poble i l'únic que cerquen és protagonisme i clientelisme, tal com molt bé diu el comentari "irresponsables"

+
6

-
1
responabilitatAnònim, 02/02/2011 a les 14:45
La responsabilitat de l'alcaldessa i el seu equip de govern es demostra amb la gestió feta que ningú (amb un mínim de rigor) pot posar en dubte. El poble ha millorat de forma espectacular en serveis i infraestructures i amés a més, la situació econìmica de l'ajuntament és molt millor que a l'any 2006 quan governava CiU, malgrat patir la crisi.
Ara sabem que en Perarnau no ha col·laborat en res d'això, que únicament es limitava a aixecar la ma per votar a favor. I a partir d'ara ho farà per votar en contra, a veure si pot aconseguir embrutir la magnífica acció de govern per evitar que l'alcaldessa tregui rèdit electoral.
Els campdevanolencs no som tant tontos. Sabem valorar qui ha treballat i qui està disposat a fer el ridícul per un plat de llenties. I també sabem qui vol treure profit polític de tot aquest vergonyòs episodi que ens torna a col·locar 4 anys enrera, quan només èrem notícia per fantasmades i mocions de censura injustificades i vergonyoses.

+
4

-
3
responsabilitatAnònim, 02/02/2011 a les 15:18
No oblideu que qui va pactar amb el senyor Perearnau per poder governar quan el poble li havia dit que no, era l'alcaldessa, per tant ara li toca pexugar. Si es bo per ferla alcaldessa ara li toca assumir les conseqüències de governar amb gent aixi
Sobre CiU trobo molt bé que no vulguin parlar, quan els altres es posen nerviosos ja parlen per ells Bona feina, confio en el vosaltres per evitar encasquillar Campdevànol tota la meva confiança

+
6

-
2
Pressupost Anònim, 02/02/2011 a les 15:27
O sigui, que van votar en contra del pressupost que suposava una disminució, en relació amb el de l'any2010 del 38%. I com a conseqüència, queda en vigor la pròrroga del pressupost del 2010, que insisteixo, és un 38% superior.
Resulta que van votar en contra perquè era irreal per masa elevat ...
Hi ha algú que ho pugui explicar això? (abstebir-se Manso, si us plau, no cal que ens mareixis més amb la teva berborrea incomprensible)

+
7

-
1
?Anònim, 02/02/2011 a les 15:54
Què passa a Campdevanol? Primer el regidor que caçava els anecs per menjar-se'ls a casa i tallava els forats dels contenidors i ara aquestes disputes de pati de guarderia.

+
3

-
2
Responsabilitat 3Anònim, 02/02/2011 a les 17:33
La postura responsable en aquest afer ha estat la de l'alcaldessa i l'equip de govern. Mentre un es posava en ridícul demostrant la seva incoherència i manca de personalitat i altres s'intenten aprofitar presentant propostes incenciàries, ells han restat en un discret segon pla sense fer escarafalls i continuant fent la feina. Ara, a la vista del resultat del ple d'ahir suposo que posaran al payaso al seu lloc, i continuaran treballant fins el darrer dia del mandat.
Felicitats!.
Ah!, un consell per CiU, no tingueu complexes i reconduiu la vostra aptitud en bé del poble i per evitar que aquest element tingui un protagonisme que no li correspon. Tots ho agraïrem

+
0

-
0
responsabilitat 4Anònim, 03/02/2011 a les 14:59
Governar és molt fàcil quan disposes de diners provinents de la Generalitat !!! Quants deutes hi han ?? Era necessària una piscina ?? Si si només es volen vots , no si es pensa econòmicament !!

+
0

-
0
pròrrogade fòra, 03/02/2011 a les 17:29
Jo volia demanar una cosa (segur que algú m'ho sabrà respondre hi ha molts polítics municipals escrivint en aquests fòrums).
Què vol dir pressupost prorrogat??? es podrà fer tot el que s'està fent??? no es podrà fer res??? que es pararà???
gràcies
ahhh, per cert, segurament es nota molt que venen eleccions i que a més ara ja no governa el psc a la generalitat, perquè on volia anar l'ajuntament de campdevànol, amb només 13.000 euros d'inversió durant el 2011??? si amb 13.000 euros no es pot ni arreglar els forats dels carrers!!!!!
on anirem a parar!!!!!!!!!

+
0

-
0
IgnorànciaAnònim, 03/02/2011 a les 21:07
Amb els comentaris que he estat llegin, veig que la gent d'aquest bloc, a anat a pocs plens, a llegit pocs BOE, es a dir gent de pocs estudis i poques ganes per saber la realitat de la situació. Em fan pensar més amb comentaris de la Belen Esteban que de persones assenyades.
Només dir a les persones que creuen que en Ramon no ha treballat amb el tema d'esports a Campdevànol, els hi puc receptar unes pastilles molt bones per la memòria.