Arnau Urgell | Actualitzat el 05/01/2011 a les 13:36h

El nou pavelló de Ripoll veurà la llum el 25 de febrer

Aquest divendres es presenta l'equipament, que ha costat 4,7 milions, a les entitats esportives

Aspecte del nou pavelló a mitjans de novembre. Foto: Arnau Urgell

El nou pavelló de Ripoll és a punt de ser una realitat. De fet, les obres estan pràcticament finalitzades i només manca rebre els permisos per realitzar-hi l'activitat esportiva. Tot i que acumula un cert retard - inicialment s'havia d'estrenar a la tardor de 2009 - ja res hauria d'alterar la data d'inauguració: el proper 25 de febrer. En els darrers dies s'han polit detalls com la col·locació del nom de l'equipament (Centre de Tecnificació Esportiva l'Avellaneda) i un semàfor per permetre el pas de vianants per travessar la C-26.

Aquest mateix divendres es presentarà a les entitats esportives un equipament que ha suposat una inversió de 4,7 milions d'euros. El projecte té dos elements diferenciats. Per una banda el recinte esportiu que permetrà celebrar fins a tres entrenaments o competicions de manera simultània gràcies a un sistema de cortines separadores. D'altra banda hi ha les dependències pensades pel Centre de Tecnificació Esportiva en el qual hi haurà gimnàs, jacuzzi...

Balla la Copa de les Nacions de Futbol Sala

Un dels primers esdeveniments que hauria d'acollir el nou pavelló és la Copa de les Nacions de futbol sala. El torneig, que enfrontaria Catalunya amb seleccions com la del Japo i Austràlia, estava inicialment previst per inicis de febrer. Ara, i segons ha explicat el regidor d'Esports Ramon Serra, s'ha posposat per finals de març tot i que encara no hi ha el finançament assegurat i, per tant, no es pot confirmar-ne la celebració.

Galeria de fotos visita obres pavelló octubre 2009 (Adrià Costa)

Navega per les etiquetes

futbol salaRamon Serrapavelló

COMENTARIS

+2
-0
proposta
Anònim, 05/01/2011 a les 14:33
que en duguin una mica de la que sobra per dalt a la plaça de la Lira
+6
-0
Increible!!
Anònim, 05/01/2011 a les 14:59
Un altre nyap d´aquest ajuntament, un semafor enlloc d´un pas subterrani. Els de fora de Ripoll estem farts de sofrir una pèssima planificació del trànsit. Variant de Ripoll ja!!!
+4
-0
FEINES Q S' ESCAPEN
Anònim, 06/01/2011 a les 19:53
4,7 MILIONS EUROS QUE UNA VEGADA MES HAN MARXAT DEL RIPOLLES, CONTRACTANT-LOS A EMPRESES DE FORA. MOLTES GRÀCIES.
+3
-0
Pavello Pere/Francesc Sola
Anònim, 07/01/2011 a les 09:04
El preu de la realitzacio em sembla excesiu, 4'7 milions d'euros son molt calers, ara amb la crisi encara mes. Pero el que realment em preocupa es quant costara el manteniment de les instal.lacions, que hauran de pagar els ciutadans de Ripoll.Suposo que la gairebe ex alcaldessa Teresa Jorda no haura pensat en cap mitja de finançament de l'esmentat manteniment, molt en la seva linia, nomes preocupada pel titular i la foto.
Li pronostico un trist futur a aquest equipament.
+1
-0
futur
jugador, 07/01/2011 a les 10:26
el futur immediat segons va publicar la premsa és que s'obrirà només 3 dies i mig a la setmana, per estalviar costos. obriran de dimecres a divendres i un dissabte sí i l'altre no.
Sort que el gimnàs amb sala de musculació i jacuzzi del Centre de Tecnificació Esportiva (així es diu el nou gimnàs públic) donarà algún ingrés per mantenir l'estructura. No sé què diran els gimnasos privats de Ripoll ???
+2
-0
llum?
Anònim, 07/01/2011 a les 10:27
Veurà la llum? Quina llum? Si està al lloc més bac de Ripoll! Quan es gastarà l'Ajuntament (o el poble de Ripoll) en subministres?
+0
-0
despesses
Anònim, 07/01/2011 a les 13:05
4,7 milions d'euros, i això que el terreny el va posar la fundació. Entre calefacció en un lloc tant bac, personal, manteniment i desplaçament, valdría més que hagués estat ubicat al costat del ja existent. Una altra pifiada com la del tanCAT de davant la policia local.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: