Redacció | Actualitzat el 05/01/2011 a les 10:30h

Vídeo: «Camprodon va al Liceu»

El passat 28 de desembre el Liceu es va transformar en el pont Nou de Camprodon per poder viure l'Univers Albéniz, un espectacle que la pluja va obligar a suspendre a mig fer l'agost de 2009. No només el pont va "viatjar" fins al centre de Barcelona, també més de 1.800 camprodonins que van omplir fins a la bandera el coliseu barceloní.

Aquest vídeo de Valldecamprodontv.com rememora el viatge de Camprodon al Liceu. Per altra banda TVE va retransmetre íntegrament aquest dijous el concert.



Galeria de fotos Univers Albéniz Liceu (Adrià Costa)

Galeria fotos Univers Albéniz Camprodon (Arnau Urgell)

Navega per les etiquetes

Any AlbénizLiceuIsaac Albéniz

Referències a Internet

Albéniz

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: