Redacció | Actualitzat el 15/12/2010 a les 09:00h

El ripollès Antoni Soy, nou degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic

Anna Mates, directora de formació de la FES, és la nova secretària del patronat de la UVic

Antoni Soy, a la Universitat de Vic. Foto: UVic

El ripollès Antoni Soy serà el nou degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat de Vic. El rector de la Universitat de Vic l’ha presentat aquest dimarts davant del claustre de la facultat, reunit en sessió extraordinària, que s’ha pronunciat majoritàriament a favor tant del seu programa de govern per als quatre anys vinents, com de l’equip que l’ha de portar a terme. El nomenament, però, no es farà efectiu fins al pròxim dijous, 16 de desembre, durant la reunió del Patronat de la Fundació Universitària Balmes.

Soy, nascut a Ripoll l'any 1950, era des del 2007 el secretari d'Indústria i Empresa de la Generalitat. En l'àmbit de la política municipal va ser alcalde d'Argentona entre el 1999 i el 2006 per Esquerra.

Anna Mates, secretària del patronat de la UVic

El d'Antoni Soy no ha estat l'únic nomenament que relaciona Ripoll amb la UVic. La setmana passada es va fer públic que Anna Mates, directora de formació de la Fundació Eduard Soler, serà la nova secretària del patronat de la Fundació Universitària Balmes, entitat que regeix la universitat vigatana. Mates, que ja formava part del patronat, subsitueix en el càrrec al notari Lluís Jou.

Referències a Internet

Antoni Soy

COMENTARIS

+10
-0
recolocat!
Anònim, 15/12/2010 a les 16:34
vinga va, a recolocar tota la colla de vividors dels partits d'ASKERRAS. patetic
+7
-0
Quina llàstima
Joan, 16/12/2010 a les 10:41
Esperem que ho faci millor que en la seva etapa com a Secretari d'Indústria i Empresa i sobre tot com a alcalde d'Argentona on el seu pas és "para olvidar".
+6
-0
Recol•locat i ràpid, NO!!!
Obrer amb visió, 16/12/2010 a les 20:23


Diuen els sociòlegs i antropòlegs, que la realitat és veu diferent en funció de la posició que s’ocupa en l’estructura social. No és agosarat afirmar, que els càrrecs amb responsabilitat pública, gaudeixen d’una posició social de privilegi dins el teixit social, i que per tant la seva visió, vista des de la seva perspectiva i comoditat ha de fer l’esforç d’entendre altres posicions socials, no tan gratificants, de persones immerses en situacions traumàtiques d’atur, manca de feina, treball precari, exclusió social..... que donen una visió de la realitat no per menys gratificant menys real, i que per desgracia solen ser majoritàries als pobles.
+5
-0
El Futur és l'Empresa
Tècnic empresarial, 16/12/2010 a les 20:30
És però i desitjo que el Sr. Antoni Soy, com a nou degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de l’Universitat de VIC pugi aportar alguna cosa positiva per les empreses, ja que durant el seu càrrec com a secretari general d'Indústria, no ha fet absolutament res positiu pel sector INDUSTRIAL de Catalunya, el més important en creació d’ocupació i riquesa. Dir-li al Sr. SOY que el problema empresarial del nou mil•lenni s’està enfrontant a un sense número de nous competidors de gran qualitat. Els clients ens estan pressionant, els distribuïdors estan multiplicant els seus tentacles, els marges s’estan reduint i els nostres productes i serveis s’estan convertint en articles genèrics. Com podrem fer-nos més innovadors? Amb degans que no entenen que és la clau de l’avantatge competitiva d’una empresa!!!!! Estem perduts!!!
+3
-0
CONSOLACIÓ
Anònim, 20/12/2010 a les 14:58
Com a consolació no és per llençar coets.
L'anomenament com a Gerent de la UVic li va sortir malament i li varen donar al Dr Codina.
Ara queda a tercera divisió en una facultat poc rellevant. Es un intent de compaginar l'endoll amb l'incompetència.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: