Redacció | Actualitzat el 13/12/2010 a les 09:00h

El millor folk del país acompanya l'inici del 10è aniversari dels Randellaires

El Circuit Folc va omplir dissabte la sala Eudald Graells de Ripoll

Galeria de fotos (A. Urgell)

Sanjosex va ser un dels caps de cartell del Circuit Folc. Foto: Arnau Urgell

Els Randellaires, el grup més important de música d'arrel del Ripollès, van iniciar dissabte l'inici dels actes del seu desè aniversari. I ho van fer molt ben acompanyats. Tant pel públic que va omplir la sala Eudald Graells com per quatre grups més que van participar al Circuit Folc.

La festa va començar ben d'hora amb l'acordió de Carles Belda (foto) ben compenetrat amb la històrica guitarra de Jaume Arnella. El virtuosisme de Folkinkats va precedir el pop amb aires folk de Sanjosex -els caps de cartell de la nit amb permí de Randellaires-. Després va ser el torn dels Bonaflaira de Vallfogona abans de la traca final amb els reis de la nit. De fet, els Randellaires van omplir tot el concert amb la seva música ja que entre grup i grup no es van poder resistir de fer ballar un públic que els esperava amb candeletes.

Els Randellaires van iniciar els actes del seu desè aniversari Foto: Arnau Urgell

Referències a Internet

Randellaires

COMENTARIS

+8
-0
visca
jordi, 13/12/2010 a les 09:58
visca els Randellaires, gent fantàstica....

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: