COMENTARIS

+
0

-
0
bona ideaAnònim, 01/12/2010 a les 11:03
bona idea peró molt arriscada. Si no li surten els números al sr. Camps, acavarem pagan la prova pilot la resta de gen del Ripollès ?

+
1

-
0
provaAntonio, 01/12/2010 a les 11:42
la prova aquesta presuposa que els ciutadans no reciclem prou o que ho fem malament i que aquells que ho fan bé es podran estalviar 20 euros.
No caldria des de l'administracio tenir la pressumpció que els ciutadans ja ho fem bé i que en tot cas oferir una rebaixa del preu de la taxa a canvi que tots ho fem bé ?

+
0

-
0
InspectorsAnònim, 01/12/2010 a les 11:43
No crec que sigui un bon cami el fer inspeccions, aixo ho fa la policia. Penso que tots els esforços i els recursos s'aprofiten molt mes si s'empren en fer pedagogia, els efectes son molt mes duradors.
No es amb l'inspeccio que es canvien els habits a llarg termini.

+
4

-
0
Que ho paguin els brètolsAnònim que té raó, 01/12/2010 a les 14:06
Per reciclar bé també estaria bé que els imbècils que llancen els contenidors al riu els pugessin la taxa d'escombraries un 400%, a veure si en llancen més.
I que no em diguin que no els llancen, que tinc un tres contenidors davant de casa i cada setmana en falta un o altre!

+
1

-
0
No, sense avisar, no.Anònim, 03/12/2010 a les 18:04
No, home! Sense avisar no!! Si de cas que diguin quan volen venir i els hi tindré preparades unes olivetes amb un Martini.
No et fot!
Per L'anònim que té raó: Sí que en tens de raó, sí, és que t'en sobra, el que em reventa és que s'shagi d'exposar aquí i aquesta colla de drópols estiguin campant a les seves amples fotent els contenidors daltabaix cada vegada que els hi rota...