Nació Digital | Actualitzat el 30/11/2010 a les 17:46h

Puigcercós posa el seu càrrec a disposició del consell nacional d'ERC

El gest s'interpreta com un moviment per buscar la ratificació

Joan Puigcercós l'endemà de les eleccions. Foto: ACN

"Després de compartir, ahir, amb els companys i companyes de l’executiva nacional l’anàlisi de la situació, i després d’una sèrie de consultes amb representants territorials del partit, vull anunciar-vos la meva decisió de posar el meu càrrec de president d’Esquerra a disposició del consell nacional, màxim òrgan del partit entre congressos, que se celebrarà el proper 18 de desembre". Així expressava el ripollès Joan Puigcercós, el primer gest que molts quadres del partit li reclamaven.

El president del partit independentista, ha publicat un apunt al seu bloc titulat "A disposar" on entona un cert "mea culpa" pels resultats electorals. El cop d'efecte de Puigcercós s'interpreta com una petició de ratificació per part del màxim òrgan del partit entre congressos després de la debacle electoral de diumenge. De moment, però, ja hi hagut la primera petició de dimissió. Es tracta de Carles Bonet, portaveu dels republicans al Senat i considerat pròxim al defenestrat Carod-Rovira.

Pocs minuts després de l'anunci de Puigcercós, el també republicà Ernest Benach -president en funcions del Parlament- anunciava que deixava la política activa.

Navega per les etiquetes

ERCJoan Puigcercóseleccions Parlament

Referències a Internet

Puigcercós

COMENTARIS

+12
-3
Sotragada
Anònim, 01/12/2010 a les 08:57
Al meu parer, el que hauria de fer tota la direccio del partit es dimitir en ple assumint el daltabaix electoral que han patit. El poble els ha deslegitimitat amb els vots.
Srs. d'ERC marxin de l'escena publica, deixin el seu lloc a personal amb un idealisme mes practic, de peus a terra.
No els trobarem a faltar.
+6
-1
Valents????
Anònim, 01/12/2010 a les 14:23
El lema de la seva campanya va ser de gent valenta doncs la gent valenta dimiteix després d'un fracàs.
+1
-4
força
Anònim, 01/12/2010 a les 18:21
els que no heu votat mai erc el que podeu fer es callar.gracies
+2
-0
Valents????
Anònim, 01/12/2010 a les 19:58
Això de fer callar la gent és un comportament feixista i no va poder aconseguir-ho ni Franco menys ho aconseguireu vosaltres.
+4
-2
pregunto
Anònim, 01/12/2010 a les 20:47
Puigcercós per qué no presentes llistes a Andalusía ?
+2
-2
ja era hora
Anònim, 01/12/2010 a les 20:51
El que no es pot fer és enganyar a la gent. Després de 7 anys al govern ara s'enrecorda del referèndum? I què ha estat fent tot aquest temps? La gent no és tonta, encara que ell s'ho pensi.
+2
-1
Tanquem la paradeta?
Anònim, 02/12/2010 a les 12:24
Com diuen en altres mitjans: Els hi donem un aplaudiment i deixem que s'envagin?
+0
-0
Valents????
Anònim, 02/12/2010 a les 14:15
Aquest senyor vol ser president de la Generalitat i no té categoria ni per ser president de la seva comunitat de veïns

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: