Redacció | Actualitzat el 26/11/2010 a les 09:50h

Les estacions d'esquí estrenen temporada de neu

Núria obre tres pistes i Vallter la zona de debutants

Núria, en una imatge d'arxiu, està preparada per obrir temporada. Foto: Vall de Núria

El fred i les enfarinades dels darrers dies permetran que aquest dissabte -una setmana abans de l'habitual- les estacions d'esquí del Ripollès estrenin temporada. A Núria obriran tres pistes amb un gruix de neu de 30 cm. Per altra banda, a Vallter es podrà esquiar a la zona de debutants i utilitzar la zona dels tubbys. En ambdues estacions, a l'espera d'obrir més pistes pel pont de la Puríssima, es podrà esquiar amb forfets reduïts.

A Vallter 2000 s'han fet millores com la nova pavimentació de 3,5 km de la carretera d'accés des de Setcases i la instal·lació de noves tanques de protecció. També s'han milorat els traçats de pistes, noves cadires pel telecadira Enric Planella i s'ha iniciat l'ampliació de la bassa per produir neu artificial.

Per altra banda a Núria seguretat i la millora en diferents traçats són la principal novetat. En aquest sentit, a banda de millorar senyalitzacions, matalassos, xarxes i balises, s'ha reperfilat el traçat de la Pala Bèstia i s’ha perfeccionat la trajectòria des de la zona compresa entre l’Olla de Soleia fins l’alberg Pic de l’Àliga. A principis del 2011, a més, finalitzaran les obres de rehabilitació de l’edifici Sant Josep que permetran ampliar les instal·lacions amb amb 10 habitacions i 10 apartaments dúplex més.

Les estacions cerdanes s'avancen

Les estacions d'esquí de la Cerdanya, Masella i Molina -tot i que aquesta darrera parcialment també ocupa territori de la nostra comarca-, es van avançar i van iniciar la temporada el passat dissabte tot i que molt parcialment. En aquest sentit, a la Masella es va poder utilitzar un 10% de les instal·lacions mentre que a la Molina només una pista i un remuntador.

Referències a Internet

esquí

COMENTARIS

+0
-0
refrán
Anònim, 23/11/2010 a les 21:03
la avaricia rompe el saco

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: