Redacció | Actualitzat el 22/11/2010 a les 16:30h

Ripoll pateix un robatori i dos intents més en una sola nit

En una carnisseria del carrer Sant Pere els malfactors es van endur la recaptació

La nit de dissabte a diumenge es va produir un robatori i dos intents més en diversos establiments comercials de Ripoll. El cas més greu va ser el de la carnisseria can Fruitós del carrer de Sant Pere. Allà els malfactors van forçar la porta i, segons fonts dels Mossos d'Esquadra, es van endur tant la recaptació del dia anterior així com una suma de diners indeterminada d'altres conceptes.

Els propietaris de l'establiment van denunciar el robatori a primera hora del diumenge. Al mateix temps una patrulla dels Mossos va veure com la porta d'una sastreria del centre estava forçada. Tanmateix, en aquest cas, no es va detectar que faltés res de valor a l'interior de l'establiment. Cap a les 10 del matí també es va comprovar que uns desconeguts havien entrar al bar del camp de futbol. En aquell cas tampoc no es va consumar cap robatori però si que es van produir danys.

Fonts dels Mossos d'Esquadra han explicat que els tres casos estan en investigació i que hores d'ara no es pot afirmar que estiguin o no relacionats.

Navega per les etiquetes

delinqüència

COMENTARIS

+0
-0
Sospitós
Anònim, 23/11/2010 a les 10:56
L'altre dia van picar al porter de casa dient que eren de Telepizza (a Ripoll¿?) i que si havíem demanat una pizza.
Sempre tenco la porta de casa amb clau, però des d'aleshores encara més.
Que Deu s'apiadi de nosaltres.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: