Quim Vila, en concert a la Taverna Fraxanet de Camprodon
El cantautor de Moià presenta el seu "Quina merda tot"
Quim Vila serà avui a Camprodon. Foto: Adrià Costa
El cantautor Quim Vila actua aquesta nit a la Taverna Fraxanet de Camprodon. El mediàtic músic de Moià farà la penúltima entrega dels concerts de tardor del bar del carrer Freixanet número 8 tot presentant el seu darrer espectacle Quina merda tot.
El moianès, una vegada més, repassa amb amb el seu to àcid, irònic, i aquesta vegada amb una certa càrrega existencialista alguns dels problemes i preocupacions, usos i costums, que l'amoïnen o alegren de la cultura catalana. Tot ben amanit per unes melodies farcides amb lletres crítiques, harmonies jazz i una llengua viperina que elabora monòlegs des del seu particular de vista.
Programa de concerts
Dijous 18 de novembre
Quim Vila (cantautor i monòlegs)
La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor