Redacció | Actualitzat el 04/11/2010 a les 17:51h

Torna l'hoquei a Ribes

L'equip ribetà, com a filial de l'HC Ripoll, debuta aquest dissabte a Segona Catalana

Ribes de Freser recupera aquest dissabte l'hoquei sènior després d'un any sense competició. Els ribetans tornen a competir a Segona Catalana com a filial de l'HC Ripoll. El primer partit de la temporada serà contra el filial del GeiEG i començarà a les set del vespre.

Pràcticament a la mateixa hora es presentaran a Ripoll els equips de base de l'HCR. A les nou, serà el torn del partit de l'equip sènior que jugarà contra el Taradell amb la voluntat de retrobar-se amb la victòria després de dues derrotes consecutives.

Navega per les etiquetes

hoquei patinsHC Ripoll

COMENTARIS

+4
-0
Molta sort
pica soques, 04/11/2010 a les 20:17
Molt sort en aquesta nova etapa, endavant companys
+2
-0
Aquest any sí!!!
Sick Boy, 05/11/2010 a les 16:32
Torna l' hoquei d' alta muntanya, l' espectacle està garantit!

Aquest any ascens ribetà!!!

CLUB PATÍ RIBESS!!!!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: