COMENTARIS

+
9

-
5
possat a demanarAnònim, 02/11/2010 a les 10:37
...i un bunker per ametrallar al que corri. No et fot...

+
6

-
4
No en fem prous...Anònim, 02/11/2010 a les 13:54
No en fem prous de calers? I si en lloc d'un radar i posessim un Mc Donalds no estariem tots més alegres? Qui diu un Mc donalds diu quelcom per l'estil, no?

+
2

-
5
No em fem prous? respostaAnònim, 02/11/2010 a les 19:07
A l'espabilat que diu si no en fem prous, soc un treballador de poligon casa nova de baix, i trobo que aquest radar sera un encert, dons m'agradaria que et tinguesis que jugar tu el fisic per creuar a l'altre banda del poligon per a anar a dinar o simplement per tornar a casa despres de la feina, es clar posiblement tu vas a la feina a peu, o si mes no , deus ser un Nini que viu del cuento amb el cotxe "tope tuneao", Al del bunker, el mateix et dic, parleu amb els treballadors del poligon i que us facin cinc centims de la cuantitat d'accidents que em vist aquest tram de carretera

+
5

-
0
repostaAnònim, 02/11/2010 a les 20:27
lo que tiene que hacer es pasos elevados o desviar la vía por fuera de la población, pero eso vale dinero y el radar da dinero, campdevanol son los primeros en to asta en poner cartelitos a los nichos el día 1. diciendo que
debe el impuesto. esperemos que si hacen un desvío haga entrada para el molí de pernau,

+
4

-
2
Pel treballador del poligon Casa Nova de BaixResposta III, 03/11/2010 a les 23:19
En primer lloc, gràcies per la consideració d’otorgar-me el titol d'espabilat. M'ho agafo així com un compliment ja que si tirem pel sentit pejoratiu em prenc el dret legitim i si no ho és m'ho passo per l'angonal, d’engegar-te a prendre per on amarguen els cogombres.
En segón lloc, s’em enfot si treballes o si no ho fas i sincerament, no n’haig de fer res del que hi fas al poligon, i ni tens perque donar explicacions. Veies, amb el que t’agrada que tot i que contra gustos no hi ha res d’escrit, convindría que consideressis que els desitjos pels demés fan com les processons, que s’en entornen d’allà on surten.
Si em vé de gust o no jugar-me el físic, és el meu problema i ningú (tú el primer) no n’ha de fotre res, així com si vaig a peu, en cotxe o com em dóni la gana.
En tercer lloc, suposes malament. Fa anys, molts, que s’em han tornat els cabells blancs, de pencar m’en he fet uns farts que ni t’ho imagines i tant de bó “sapigués” viure del cuent, o sigui, que no en tens "ni ni" p. i.
Sí, tinc cotxe. I ja és el que fa 9 i cap d’ells tuneao.
Si no et saps agafar les coses mínimament amb un pel d’ironía, sisplau, no descarreguis la bilis al damunt de ningú, tots en tenim de problemes, si estas amargat ningú té perque aguantar les teves neures.
Fes-t’ho mirar, i abans de travessar ja saps o se puposa que hauries de saber el què s’ha de fer per no jugar-se el fisic ni espantar-se, o no?...

+
2

-
5
Tot un exempleAnònim, 04/11/2010 a les 10:04
Pel de la resposta III.
No crec ni una paraula del que dius i les teves intervencions no tenen res a veure amb "un pel d'ironia" sinó amb una enorme dosi de mala educació i mala llet que espanta.
La responsabilitat personal és un bé preuat en tota societat i un component bàsic de la convivència.
Tu només prediques irresponsabilitat i mal rotllo. No fas gens de gràcia. Si tothom opinés com tu ja podrirem plegar.

+
4

-
0
Tant se val...Anònim, 04/11/2010 a les 15:21
"Buenu", tampoc hem de ser més papistes que el papa, qui diu un macdonals diu un puticlub, i de passada pendre nota del qui diu que s'han de fer els passos elevats i desviar el transit per fora, però després del puticlub.

+
1

-
3
a "l'espabilat" ironicAnònim, 04/11/2010 a les 17:11
Dons si realment fa anys que tens cabells blancs, deunido la cuantitat de tonteries que ets capaç de dir en poca estona.
Ironia, consideres una ironia demanar un Mcdanald en lloc d'un radar, aixo es ironia?? caram.
Si realemnt se el que es te de fer per creuar a l'altre banda, obviament mirar a l'esquerra i a la dreta, no es aixi?? o tu com a persona assenyada i veterana que ets que recomanes?? no oblidis despres de mirar a la dreta que hi ha un canvi de rasant i venen encesos de Campdevanol, o dic per si portes un trailer de 12 metres ( seria posible que no tinguesis temps de creuar avans de quedarte sense caixa)
A banda de tot aixo, considero que demostres molt poca educacio i que no acceptes cap tipus de debat sobre els teus comentaris, dons per el simple fet de dir-te "espabilat" que sense cap tipus de dubte no t'ho vaig dir per ofendre, ni molt menys, tu has empleat els termes m'ho passo per..... o be l'altre mitica frase d'engegarte molt catalanitzadament a pendre per el c.... aixi i resumint una mica, en lloc de comprarte 9 cotxes, podries ser una mica mes educat, perque sense tenir tants cabells blancs al cap com tu, almenys no t'he faltat al respecte. Apa salut company, i recorda, mirar a dreta i esquera avans de creuar, no fos cas...