Redacció | Actualitzat el 15/09/2010 a les 17:55h

La Taga 2040 Evo arriba a l'onzena edició

Diumenge es disputa aquesta cursa de muntanya organitzada per la UE Sant Joan

El proper diumenge 19 de setembre torna la Copa Catalana de Curses de Muntanya (Skyrunning) amb la disputa de la clàssica Taga 2040 Evo, organitzada per la Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses.

Les inscripcions avancen a molt ritme i a hores d’ara queden poques places per  poder participar a la prova. Ja han confirmat la seva participació els tres primers classificats masculins de la Copa Catalana, Pau Bartoló, Josep Maria Pijuan i Daniel Cazalla, i la primera classificada, Paloma Lobera. També prendran la sortida els corredors de la selecció catalana Kiko Martí i Lola Brusau o l’actual campiona estatal del Kilòmetre Vertical Mónica Ardid.

En un entorn inigualable i en plena natura, un any més Sant Joan de les Abadesses i la serra Cavallera es convertiran en un punt de referència per tots els amants tant de les curses de muntanya com de la natura. Amb un recorregut de 22,3 km i 3.400 m de desnivell acumulat la Taga 2040 Evo és una de les proves més exigents de la Copa Catalana. Cal recordar que l'aragonès Miguel Caballero (foto) ha guanyat la prova les dues darreres edicions.

La sortida serà des del Passeig Comte Guifré, a les 8:45 per les dones i a les 9:00 pels homes. L’entrega de dorsals es farà el dissabte de 17:00 a 19:00h i el diumenge de 7:00 a 8:15h. El dissabte a les 19:30h es farà la reunió informativa a la sala Abat Arnau de Vilalba del Palau de l’Abadia.

- Més informació al web de la Taga 2040 Evo

Galeries de fotos
-
X edició 2009 (Jordi Vives)
- IX edició 2008 (UE Sant Joan)

Navega per les etiquetes

UE Sant Joancurses de muntanya

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: