Redacció | Actualitzat el 15/09/2010 a les 15:37h

El projecte de millora de la N-260 estarà enllestit a finals d'aquest mes

La setmana passada Enric Pérez s'havia queixat sobre l'estat del ferm entre Sant Joan i Olot

La redacció del projecte per l’obra de manteniment del ferm de la N-260 entre Sant Joan de les Abadesses i Olot estarà a punt a finals de setembre. L’està fent la Unitat de Carreteres de Girona i, un cop enllestit, es farà arribar a la Direcció General corresponent per tal que es segueixin els tràmits per a la seva execució.

Així ho ha asseguretat per escrit el subdelegat del Govern espanyol a Girona, Francesc Francisco-Busquets, en resposta a la carta enviada la setmana passada pel president del Consell Comarcal, en la qual reclamava una millora del ferm de la N-260 entre Sant Joan de les Abadesses i Olot, especialment a partir de la boca garrotxina del  del túnel de Collabós.

Enric Pérez va manifestar a Francisco-Busquets la necessitat de dur a terme aquesta millora abans que arribi l’hivern perquè el mal temps podria agreujar encara més l’estat d’un vial que actualment ja suposa un greuge per la seguretat dels vehicles que hi passen. A més, va queixar-se pel fet que Carreteres no havia respost a les repeties demandes de millora.

Ara, la resposta del representant del Govern espanyol no s'ha fet esperar. Francisco- Busquets assegura que farà el seguiment del projecte i que mirarà de donar-hi pressa.

COMENTARIS

+0
-0
FEINA
Anònim, 16/09/2010 a les 22:02
Demanaria el sr. Enric Perez presidemt del consell comarcal del ripolles si pogues manifestar el sr. Fco, Busquets la necesitat de fer les corresponens variants de Ripoll i San Joan de les Abadesas . A l´espera de la corresponent resposta moltes gracies per endevant.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: