Redacció | Actualitzat el 13/09/2010 a les 09:32h

La trumfa, protagonista de la Diada a Molló

Els restaurant de la Vall de Camprodon se sumen a la fira oferint menús amb trumfa

- Galeria de fotos (Marcel Urgell)
Es van servir 600 racions de plats amb trumfa. Foto: Marcel Urgell

Molló va celebrar aquest dissabte la cinquena edició de la Fira de la Trumfa que enguany coincidia amb la Diada Nacional. Un esdeveniment que va comptar amb una elevada presència de visitants. En són una mostra la venda d'un miler de quilos de patates així com el repartiment de 600 racions de plats amb trumfa elaborats pels restaurants del municipi.

A banda de les parades de trumfes i productes artesanals i agroalimentaris les principals activitats van ser el concurs de truites de trumfes, un taller de cuina amb trumfes per a la mainada i el II Campionat Local de Pelar Trumfes.

Temporada gastronòmica
La Fira de la Trumfa de Molló ha servitde tret d'inici d'una nova edició de la temporada gastronòmica dedicada al tubercle rei de la vall. El col·lectiu Cuines de la Vall de Camprodon, format per 25 restaurants dels sis municipis, oferirà al llarg de la tardor plats i menús temàtics per cinquè any consecutiu.

Galeries de fotos
- Fira de la Trumfa 2010 (Marcel Urgell)
- Fira de la Trumfa 2009 (Arnau Urgell)
- Fira de la Trumfa 2008 (Arnau Urgell)

Els més petits també es van sumar a la fira Foto: Marcel Urgell

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
9°C  23°C
dilluns
10°C  20°C
dimarts
8°C  19°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: