COMENTARIS

+
0

-
0
uns van i altres venen...Xavier, 24/08/2010 a les 17:38
sí ja ho pot ben dir en Camps, uns venen per que a Ripoll els paguem el curs per obtenir la categoria d'inspector i després se'n van... i en torna a venir un de nou també de l'àrea metropolitana per començar de nou el procés... i anar pagant tots els de Ripoll.

+
0

-
0
Massa PoliciaJoan, 24/08/2010 a les 18:28
Un altre que ens voldrá civilitzar. Poseu-hi un del poble que ja ens coneix.

+
0

-
0
cancioneroAnònim, 25/08/2010 a les 07:44
AIXÒ, IGUALMENT ELS CALES NO SON NOSTRES. VOLEU DIR QUE NO PODIA SER EL CAP ALGU DEL COS. ELS ESTEU DEIXANT TANT BAIXOS, POBRETS.

+
0

-
0
Ja hi tornem a serGuifré, 25/08/2010 a les 12:53
I a aquest nou fitxatge, També l'hi donarem un piset ?
Per cert,será un conegut, amic o familiar d'algú de l'èquip de Govern.

+
0

-
0
I les motos que?Anònim, 25/08/2010 a les 14:52
Suposo que se les emportarà perque no crec que hagin fet el redotge encara. Perque aquest estiu no he vist que voltessin gaire pel poble (els cotxes si).
Adeu.

+
0

-
0
raons personalsAnònim, 25/08/2010 a les 16:29
Les "raons personals " del SUB-INSPECTOR , ja eren previstes el dia que va començar a treballar a Ripoll , si la memoria no em falla va començar a l'agost de fa dos anys. just el temps que necesita per ascendir de categoria. De tota manera que marxi I COM MES LLUNY MILLOR , ja que aquest Sr. apart de infravalorar la feina dels altre Municipals ,ha sapigut guanyarse " LA SIMPATIA DE TOT RIPOLL "

+
0

-
0
Com em puc presentar?Anònim, 25/08/2010 a les 20:20
Estic interesat en presentarme a aquesta oposicio que l'ajuntament ha promogut seguint els principis d'igualtat per a totes les persones interesades... algu sap on son les bases? si vaig a l'ajuntament me les donaran?

+
0

-
0
anunci al caporals de catalunyaAnònim, 25/08/2010 a les 21:03
Veniu a Ripoll que és l'escola de promoció per tots el caporals de catalunya, aqui es pot ser inspector pùjant dos categories de cop.
Marxeu a casa vostre amb el títol i categoria i tots contens.

+
0

-
0
un ripollèsAnònim, 25/08/2010 a les 21:15
Cancionero he parlat amb un poli i saps el que pensant, que els pobrets són els polítics ja que no tenen més cervell per pensar d'altres opcions, diuen que si els diners que val el curs d'inspector sortís de la seva butxaca no tindríem inspector a Ripoll, com tot això es paga del poble no passa res, cal demanar explicacions. QUIN COS TÈ EL CURS

+
0

-
0
???????????Anònim, 25/08/2010 a les 21:19

+
0

-
0
no caL TANTAnònim, 26/08/2010 a les 09:02
si no pot fer de jefe el sotsinpector aun poble com ripoll estem apanyats´així esta considerat que ni aixó pot fer o no li deixant fer.
amb mossos ja ni ha prou. la poli local que voltin mes a peu durant el dia i la nit per mosos, tenim d'estalviar

+
0

-
0
que macoAnònim, 26/08/2010 a les 14:09
Tantas multes que posen, que burros la feina bruta per vosaltres i els premis pels de fora ,s'ha de ser burrico.

+
0

-
0
Sr campsAnònim, 26/08/2010 a les 14:30
Dius que uns van cap allà i els altres venen, el qua no diras mai ès el cost que tè l'anada i l'arrivada, tinc entes que torneu a portar un caporal es pagarà el curs ell o tots els de ripoll.
La gent de ripoll confia amb la seva policia potser no confia dels seus politics..... quina pena.

+
0

-
0
ÀnimsAnònim, 26/08/2010 a les 18:25
Xavier, sort amb la nova experiència

+
0

-
0
vergonyaAnònim, 26/08/2010 a les 22:07
Us tindria que caure la cara de vergonya,amb la de gent preparada que hi ha al poble...es tenir collons fer venir gent de fora que nomes venen a agafar galons i fotre el camp deixant mal ambient per tot arreu.

+
0

-
0
AdeuAnònim, 27/08/2010 a les 07:30
Aquest senyor ha fet molt de mal al poble i fins i tot a l´alcaldessa ja que estic convençut de que si la Teresa perd vots ( i molts) a les properes eleccions una part de culpa la tindrà aquest inspector.
Si us plau ,quan marxi aquest senyor que s´emporti els "palotes" que ell i la seva amiga Casilda ens van plantificar davant de del col.legi de les Carmelites.
I ara tornem a fitxar un altre "pixapins" paguem-li un curset, donem-li 60.000 euros i que ens faci anar a tots els ripollesos ben emprenyats.Suposo que deu ser una feina que no pot fer ningú del poble perquè deu ser massa complicada i els municipals de Ripoll potser no estan prou qualificats.Fa la sensació que volen un de fora perquè vingui amb el fuet a la mà a ensinistrar a una colla de pagesos que no anem pel bon camí.I el camí ja us el marcarem quan anem a votar (i ho sento per la Teresa)

+
0

-
0
PER TOTSAnònim, 27/08/2010 a les 13:26
Teniu molta rao en tot lo que dieu en els comentaris, a dins dwe la policia local hi ha gent molt preparada per portar el colectiu de la poli.
Parleu amb la policia i podreu veure com hi ha persones preparadisimes i en ganes de tirar en davant un proyecte de poli per ripoll, el mon de la policia està tot inventat únicament cal donar opurtunitats a la gent que treballa per ripoll dins de la policia.
P.D
Als mossos hi ha de gefe un sotsinspector, de segon un sergent, caporals i agents. A ripoll soms els millors tenin
INSPECTOR.

+
0

-
0
temps era tempsAnònim, 27/08/2010 a les 14:26
Com recordo amb enyorança aquells temps, en que en preguntar a un municipal de Ripoll on era la "casa consistorial" va respondre que "aquí no en hi ha d'això, s'ha d'anar a Vic"

+
0

-
0
????????Anònim, 27/08/2010 a les 14:28
ANUNCI
de l'Ajuntament de Ripoll, sobre aprovació d'un reglament.
D'acord amb el què disposa el Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les Policies Locals, I d'acord amb el Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Personals al Servei de les Entitats Locals de Catalunya, es fa públic els següents nomenaments:
Nomenament 1
- Decret de l'Alcaldia de data 9 d'agost de 2010
- Nomenar al senyor Xavier Santajuliana i Polo amb DNI 35114029K amb efectes del dia 27 de juny de 2010, funcionari de l'Ajuntament de Ripoll ocupant la plaça de forma definitiva d'inspector de la Policia Local de Ripoll, enquadrada dins de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Ripoll en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials corresponent al grup A2.
Ripoll, 13 d'agost de 2010
Gerard Soldevila i Freixa

+
0

-
0
????????Anònim, 27/08/2010 a les 14:31
Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya
DOGC núm. 5699 - 24/08/2010
Imatge del document en format PDF descàrrega del document en format PDF
[Sumari || Índex del sumari || Diaris Oficials disponibles || Inici ]
ADMINISTRACIÓ LOCAL
Ajuntaments
ANUNCI de l'Ajuntament de Ripoll, sobre aprovació d'un reglament. (Pàg. 65002)
ANUNCI
de l'Ajuntament de Ripoll, sobre aprovació d'un reglament.
D'acord amb el què disposa el Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les Policies Locals, I d'acord amb el Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Personals al Servei de les Entitats Locals de Catalunya, es fa públic els següents nomenaments:
Nomenament 1
- Decret de l'Alcaldia de data 9 d'agost de 2010
- Nomenar al senyor Xavier Santajuliana i Polo amb DNI 35114029K amb efectes del dia 27 de juny de 2010, funcionari de l'Ajuntament de Ripoll ocupant la plaça de forma definitiva d'inspector de la Policia Local de Ripoll, enquadrada dins de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Ripoll en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials corresponent al grup A2.
Ripoll, 13 d'agost de 2010
Gerard Soldevila i Freixa
Secretari
PG-275990 (10.229.043)

+
0

-
0
trsitAnònim, 27/08/2010 a les 15:57
sr. camps, pot ser que s'ho faci mirar. lo de vostès és orgull. pot ser que els menys qualificats o titulats són vostès els polítics i algun gerent que ha fet de secretari sense titulació.
perdoni, a la policia havia i hi ha ,agents anb titulació superior a la que es demana per la plaça.
ah¡¡ i en ganes de posar-se al dia.
Respecte al sotsinpector, com aguanta aquest noi¡¡.pobret

+
0

-
0
no soms tontosAnònim, 28/08/2010 a les 21:38
Sr.Camps, com diu que la creació d'una plaça de sergent en la policia és estar en l'època del ferro. Crec que la seva ignorància és del tot preocupant, en tots els cossos de policia local, autonòmic, estatal etc, existeix la figura de sergent , vos penseu que la població es tonta?, únicament aneu enganyant con sempre feu a la gent de ripoll.
Sr.Camps, abans de parlar als diaris per favor parli amb la seva policia, així no dirà les tonteries que surten en els diaris ''aquí sí que fem pena davant de les comarques veïnes dient tantes tonteries''.
Teresa fes quelcom per frenar la teva davallada ''un amic''.

+
0

-
0
TeresaAnònim, 29/08/2010 a les 09:21
Abans de deixar-lo plegar, si jo fos la Teresa li demanaria una indemnització per haver col.laborat tan intensament en la pèrdua de vots i de l´alcaldia a les properes eleccions.
Teresa, no et deixis enredar més pels que tens al voltant i no tornis a portar un tio de fora disposat únicament a fer-nos la vida impossible.
I si els que volen que vingui un de fora són la sra. Casilda o el sr. Camps passa d´ells que ja t´han fet prou mal.
Teresa, si tinguessis carntet de conduir i portessis cotxe potser entendries perque els vilatans estem tan emprenyats amb les decisions que alguns iluminats del teu grup han pres i que van dirigides únicament a amargar-nos la vida als que necessitem el cotxe.
Reacciona perque les eleccions s´acosten i la batacada d´ERC pot ser històrica.
I ho diu un que si no rectifiques deixarà de votar-te.

+
0

-
0
pilesAnònim, 29/08/2010 a les 10:25
mes anar a peu per tots el llocs i menys cotxets.
ni abans amb un sergent ni en aquests dos anys amb un inspector no s'hafet res. no calen tantes graduacions, el que cal sosn les ganes.
srts convergents i unio siguiin coherents potenciar el dia .
teresa has patinat amb varies coses molt simples i això piossiblement et passarà factura

+
0

-
0
inspector.ciutadà S, 29/08/2010 a les 12:58
No crec que sigui necessari contractar un nou cap de la policia municipal. Crec que n´hi ha prou en nombrar un dels que hi han actualment com a cap. Sargent, caporal o el que calgui.

+
0

-
0
?''?''Anònim, 29/08/2010 a les 14:27
ANUNCI
de l'Ajuntament de Ripoll, sobre aprovació d'un reglament.
D'acord amb el què disposa el Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament d'accés, promoció i mobilitat de les Policies Locals, I d'acord amb el Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de Personals al Servei de les Entitats Locals de Catalunya, es fa públic els següents nomenaments:
Nomenament 1
- Decret de l'Alcaldia de data 9 d'agost de 2010
- Nomenar al senyor Xavier Santajuliana i Polo amb DNI 35114029K amb efectes del dia 27 de juny de 2010, funcionari de l'Ajuntament de Ripoll ocupant la plaça de forma definitiva d'inspector de la Policia Local de Ripoll, enquadrada dins de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Ripoll en l'escala d'administració especial, subescala de serveis especials corresponent al grup A2.
Ripoll, 13 d'agost de 2010
Gerard Soldevila i Freixa
Secretari
PG-275990 (10.229.043)

+
0

-
0
caradurasAnònim, 29/08/2010 a les 14:29
No teniu vergoya, que bruta es la politica es fastigos.