Redacció | Actualitzat el 12/08/2010 a les 16:00h

L'Albéniz més «rumbero»

Dissabte, concert de tribut a Gato Pérez | Diumenge, recital de gipsy-Swing

Camprodon viurà dissabte a la mitjanit un concert ben Foto: Derrumband

Canvi total d'estil. El Festival Isaac Albéniz dedicarà aquest dissabte a un dels millors músics que ha donat la història de nostre país: Xavier Patricio Pérez més conegut per a tothom per Gato Pérez. A partir de la mitjanit, la plaça Doctor Robert acollirà un concert gratuït del grup Derrumband que esdevé un tribut al genial creador de la rumba catalana.  Derrumband és una banda de 16 músics creada al 2006 amb la intenció de reviure l’història musical més recent barcelonina. Amb influències de Gato Pérez, Orquestra Plateria, Sabor de Gràcia, Rubén Blades.

A més, el diumenge 15 hi haurà un nou recital del festival amb un concert de gipsy-swing -un estil de jazz creat per gitanos del centre d'Europa- al Monestir de Sant Pere a càrrec de Ritmes gitanes. En aquest cas el concert començarà a les 10 del vespre.

Programa del XXV Festival de Música Isaac Albéniz

Dissabte 14 d'agost
Derrumband. Tribut a Gato Pérez (rumba catalana). Plaça Doctor Robert. Gratuït (24:00)

Diumenge 15 d'agost
Concert de Gipsy-swing (ritmes gitanes). Monestir de Sant Pere. Entrada: 15 euros (22:00)

Divendres 20 d'agost
“Suite Iberia integral” a càrrec del pianista Gustavo Díaz-Jerez. Entrega de la medella Isaac Albéniz. Monestir de Sant Pere. Entrada: 25 euros (22:00)

Diumenge 22 d'agost
Concert de piano amb Marko Hilpo, guanyador del Concurs Maria Canals. Monestir de Sant Pere. Entrada: 15 euros (22:00)

Dissabte 28 d'agost
Concert simfònic de clausura del XXV Festival de Música Isaac Albéniz. Estrena després de 125 anys del Concierto Fantástico a càrrec de l'Orquestra Tactum Ensemble. Monestir de Ripoll. Entrada: 30 euros (22:00)

- Programa XXV Festival Isaac Albéniz (pdf)

Galeries de fotos

- Gala lírica (Arnau Urgell)
- Concert i acte del 150è aniversari del naixement d'Isaac Albéniz (Ajuntament de Camprodon)

- Concert amb Tantum Ensemble (Xevi Mas i Lurdes López)
- Suite Iberica a càrrec de Guillermo González (Xevi Mas i Lurdes López)
- Concert amb Belén Cabanes i Barcelona Guitar Quartet (Lurdes López i Xevi Mas)
- Espectacle Univers Albéniz (Arnau Urgell)

Navega per les etiquetes

Any AlbénizIsaac Albéniz

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: