L'IES Abat Oliba se suma a la febre dels «lip dub»
Ballant la popular cançó I Goota Feelling dels Black Eyed Peas
L'institut de Ripoll no s'ha resistit a la febre dels lip dub que recorre el país de punta a punta. Un lip dub (doblatge de llavis) consisteix en un vídeo musical en play back amb la peculiaritat de realitzar-se en una sola seqüència continuada (o amb molt pocs talls), mentre la càmera va avançant per les instal·lacions d'un equipament.
En el cas de l'IES Abat Oliba s'ha escollit la popular cançó I Goota Felling dels Black Eyed Peas. Es va gravar el 15 de juny i hi van participar 200 persones entre alumnes, professors i personal d'administració. També se'n va fer un makking off.
Gran idea? S'ha de ser una mica original a la vida. Això ja ho he vist molts cops i amb la mateixa cançó. Que fàcil és copiar. S'ha d'innovar una mica. Però clar, el jovent d'avui en dia només estan acostumats a que els hi diguin que tot ho fan bé, pq si no els sap greu. Així va el país.
La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor