COMENTARIS

+
0

-
0
MultaAnònim, 20/05/2010 a les 10:41
Això denunciar-ho al deparatament corresponent de la Generalitat. I si no són amiguets , multa segura

+
0

-
0
torrecollonsAnònim, 20/05/2010 a les 11:07
A TOTS ELS SRS. I SRAS. DE TOTS ELS PARTITS!!!, MES VALDRIA Q US OCUPESSIU DEL MUNT DE PROBLEMES QUE HIAN, I NO SI FUMA LA TERESA O NO,PERQUE SI NO TENIU RES MES A FER US FARE UNA LLISTA QUE PER DESGRACIA ES FORÇA LLARGA.
I CONSTI QUE NO SOC AMIGA DE LA TERESA VAL??, JA NIA PROU DE TANTA TONTERIA!!!

+
0

-
0
Sense res a ferAnònim, 20/05/2010 a les 11:33
Es indignant que encara hi hagi gent que es dediqui a fixar-se en aquestes coses i a perdre el temps d'aquesta manera, i encara més a publicar-les.
A mi més igual el que faci l'Alcadessa, hi han altres problemes que crec que son més importants, de segur que hi ha gent disposada a treballar que no es fixarien en aquests petits detalls....
El que haurien de fer es treballar una miqueta més i no perdre el temps, hi ha molta gent a l'atur i es vergonyòs que encara la gent que treballa perdi el temps amb aquestes coses...

+
0

-
0
poca feinaAnònim, 20/05/2010 a les 11:41
La gent te molt poca feina, si es pensen que d'aquesta manera van be....ells mateixos, el que haurien de fer les administracions es fer fora a la gent que no te res a fer hi ha un munt de gent disposada a treballar i a no fixar-se que fan els altres. ES VERGONYOS!!!!!!.

+
0

-
0
La llei és llei o no?Anònim, 20/05/2010 a les 11:55
Tot i que sóc fumador entenc el malestar de CIU degut al fet que els dos màxims responsables municipals (alcaldessa i secretari) es passin la llei que prohibeix fumar en espais públics pel forro. Proposo que nosaltres ens saltem la llei que ens obliga a pagar-los-hi un sou a veure si els agrada!

+
0

-
0
sergibrAnònim, 20/05/2010 a les 12:08
Els No-Fumadors sempre estarem en perjudici davant dels fumetes. Però no ho acabo d'entendre. Què no es va prohibir ja fa uns anys fumar en qualsevol lloc de treball, si no és en els espais reservats per a fer-ho? Que no és l'Ajuntament un espai públic. Realment, si es certa la notícia, em sobta que hi hagi carrecs que es deixin enxampar tan fàcilment per l'oposició, amb reprimendes tan òbvies.

+
0

-
0
Sense gaires contemplacionsAnònim, 20/05/2010 a les 12:24
A l'atenció de la Sra. Fina Guix:
http://www.nofumadores.org/index.asp i per si no ho té prou clar,
http://www.nofumadores.org/denuncias/denunc_gen.asp
A l'atenció de la que "no és amiga de la Teresa, val??"
http://www20.gencat.cat/portal/site/Llengcat i si no li és gaire complicat, faci "clic" a "Aprendre Català"... Ens farà un favor a tots i a la vegada a vostè mateixa...
Ah! disculpi'm però pemeti que l'aconselli de canviar el teclat dons sembla que la tecla de les majuscules li ha quedat enfonsada, així tal vegada li permetrà de confeccionar la llista que segons vostè és força llarga i així li quedarà d'alló més polideta...

+
0

-
0
Millor que els germans MarxAnònim, 20/05/2010 a les 13:24
Quin fart de riure que m'he fet! Això és una notícia i no tot el rotllo de la crisi, carai!...A l'alcaldessa li surt fum per les extremitats...apa que no és un bon titular.

+
0

-
0
...no son tonteries...Anònim, 20/05/2010 a les 14:14
No trivialitzem l'assumpte, jo diria que el tema és prou seriós... o es que n'hi ha que estan per damunt de les lleis?

+
0

-
0
ja n'hi ha prou de tanta tonteria?torontontero, 20/05/2010 a les 15:03
tontorontero teron teron toron toron tero teron torontorontoronton! i torotontoton....i que si fuma? que fumi i faci el que vulgui si total li queden dos telediaris!

+
0

-
0
fora de llocAnònim, 20/05/2010 a les 15:13
ESTIC TOTALMENT D' ACORD AMB EL COMENTARI D' ADALT QUE SON UNS TORRECOLLONS JA QUE LES CARTES I LES DENUNCIENS SOBRE EL
TABAC ENS SOLUCIONARA QUALSEVOL PROBLEMA DEL MUNT QUE TENÍM.
A MI PERSONALMENT NO M' IMPORTA SI LA TRESA FUMA O NO FUMA JA QUE AIXO NO ES IMPORTANT.
QUINES XORRADES DE PARLAR DEU MEU!!!!!!!

+
0

-
0
Fina Refinajordi, 20/05/2010 a les 15:38
Senyora Fina Guix, ja comences a cansar, a mi em sembla que tot això és afany de protagonisme.
Vostè, si realment estima Ripoll, faci una oposició més correcte i coherent.
Tot això són tonteries, i vostè en fa masses.

+
0

-
0
A tots els que defenseu a l'alcaldessaAnònim, 20/05/2010 a les 16:04
Tots aquells que dieu que la Teresa pot fer el que vulgui esteu promocionant tota mena d'incivismes al poble.
Fumar està prohibit per llei i punt. L'alcaldessa no pot fer el que li doni la gana, ja ho ha fet masses anys.
Però clar, com que és de lletres pobreta!

+
0

-
0
vividorsAnònim, 20/05/2010 a les 16:09
quin no te feina el gat pentina!!!!!!!!

+
0

-
0
El tema NO és gens seriósJoan, 20/05/2010 a les 16:22
Els que defensen tant la llei, que n'hi han de tota mena i per a tots els gustos, suposo que les compleixen absolutament totes al peu de la lletra. Es dona per suposat que ha de ser així. Si no quin sentit té animar-se a fer aquests comentaris?
Cau pel seu propi pes. Realment hi han temes clarament més importants en els que invertir el temps. No us sembla?

+
0

-
0
noticia?Anònim, 20/05/2010 a les 16:27
Aixo és una noticia???apa tu quin riure.
Estic d'acord en no fumar si no es pot...pero les coses es poden parlar, hi han coses més improtants i que ens afecten a la població a mi aixo no em treu de res... la Sra. Fina i el seu partit de segur que no n'hi ha cap que fumi...segur, i que mai ha fumat en llocs públics tampoc!!!va home...que es dediquin a fer la seva feina tal i com l'han de fer que per aixo cobren i que es deixin de mirar els altres de que si fumen o no..de que si van aqui o alla....com es nota que aviat haurem de votar i ara estan marejant la perdiu doncs el que hauria de fer la població es no votar per vergonya a tota la gent que es dedica a la política que no es serie i que es dedica a xaferdejar les coses dels altres...aixo no es un païs!!!!1

+
0

-
0
d'acord!!!Anònim, 20/05/2010 a les 16:28
Estic d'acord es una pérdua de temps....pero es vergonyós el tema....

+
0

-
0
fum i pipiAnònim, 20/05/2010 a les 17:22
Sra. Gomez, si per pixar al pont d'Olot es sanciona a unes persones i es fá públic amb força xerinola, faciu també amb l'Acaldessa i també que sigui publicat, la sanció per fumar en un lloc públic es molt mes cuantiosa com Vosté ja deu saber...

+
0

-
0
Qui diu que no és notícia?Anònim, 20/05/2010 a les 20:11
segur que aquesta ha estat la notícia més llegida del portal, com a mínim la més comentada. Jo m'he fet un fart de riure en llegir-la i sobretot en llegir els comentaris...
La meva opinió:
Fumar en un espai public esta prohibit i per tant no entenc que la tresa es passi la llei pel forro però tampoc entenc l'actitud dels "xivatos" que prou feina tenen...

+
0

-
0
quins collonsjordi, 20/05/2010 a les 22:24
estem a un pais de pandereta, quina poca feina que tenen algunes persones de Ripoll, ostres necessitem de moltes tonteries per omplir els espais dels "mitjans" de comunicació
Sra. Guix faci el favor de dedicar-se a fer feina política, tot i que ho veig dificil o podria fer alguna hora extra a sodeca....
jordi

+
0

-
0
vergonyósAnònim, 21/05/2010 a les 09:49
No volgueu treure ferro a l'assumpte...
Si no es pot fumar, no es pot, que collons! de veritat es que al.lucino!

+
0

-
0
País de panderetaAnònim, 21/05/2010 a les 10:58
Sí que és veritat que estem en un país de pandereta, un país on un alcalde se salta la llei fumant a un lloc prohibit i la gent el defensa criticant a l'oposició!
Així anem, i per desgràcia amb gent com vosaltres (els defensors) hi estarem molt de temps allà on estem!

+
0

-
0
segur que la fina te la cuina brutaAnònim, 21/05/2010 a les 21:43
Crec que no és correcte fumar en llocs públics però em sembla fatal que CIU faci servir arguments com aquests per crear malestar... Està clar que no han fet una bona oposició, però tremolo només de pensar en què es pot transformar Ripoll si CIU entra a l'ajuntament. De tot el partit es salva el radiòleg. Crec que sortirem del foc per caure a les brases...

+
0

-
0
Ai,aiAnònim, 22/05/2010 a les 08:52
No se de que us estranyeu. Com en tots aquest anys de tripartit, els que manen només han posat lleis per putejar a la gent,i com que ells son els que manen, se les salten totes i a qui no l´hi agradi que no s´ho miri.

+
0

-
0
pixar al riuAnònim, 22/05/2010 a les 08:55
Com diu un comentari de més amunt, jo també crec que no és ètic que des de l´ajuntament s´intenti amagar aquesta ilegalitat que ha comès l´alcaldessa intentant fer mofa de la senyora Guix.Hi ha una llei i s´ha de complir es tingui el càrrec que es tingui.
I fent referència al comentari de més amunt, jo també m´enrecordo dels 2 pobres nanos que van sortir a totes les notícies de l´estat per pixar al riu.Des de l´ajuntament se´ls va acusar de cometre un acte d´incivisme i per aquest fet van ser víctimes d´una persecució brutal per part de la senyora Casilda que em sembla que encara intenta que cumpleixin "condemna".
I jo em demano: la senyora Casilda iniciarà una persecució semblant contra la seva alcaldessa?perque el que està clar és que la Teresa també ha comès una infracció i un acte greu d´incivisme.
Em sembla un fet prou greu com perque hi hagi gent que intenti treure-li importància "enfoten-se" de la gent que ho denuncia.Aquest que s´enfoten estic segur que són els mateixos que abans sortien arreu amb cara seriosa reclamant un càstig pels 2 pobres nanos que van pixar al riu.

+
0

-
0
l'alcaldessa viciosaAnònim, 22/05/2010 a les 11:03

+
0

-
0
ai ai ai...Anònim, 22/05/2010 a les 18:17
Més política d'oposició i deixem-nos estar de tonteries...Aquests de CiU han ben perdut la carta de navegar, potser intueixen una altra davallada electoral...?

+
0

-
0
D'ACORD!Anònim, 22/05/2010 a les 22:40
Deixan apart el meu comentari d'adalt, de titol TORRECOLLONS, estic d'acord amb aquell que diu que sols es salva el Sr. RADIOLEG

+
0

-
0
preguntoAnònim, 22/05/2010 a les 23:18
De CIU dieu que "només" es salva el "radioleg" ( especulacions doncs no els podeu jutjar si no han governat) però es que dels que hi han ara, en queda cap de vàlid ?

+
0

-
0
tonteriesAnònim, 23/05/2010 a les 16:09
aquesta la Guix que es dediqui a treballar més pel poble i que es deixi estar de tonteries que a Ripoll ja la coneixem prou...

+
0

-
0
alcaldessa carotaAnònim, 23/05/2010 a les 20:05
Segur que no li obriran cap expedien

+
0

-
0
caraduraAnònim, 23/05/2010 a les 20:18
Es potser mes prepotente

+
0

-
0
l´alcadesa fuma.Ciutadà S, 23/05/2010 a les 20:50
Si ens hem d´agafar a xorrades com el fet de que l´alcaldesa fuma a l´ajuntament, anem molt malament. Aixó demostra que no hi han arguments mes sólids d´una oposició sense cap consisténcia. Pura demagógia , com sempre, de CiU

+
0

-
0
l´alcaldesa fuma IICiutadà S, 23/05/2010 a les 21:06
P.D. al comentari anterior: Es lamentable que un anécdota com la que dona nom a la "noticia", tingui mes de trenta comentaris i la resta , pràcticament cap.

+
0

-
0
preguntoAnònim, 23/05/2010 a les 22:52
Ciutadà S, si doncs per fet que les normes son per "passar" d'elles si ets alcalde, com vols que els demès les respectin.
Si algun dia que vagi a fer un tràmit a l'ajuntament i em poso a fumar, creus que em podin dir res si la que ha de donar exemple no ho fa ?

+
0

-
0
què béAnònim, 24/05/2010 a les 19:16
Aquest és el tipus de notícies i comentaris que més m'agraden: Una oposició que aprofita una debilitat "personal" de l'adversari. Un govern que defensa les il·legalitats si les cotmeten els seus. Uns comentaristes que critiquen al criticador per criticar futilesses. I uns altres que critiquen als anteriors per ser encobridors d'il·legalitats.
Aquesta és l'essencia de la democràcia participativa: cal decidir i ara decidirem si l'alcaldessa pot fumar o no, ni que sigui d'amagatotis. Un cop haguem decidit aixó, ja podem estar contents ... i feliços.

+
0

-
0
"pa chulo mi pirulo"Anònim, 24/05/2010 a les 19:58
Me parece subrealista que una persona que tiene el poder concedido por el pueblo aplique el"aqui mando y ordeno "o el "pa chulo mi pirulo",asi nos va,dejeme recordarle que el tabaco a mas de ser perjudicial para la salud lo puede ser para las elecciones.

+
0

-
0
FUMAnònim, 24/05/2010 a les 21:02
Hi ha una dita que diu: "s´ha de donar llum i no fum" , trobo que s´hi escau d´allò més.

+
0

-
0
Conveniència i SarróMarc, 26/05/2010 a les 11:16
Vinga, la meravellosa oposició de Conveniència i Sarró aportant grans beneficis i grans solucions al poble! Vinga, Conveniència, que aviat tindreu la poltrona per vosaltres a l'Ajuntafems i podreu fer, com sempre, el què us roti!