Redacció | Actualitzat el 26/04/2010 a les 11:00h

El ple de Ripoll oficialitzarà la bandera municipal

També debatrà una moció contra el tancament de les escoles taller | - Ordre del dia

Ripoll encara no té la bandera municipal oficialitzada. Foto: Arnau Urgell

El ple de Ripoll d'aquest dimarts reiniciarà el procés per oficialitzar la bandera del municipi. La iniciativa arriba dies després de la xerrada i l'exposició sobre l'oficialització dels símbols locals. Després que l'heraldista Armand de Fluvià recordés que Ripoll no tenia bandera oficial, l'alcaldessa Teresa Jordà es va comprometre a solucionar la situació.

En el plenari d'aquest dimarts, que començarà a les vuit del vespre, també es debatrà entre altres una moció presentada pels tres grups municipals en contra del tancament de les escoles taller i les cases d'ofici.

- Ordre del dia (pdf)

COMENTARIS

+0
-0
Estrellar la libertad
Anònim, 26/04/2010 a les 12:34
I me et sembla molt bé. Però per molt que se oficialitzi, penjar al balcó de meu ajuntament la bandera de la opció política de la alcaldessa, si no es feixisme està molt a prop. I posar aquesta foto diu molt de la serietat, pluralisme e independència de aquest medi. Si tinguessin un medi informatiu comarcal seriós, alegre, plural y sense complex no perdrien tant el temps. A reveure si tinguem sort, es publica o no treuen la noticia.
+0
-0
estanquera
Anònim, 27/04/2010 a les 10:39
Tranquil que si torna venir en José Bono, s'afanyaran a penjar l'estanquera de nou.
+0
-0
Jo lo que vol dir
Anònim, 27/04/2010 a les 11:26
es que la estelada representa una opció politica. Las banderas que recull la llei i per tant representan a tots els catalans son las que son. Si o que fan per el 11s no es propi de fachas que me o diguin i raonen.
+0
-0
Ajuntafems?
Anònim, 27/04/2010 a les 13:20
Una cosa no es diu que l'ajuntament es un lloc de tots i que tots i estem reprensentats...
Doncs a mi aquesta bandera no em reprensenta i per tant no la vui al meu ajuntament.
+0
-0
BANDERES
Anònim, 26/04/2011 a les 11:15
les banderes són les persones, per molta bandera de tela que es posi , no hi ha res a fer, si les persones que són al darrera són aprofitats de la democràcia, tal i com han demostrat, no hi ha res a fer. a pagar sempre els mateixos, excepte els amiguets de la sra jordà i companyia.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: