Redacció | Actualitzat el 26/04/2010 a les 09:32h

Dracs i diables reclamen un Sant Jordi festiu

Dracs i roses a davant de l'Ajuntament de Ripoll. Foto: Arnau Urgell

Ripoll va viure l'endemà de Sant Jordi la tercera trobada de Dracs de Catalunya. Una iniciativa dels Diables de Ripoll per reclamar que la diada de la rosa i el llibre esdevingui festiva. A mig matí els dracs es van plantar a la plaça de l'Ajuntament. Capitanejats pel Lluert del coll de Canes, que feia d'amfitrió, també hi havien les mulasses de Sant Joan així com el bestiari de Mataró, Palafolls i Badalona.

Al llarg del dia els Diables de Ripoll van organitzar activitats per a la mainada. El plat fort va ser a la tarda amb una cercavila pel centre de Ripoll per acostar aquesta mostra de cultura popular tant nostrada a grans i petits.

- Galeria de fotos (Diables de Ripoll i Arnau Urgell)

Les mulasses de Sant Joan a la plaça Sant Eudald de Ripoll. Foto: Diables de Ripoll

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: