Redacció | Actualitzat el 14/04/2010 a les 16:08h

Els menuts de la Vedruna visiten la Fundació Alícia

És un projecte liderat per Ferran Adrià al Món Sant Benet del Bages

Els alumnes d'Educació Infantil de l'Escola Vedruna de Ripoll van visitar dimecres passat l'espai Món Sant Benet i la Fundació Alicia a Sant Fruitós del Bages.

Món Sant Benet és un projecte cultural, turístic i de lleure impulsat per Caixa Manresa, en la qual  es fusiona l'art medieval i l'entorn natural. Per una banda, cal destacar la història del monestir de Sant Benet, un dels pocs monuments que ha incorporat les traces artístiques des de l'alta edat mitjana fins al modernisme. En aquest sentit una part important del monestir s'ha convertit en un espai museístic que permet fer un recorregut pels seus mil anys d'història.

La mainada també va realitzar uns tallers a la reconeguda i prestigiosa Fundació Alícia. Es tracta d'una proposta de recerca científica i gastronòmica, liderada per Ferran Adrià, considerat el millor cuiner del món. Els més menuts de la Vedruna van poder experimentar les seves percepcions en un taller sobre la fruita (foto).

- Web de l'espai Món Sant Benet


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: