Ja es pot votar anticipadament per la consulta del 25-A. Foto: Vall de Camprodon Decideix
La plataforma la
Vall de Camprodon Decideix ha activat el vot anticipat per a la consulta popular sobre la independència del 25 d’abril. Des del passat diumenge 28 de març i durant diferents dies del mes d’abril es podrà votar en els sis municipis de la vall. En aquest sentit aprofitaran els dies de Setmana Santa quan molts empadronats a la vall hi passen les vacances.
El vot anticipat del referèndum del 25-A és equiparable al vot per correu. D’aquesta manera, els qui per qualsevol raó no puguin anar a votar el dia 25, poden fer-ho anticipadament tant per Setmana Santa com durant diferents dies del mes d’abril. A Molló a més, s’ha previst un recollida del vot porta a porta el dia abans de la consulta.
Paral·lelament, i també en el marc de la campanya de vot anticipat, la Plataforma ha dut a terme una bustiada per tota la vall amb material informatiu i les butlletes de vot. Això, juntament amb un sistema de recollida del vot anticipat des de casa que han organitzat, permet, previ avís, la recollida del vot en el domicili del votant. Respecte a la participació consideren que “arribar al 30% del total amb el vot anticipat seria un resultat molt exitós”, remarquen.
Vall de Camprodon Decideix ha fet xapes i samarretes i ha repartit guardioles a les botigues per recollir diners per a fer front a les despeses de la consulta.
Calendari recollida vot anticipat
Setcases
Vot anticipat a l’urna que hi haurà a la botiga Ca la Núria durant els dies de Setmana Santa
Vilallonga de Ter
Divendres 2 d’abril de 12 a 14
Dissabte 3 d’abril de 12 a 14 i de 17 a 19
Plaça dels Països Catalans (Plaça de l’Església)
Llanars
Divendres 2 d’abril de 10 a 14 i de 16 a 19
Diumenge 4 d’abril de 10 a 14
Plaça de l’Om
Camprodon
Tots els diumenges (28 de març, 4, 11 i 18 d’abril) de 10:30 a 13:30
Setmana Santa: 1, 2* i 3 d’abril de 10:30 a 13:30h i de 17a 20
Quatre Cantons. * El divendres 2 d’abril a la Plaça Doctor Robert
Sant Pau de Segúries
Vot anticipat a l’urna que hi haurà a la farmàcia a partir del 10 d’abril
Molló
4 i 17 d’abril de 11 a 14
Plaça Migjorn
24 d'abril
Vot porta a porta
Espinavell
18 d’abril de 12 a 14