Les negociacions a Tallers Casals estan totalment trencades. Foto: Adrià Costa
“Totalment estancada”. Amb aquestes paraules defineix el comitè d'empresa la situació a Tallers Casals de Ripoll. La direcció continua sense pagar la nòmina de febrer i tot sembla indicar que tampoc abonarà la de març.
Amb aquest escenari les negociacions estan totalment trencades. “No podem tolerar aquest xantatge” expliquen fonts del comitè d'empresa. Cal recordar que la direcció va decidir no pagar a la plantilla si no acceptaven renovar l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) quatre mesos més. Comissions Obreres, per la seva banda, van denunciar l'impagament a Inspecció de Treball.
El comitè d'empresa no preveu “de moment” accions de protesta. A més, considera que la possible compra de la factoria per part dels russos Interskol està encara “molt verda”.