Redacció | Actualitzat el 18/03/2010 a les 09:53h

Rescaten un escalador a Campdevànol

Va patir lesions a l'espatlla i al cap però no quedar inconscient

Els Bombers de la Generalitat van rescatar aquest dimecres al migdia un escalador que es va accidentar al turó de les Corones, al municipi de Campdevànol. L'escalador va patir una luxació a l'espatlla, una fractura i un trau al cap, i en cap moment va perdre la consciència. Una vegada rescatat el van trasladar en helicòpter fins a l'Hospital de Campdevànol. Entre l'avís i la fi del servei no van passar ni dues hores.

COMENTARIS

+0
-0
Bona Actuació
Toni, 18/03/2010 a les 12:41
Despues de seguir de aprop les tasques dels diferents cossos de rescat(Grae i bombers)i assistència mèdica(SEM) cal felicitar-los per la seva ràpida i efectiva funcionalitat en el servei.
+0
-0
pregunto
Anònim, 18/03/2010 a les 12:49
era un frigoletta o del país ?
+0
-0
ESCALADOR
Anònim, 18/03/2010 a les 18:40
DEL PAÍS! I UN GRAN ESCALADOR!
+0
-0
un gran escalador
Anònim, 20/03/2010 a les 22:30
Un rellotge espatllat,marca l'hora dues vegades be al dia.Vale?

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dimecres
-5°C  7°C
dijous
-3°C  8°C
divendres
-3°C  6°C
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: