Redacció | Actualitzat el 12/02/2010 a les 08:20h

Sant Joan es llença de cap al Carnestoltes

La disbauxa, la millor recepta per passar el fred

Carnestoltes infantil de Sant Joan. Foto: Adrià Costa

El proper cap de setmana Sant Joan de les Abadesses viurà amb tota intensitat el Carnestoltes. Dos dies de disfresses amb tres actes: el Carnestoltes dels comerços, la rua i la festa infantil.

La festa s’iniciarà dissabte de bon matí amb el Carnestoltes dels comerços organitzat per la Unió de Botiguers de Sant Joan. Un jurat es passejarà pels carrers de la vila per valorar i puntuar els comerços i els carrers disfressats. El veredicte del millor carrer i establiment disfressat es farà públic a la nit, durant el Ball de Carnestoltes al pavelló poliesportiu. El millor carrer disfressat tindrà un premi amb un import de 200 euros i la millor botiga engalanada un premi de 100 euros.

A les vuit del vespre s’iniciarà la rua encapçalada pel Rei Carnestoltes. Mitja hora abans de l’inici, els participants de la rua es concentraran al pavelló poliesportiu per a formalitzar les inscripcions. La cercavila recorrerà els carrers de la Mare de Déu del Prat, Ramon d’Urg, Ramon de la Bisbal, carretera de Camprodon, Pere Rovira, plaça Torres i Bages, passeig Comte Guifré, carrer i plaça Major.

Tan bon punt s'arribi a la Plaça Major el rei Carnestoltes llegirà el tradicional discurs des del balcó de l’Ajuntament. Durant la rua, un jurat valorarà els participants en quatre categories: individual, parelles, comparses i carrosses. El veredicte i l’entrega dels premis del concurs es farà públic durant el Ball de Carnestoltes al pavelló que començarà a les 23:30 a càrrec del Conjunt Premium. En l’edició d’enguany hi ha més de 600 euros en premis.

Però la disbauxa no s'acaba aquí. El diumenge dia 14 se celebrarà el carnestoltes infantil. La festa començarà al pavelló poliesportiu a les cinc de la tarda amb el Grup Viri Virom.

Les inscripcions al concurs de disfresses es poden fer a l’oficina de turisme fins el divendres 12 de febrer o bé el mateix dissabte 13, a les 19:30h al pavelló d’esports . La Festa de Carnestoltes 2010 l'organitza la Comissió municipal de Festes i la Unió de Botiguers de la vila, amb el suport de l’Ajuntament.

- Galeria de fotos: Carnestoltes infantil 2009 (Adrià Costa)

Agenda completa del Carnestoltes de Sant Joan
Dissabte 13 de febrer

Sant Joan de les Abadesses: concurs de disfresses als comerços i als carrers (10:00)
Sant Joan de les Abadesses: Rua de Carnestoltes i ball al pavelló (20:00)
Sant Joan de les Abadesses: Ball de Carnestoltes al pavelló amb Premium (23:30)

Diumenge 14 de febrer

Sant Joan de les Abadesses: Rua infantil i animació al pavelló amb Viri Virom. Plaça Clavé (16:00)

Navega per les etiquetes

Carnestoltes

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: