Redacció | Actualitzat el 11/02/2010 a les 18:34h

El fred mata el porc

L'ambient gèlid (-3,5ºC) minva molt l'assistència al Dijous Llarder de Ripoll


Els alumnes de l'Aula d'Hostaleria han aguantat estoicament el fred. Foto: Arnau Urgell

Mal dia per fer actes al carrer. El termòmetre a les cinc de la tarda ja marcava -3ºC -i amb força vent i una mica de rufa-. Aquestes condicions han fet minvar molt l'assistència al berenar de Dijous Llarder que per segon any se celebrava a la plaça de l'Ajuntament de Ripoll. Es podia dir ben bé que el fred havia matat el porc.

Els valents que s'acostaven als peus de la casa de la vila per gaudir del berenar -pintxos de llangonisseta i botifarra i coca del Ripollès- marxaven ràpidament a menjar a cobert. Fins i tot s'ha vist un parella que se n'ha endut sis racions. Cal destacar però que el berenar -cuinat pels també valents alumnes de l'Aula d'Hostaleria- tenia la seva vessant solidària ja que el seu preus -dos euros- es destinava a una ONG que treballa amb els damnificats del terratrèmol d'Haití.
  Una dona fa un donatiu per Haití. Foto: Arnau Urgell

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dissabte
14°C  26°C
dissabte
10°C  21°C
dilluns
9°C  23°C
L''última hora d'ElRipollès.info
Selecció TV

Miss Carrussel musica Pere Calders


La ripollesa Mireia Madroñero ha compost "La finestra", una peça inspirada en el conte homònim de Pere Calders i que forma part de l'espectacle Cançons de la veritat oculta, dedicat als 100 anys de l'escriptor
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: