Vota
Resultat:
34 vots
Redacció | Actualitzat el 06/02/2010 a les 12:25h

La Vall de Camprodon «decidirà» el 25 d'abril

La consulta es vol fer als sis municipis

Assemblea de Vall de Camprodon decideix. Foto: ElRipollès.info

La primera assemblea de Vall de Camprodon Decideix ha servit per confirmar el 25 d'abril com la data escollida per fer la consulta. D'aquesta manera es confirma allò que havia avançat fa uns dies la portaveu de la plataforma a ElRipollès.info.

En la reunió d'aquest divendres amb la presència d'un dels membres d'Osona Decideix hi van assistir una trentena de persones de tots els municipis de la vall excepte Setcases. L'objectiu és que el 25-A la consulta es faci als sis pobles de la vall. De fet, de cara a la reunió del proper divendres cada comissió local ja haurà de presentar les accions per tirar-la endavant al seu municipi. Cal recordar que pel 25 d'abril també es preveuen consultes a Campelles i Queralbs.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: