Vota
Resultat:
67 vots
Redacció | Actualitzat el 01/02/2010 a les 12:51h

Miquel Rovira «s'olora» canvis al Ripollès amb Artur Mas com a president

El president d'UDC al Ripollès convençut de la victòria de CiU a les eleccions

El president d'Unió al Ripollès, Miquel Rovira, mostrava fa uns dies en aquest vídeo el seu convenciment dels canvis positius per la comarca d'una possible victòria d'Artur Mas a les eleccions al Parlament. Rovira considera que amb Mas com a president el tren farà un salt endavant i que es potenciaran els petits empresaris i emprenedors amb el potencial que suposa el desdoblament de la C-17.

Navega per les etiquetes

CiUtrenC-17Miquel RoviraUDCArtur Mas

COMENTARIS

Canvis
Anònim, 01/02/2010 a les 13:14

Si si, però l'Artur Mas no compte amb en Casadesús de número 1 per Girona. Vol canvis i gent nova, diu....
Marc Prat diputat
Anònim, 01/02/2010 a les 15:24

Estaria bé jubilar el Casadesús i que entri en Marc Prat com a diputat del Ripollès. Segur que faria molt més per la comarca tot i que té la "desgràcia" ser d'unió. ai les quotes de la gran coalició!
canvi
ràton, 01/02/2010 a les 15:39

De pas que fotin al perdedor d'en Munell a l'atur polític i que deixin pas a en Rovira, canvi ja!
Bon dia!
Anònim, 01/02/2010 a les 18:05

Bon dia!
+ canvis
Anònim, 01/02/2010 a les 19:05

Rovira diputat !!
endavant Miquel
Roc, 01/02/2010 a les 19:11

Si l'Artur Mas conegués la realitat d'aquí el Ripollès, hauria d'apostar per en Miquel com a cap de llista, doncs ja li pertocava en els darrers comicis.
presses
Anònim, 01/02/2010 a les 19:23

Vull recordar que amb ciu els 4 carrils no haguessin arrivat mai,que el traspàs de rodalies no el va fer ciu precisament.
Entenc molt bé que hi hagi pressa per refer les finançes d' unió.
Quin president!
Anònim, 01/02/2010 a les 20:03

Suposo que volen dir que Artur Mas serà el nou president del consell comarcal del Ripollès, tot un luxe!
rovira alcalde
Anònim, 01/02/2010 a les 20:20

munell dimissió!!

cagarrines
Bernat, 01/02/2010 a les 20:28

quina por tenen els "tripartitus" al veure que s'els hi acaba la moma i proven d'escampar detritus contra els que els faran fora ben aviat
Mas President ...
Anònim, 01/02/2010 a les 21:26

D'acord, si.
Mas President del seu Grup Parlamentari.
Rovira President de la seva comunitat de veïns.
Casadesús President de la Llar d'infants i
Munell President del club de jubilats anticipats.
El canvi és a prop!
Anònim, 01/02/2010 a les 23:30

Aquests comentaris reafirmen el fet que el Tripartit està nerviós perquè la formula se'ls ha acabat i a partir de novembre hauran de buscar-se la vida fent el que puguin.
Intentaran qualsevol cosa per mantenir-se en el poder, no patiu, el canvi a Catalunya és a prop. CiU governarà amb els millors! No ho dubteu!
si
Anònim, 02/02/2010 a les 09:09

Volem els millors
ciu simply the best!!!
Anònim, 02/02/2010 a les 09:50

vulem el canvi ya!!!vota ciu!!!vota als millors!!Visca Catlluña i Visca ciu!
Endavant Dr. Rovira
Anònim de l'hospital, 02/02/2010 a les 15:27

Pel seu talant, per la seva caballerositat, per saber afrontar els problemes del POUM, de La Lira, de l'ARE al Pla, de la Fundació Soler.... amb seriositat i sempre defensant uns ideals i constructiu... per tot això el Doctor Rovira caldria que fos el cap de llista de Ripoll i president del Consell Comarcal. S'ho té ben merescur per la feina feta i la seva trajectòria política a la Mesa nacional de CiU, a la intercomarcal de UDC de Girona i com a conseller nacional de UDC.
Endavant Miquel !!!
Canvi real ?
Anònim, 02/02/2010 a les 16:15

Canviar per millorar? o canviar per enriquir ? Certament això olora malament ( Carme Chacón dixit )
Em sembla molt be
Anònim, 02/02/2010 a les 18:31

Pero ull convergents orgullosos, tot el que ara parleu del tripartit i de la seva mala feina (que no es poca, tampoc tota) queda a la memoria i cuan al Novembre com vosaltres dieu governeu, tindreu de complir tot el que prediqueu, i costara molt de complir, no oblideu que vosaltres mateixos "grans catalanistes" vareu pactar amb el fatxa mes gran de la historia desde de Franco, si si amb el "Sr" Aznar, encara ara dono voltes al meu cap per intentar entendre com un partit catalanistes com dieu que sou va fer un pacte aixi, amb una persona aixi, o es que ben mirat tambe sou uns caragirats? o nomes catalanistes cuan hi han camares de tv aprop. Tant de bo guanyeu les eleccions al Novembre, pero aixo si, no la cagueu gota, perque la gent torno a repetir te memoria.
Endavant Munell!
Anònim, 02/02/2010 a les 19:36

En Munell li dóna mil voltes en pencaire i bon polític a qualsevol d'aquests d'Unió, inclús tots sumats!
remember
Bernat, 02/02/2010 a les 22:30

pel "anònim" que li "sembla be".
D'acord, van pactar amb l'Ansar, però van governar ells a Catalunya, no com d'altres que s'alien amb el PSOE per regalar la presidència de la Gene. a l'encarregat gris del Filiprim, i amb el trispartit han trinxat Catalunya
Endavant Miquel
Anònim, 02/02/2010 a les 22:41

En Munell li dóna mil voltes com pencaire ? a n'en Miquel?

JA,JA,JA,JA,JA, això ho has d'escriure a la secció d'acudits
resposta remember
Anònim, 03/02/2010 a les 18:04

Tot i cedir la presidencia de Generalitat al PSOE com tu dius, si mires uns cuants comentaris mes amunt, podras observar un, que diu molt clarament alguna de les feines que l'encarregat de filiprim com tu li dius, ( suposo que et refereixes a Montilla)a fet durant el seu mandat, algunes de les cuals el Sr Pujol amb tots els seus anys de presidencia ni tant sols va valorar fer per la nostra comarca, o per el nostre pais, generalitzant. Posiblement aixo es el que va desgastar al macro govern perpetu de CIU a Catalunya.
do you remember ?
Jofre, 03/02/2010 a les 19:10

Amb el traspàs de rodalies, encara s'ha de valorar si ha estat una millora o un pastís enverinat, i sobre el doble carril, fins Ripoll, pensa que la tramada més llarga, des de Barcelona fins Vic, es va fer en època d'en Pujol.
Com deia aquell alcalde de Barcelona, famós per la seva incultura: “tots els que parlin belga, cap a Belgrado”
I la c-17?
Anònim, 03/02/2010 a les 21:11

Qui ha fet el desdoblament de la c-17? Em sembla que és evident. Ara els de CIU que no es vulguin penjar medalles (mira, que van tenir 23 anys per fer-ho). Em demano? Què van fer pel Ripollès?
do you remenber? resposta
Anònim, 04/02/2010 a les 08:43

aixi que la c_17 segons tu es de govern CIU, be has especificat molt be, el tram fins a Vic, o el que es el mateix el tram facil, on gairebe no es tenia que picar pedra, el que em sobta es que no critiquis que ara desdoblaran l'eix transversal, aixo tambe sera culpa del tripartit no?? va vinga penjat les medalles de la construcció de l'eix amb CIU governant, pero al costat posat la medalla tambe per no veure desde l'execusió que un sol carril per a cada sentit es totalment insuficient, ara i cuan es va fer.
Em parles de les rodalies, cert tens rao encara es te de valorar, pero almenys ara tens l'opcio de valorar si es bo o dolent, fins ara Ciu mai va aconseguir el traspas de rodalies,si vols tambe podem entrar amb l'arribada de l'AVE, vols la medalla???
Cuan parles del belga, de Belgrado, i de un alcalde que segons tu era famos per la seva incultura, espero que no estiguis faltan al respecte, a ningu que hagi escrit en aquesta noticia, inclos yo, dons tot gira al voltant respecte.

+MARXA
Nesa, 04/02/2010 a les 09:25

Quant no teniem politics de casa, ens sentiem abandonats, ara que en tenim una bona colla al poder, seguim igual d'encallats en tots els sentits i punts cardinals del Ripollès. Necessitem un miracle, ja! perque el temps passa en contra nostre, i no s'atrapa el perdut. Menys palla i mes gra. Fora mentides.
CiU, venuts!
Anònim, 04/02/2010 a les 12:08

Qui han de marxar són els sociates i els convergents pudents! VISCA REAGRUPAMENT!
1ª part
Jofre, 04/02/2010 a les 18:01

Per l'anònim de" c-17" i "resposta",
En primer lloc, puntualitzar que soc ex-votant d'Esquerra, decebut per les expectatives que oferien, o sigui que et pots estalviar les medalles.
No cal ser gran visionari per entendre que totes les grans infraestructures comencen de forma radial, vaja, des de la "capital", i per això es va fer de Barcelona fins Vic, ( per les olimpíades)o potser creies que havien de fer primer de Vic a Ripoll ?.
En referència al eix transversal amb un sol carril per banda, de 200kms. de llargada, amb un finançament que s´havia de "negociar" amb els PSOE i PP de torn, t'haig de recordar que el tram de Bracons, de només 36 kms., començat fa uns 10 anys, projectat per CIU amb doble carril per banda, fins que els srs. del TRIPARTIT, amb el consens dels "Germà Gran" al govern de l'estat, van "retallar carrils, que no pressupost" i ja es veu......
2ª part
Jofre, 04/02/2010 a les 18:12

...Ja veig també la celeritat que els tripartits aconseguiu a Madrid per avançar amb fluidesa les obres de la N-ll cap la frontera, amb entrebancs continuats...
Sobre obres a la comarca, el govern de CIU va llençar molts diners a potenciar Nùria i pel que es pot constatar, l'actual govern Tripartit continua a la mateixa línia, doncs la majoria d´inversions d'enguany a la comarca, endevina cap on van.
Tens la pell molt fina si t'has ofès per la cita del alcalde barceloní de l'any 1935, sr. Joan Pich i Pon, precursor d' en Clos a l'hora de dir pífies. Tranqui.....

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Edicions locals

Bloc de fotos



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: