| Actualitzat el 25/01/2010 a les 09:23h
El Comforsa Ripoll B s'adjudica la Divisió Territorial de futsal
La UE Ripoll guanya al líder (105-104) després de dues pròrrogues
El Comforsa Ripoll s'ha assegurat revalidar el títol de Divisió Territorial de futbol sala quan encara té dos partits pendents. Dissabte va vèncar per un clar 4 a 1 al Mont-ràs en un partit que no va acabar ja que els visitants es van quedar amb tres homes menys després de desenvolupar un joc molt brut. Els ripollesos han sumat vuit victòries i un sol empat i han dominat amb absoluta claredat la competició.
En la mateixa categoria l'equip C del club ripollès, el Ripoll-Sant Joan, va sumar una important victòria contra el Llívia (7-3) per tal d'aspirar al subcampionat. Els santjoanins tenen el Blanda a tres punts i un partit pendent.
A Divisió d'Honor el Campdevànol va aconseguir contra el cuer la primera victòria des de l'octubre (8-4). Aquest fet l'ha permès superar l'AE Vinyols -expulsat de la competició- i té la vuitena posició a tres punts. Per la seva banda el Ripoll ha retallat els tres punts de desavantatge que tenia la Garriga ja que els vallesans van ensopegar sorprenentment a casa amb el Llívia (3-4). Els ripollesos no van jugar aquesta setmana a causa de l'expulsió del Vinyols però van obtenir la victòria administrativa per 0 a 3. D'aquesta manera ambdós equips tenen 31 punts però els de la Garriga tenen el goal average favorable.
Per altra banda el Bar Casal Sant Pau va vèncer per un clar 7 a 3 a la Bisbal d'Empordà. Es tracta tot just de la quarta victòria de la temporada -la segona a casa- que li permetrà situar-se a la zona tranquila d'un grup 4 de Preferent Catalana molt igualat.
Gran partit de bàsquet a Ripoll
Un enfrontament de bàsquet on s'anoten 209 punts és, a la força, un gran partit. El Ripoll va necessitar dues pròrrogues per doblegar el líder de Segona Catalana, el CB Quart. Les estadístiques impressionen: deu jugadors entre ambdós equips van superar els 10 punts i vuit van quedar eliminats per faltes. La victòria permet als ripollesos situar-se vuitens -empatats amb el setè- precisament amb un balanç de 8-8.
En hoquei patins l'HC Ripoll va desaprofitar un gran ocasió per continuar la remuntada i va perdre a casa amb el Caldes (2-4). Els resultats del cap de setmana han situat els ripollesos com a cuers i a cinc punts de la permanència.
Bàsquet
Segona Catalana (Grup 3)
UE Ripoll 105 – CB Quart 104
Campionat Territorial (Grup 1, fase prèvia)
CB L'Escala B 52 - CB Campdevànol 55
Tercera Territorial Femenina (Grup 1)
UE Ripoll 43 – CB Vall d'en Bas 40
Hoquei Patins
Primera Catalana
HC Ripoll 2 – CH Caldes 4
Futbol Sala
Divisió d'Honor
CFS Campdevànol 8 – AE Bruc 4
Comforsa Ripoll (victòria administrativa per 3 a 0 per l'expulsió de l'AE Vinyols)
Divisió Territorial
Ripoll Sant Joan 7 – Futsal Llívia B 3
FS Comforsa Ripoll 4 - CFS Mont-ràs 1
Preferent Catalana (Grup 4)
FS Bar Casal Sant Pau 7 – Bisbal d'Empordà 3