Redacció | Actualitzat el 20/01/2010 a les 15:43h

Núria celebra dissabte una nova Nit del Papu

Esquiada nocturna amb éssers mitològics

Esquadiors disfressats de papu a l'estació de Núria. Foto: Vall de Núria

Un any més, l'estació de Vall de Núria celebra la ja tradicional Nit del Papu el proper 23 de gener. Es tracta d'una festa per a tota la família amb un programa molt complet que inclou esquiada  nocturna, baixada de torxes, sopar i ball per a tots els participants. A més, s'han programat dues circulacions especials de baixada del tren cremallera (a les 22.30 i a les 00.10) perquè tothom pugui gaudir de la nit fins al final.

El papu és un fantasma típic de les valls de muntanya que surt a les nits. Per una vegada els esquiadors es podran convertir en aquests éssers mitològics per gaudir de la neu en plena nit. Les pistes Coma del Clot, les Creus, Eina i Roc Malé s’il·luminaran per a l’ocasió. Els remuntadors oberts seran: el telecadira de la Pala, el telecabina Coma del Clot, el telesquí de la Cabana i la Cinta de Roc Malé. A més, durant l’esquiada els participants podran escalfar el cos amb brou i fruits secs.

Baixada de torxes, sopar i ball
Per completar el programa de la “Nit del Papu” se celebrarà una baixada de torxes prèvia a l’esquiada nocturna, i també un final de festa posterior amb sopar al Bar Finestrelles i ball fins la mitjanit amb música en viu del grup Torn de Nit format per components de Virus.

El preu per persona és de 34 euros els adults i 22 euros la mainada de 6 a 13 anys, i inclou els  trajectes d’anada i tornada amb el cremallera, el forfet, la disfressa de papu, la baixada  de torxes, el sopar al bar Finestrelles i la participació al ball.

Els papus esquiran de nit. Foto: Vall de Núria

Programa i horaris de la Nit del Papu
Trens de pujada per a la Nit del Papu (16:00; 16:50; 17:40 i 19:15)
Baixada de torxes. Tres grups: esquiadors infantils, iniciats i experts (18:30)
Esquiada nocturna. Servei de brou calent i aperitiu (19:00 a 21:45)
Sopar al bar Finestrelles amb l'actuació de Torn de Nit (21:00)
Cremallera especial de baixada (22:30)
Cremallera especial de baixada (00:10)

Navega per les etiquetes

neumitologiaVall de Núriaesquí

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dimecres
-5°C  7°C
dijous
-3°C  8°C
divendres
-3°C  6°C
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut
educaweb.cat


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: